¨~ IKM uke 24 ~¨

slinsie

Forumet er livet
Høsthjerter 2017
Mandag 8. juni
MissOnePiece PP4 *
Babycheeks PP2
Enkefalos PP15 *
Spentetuppa *
mams90 *

Tirsdag 9. juni
Alvea *
Chacha24 *

Onsdag 10. juni
slinsie *
Bubbly pp29 *
Snømusa2016
Wendy PP18*
Orly PP2*

Torsdag 11. juni
Snart2barnsmor?2016 pp2
Chanett pp5 *
Emiliepia, PP2 *
_Koala_*
Bethlisa*
IrisM pp9*
Jellybean88 pp2*
frk.1992

Fredag 12. juni
camoso Pp10*
Bolleovnen Pp 9 (pp 6 etter MA)*

Lørdag 13. juni
tingeling_ pp1
Knøtte
Lykkeliten_86 pp21*
Håpefull og ventende*

Søndag 14. juni
AlbaAlba, PP2*
Smily, PP6*
Verpehøna*
Vanillatwin
Solsikke2016*
Håper snart på spire nummer 2:)
MammaAnette


GRAVID
MissOnePiece
AlbaAlba, PP2
Bolleovnen
Chacha24
Jellybean88
Orly

Tante rød
Enkefalos
Spentetuppa
Snart2barnsmor?2016
Alvea
Håpefull og ventende
mams90
Lykkeliten_86
Bubbly
Verpehøna
IrisM
_koala_
Bethlisa
slinsie
Smily
Solsikke2016
Wendy

Passert IKM
Camoso
Chanett
Emiliepia
MammaAnette

Ikke oppdatert
Babycheeks PP2
Snømusa2016
frk.1992

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
 
Last edited:
Hei, hei! Veldig usikker på IKM da syklus har variert mye i det siste, men med syklus på 25-26 dager de siste to pp'er trooor jeg at IKM hvertfall blir denne uken :) Kan du sette meg opp på onsdagen foreløpig? Kan heller endre det når el har vært og jeg vet mer sikkert dato for IKM :)

Pp 9 (pp 6 etter MA).
 
ikm 13 juni! 1 pp krysser fingrene samtidig som jeg forbereder meg på en eller flere pp til... spennende er det hvertfall! ❤️
 
Skal oppdatere, men er på reise så bruker mest mobil, ikke pc. Er så klønete via mobil ;)

men hvordan var det med disse EL testene. strekene skal være like sterke? og hvis man har 2 så nærmer man seg EL??

ImageUploadedByBV Forum1432366640.371702.jpg
 
De skal være like sterke ja jeg tester mellom kl 16 og 18, får kun positiv da faktisk. :O ser ut som du nærmer deg ja, sist fikk jeg en sånn test kl 12 og helt positiv senere på dagen ;)
 
Skal oppdatere, men er på reise så bruker mest mobil, ikke pc. Er så klønete via mobil ;)

men hvordan var det med disse EL testene. strekene skal være like sterke? og hvis man har 2 så nærmer man seg EL??

Vis vedlegget 118583
Teststreken skal være like sterk eller sterkere som kontrollstreken. Jeg får alltid opp to streker på testene mine uansett hvor tidlig jeg tester. Mine testet varierer fra dag til dag, og kan være sterk ene dagen for så å være svakere igjen neste dag. Så jeg kan vanskelig beregne når el kommer ut i fra hvor sterk streken er, får bare plutselig positiv test :p

Men der har jeg skjønt at alle er forskjellige. Mange får jevn stigning på testene og kan derfor beregne sånn ca når det blir positiv test :)
 
.
 
Mandag 8. juni



Tirsdag 9. juni



Onsdag 10. juni
slinsie
Bolleovnen Pp 9 (pp 6 etter MA)

Torsdag 11. juni
Snart2barnsmor?2016 pp2
Chanett pp5

Fredag 12. juni



Lørdag 13. juni



Søndag 14. juni





GRAVID





Tante rød





Passert IKM




Ikke oppdatert





Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D


14 juni PP 6 :D
 
Har visst el i morgen, så ny ikm 7 juni. Så da går jeg over i uke 23 gruppa, men sniker litt hos dere også ;)
 
Hvordan går det her da jenter? Noen som føler de begynner å nærme seg el? Hos meg begynte det å murre og stikke allerede for noen dager siden, men ikke positiv test enda. Forventer vel el en gang mellom tirsdag og lørdag kanskje :) Såååå utålmodig når jeg venter på el :p

Tanta har i hvertfall reist for forhåpentligvis siste gang på mange, mange måneder, og vi er godt i gang med aksjer ;)
 
Jeg skulle begynne å teste etter el i går, men fikk positiv test da gitt :O men ingen symptomer, de kom for fullt idag ;) så skal gjøre meg ferdig med dagvakta, så hjem å legge aksjer ;)
 
Jeg skulle begynne å teste etter el i går, men fikk positiv test da gitt :O men ingen symptomer, de kom for fullt idag ;) så skal gjøre meg ferdig med dagvakta, så hjem å legge aksjer ;)
Oi! Flax at du ikke startet testingen en dag senere ;) Jeg er selv redd for at el plutselig skal komme tidligere og at jeg starter testingen akkurat for sent til å få med meg toppen :p Nå gir kroppen min meg heldigvis tydelige signaler på el, så jeg skulle nok klart å legge sammen to og to hvis jeg aldri fikk positiv test... Men det ville i så fall hvert etter mange dager og langt inn i dpo-land :p
 
Oi! Flax at du ikke startet testingen en dag senere ;) Jeg er selv redd for at el plutselig skal komme tidligere og at jeg starter testingen akkurat for sent til å få med meg toppen :p Nå gir kroppen min meg heldigvis tydelige signaler på el, så jeg skulle nok klart å legge sammen to og to hvis jeg aldri fikk positiv test... Men det ville i så fall hvert etter mange dager og langt inn i dpo-land :p

Ja, jeg synes det er greit å vite hvor mange Dpo jeg er :) og siden syklus har variert er det greit å vite når tr kommer :) er mye i basseng og på tur med jobben, så vil virkelig ikke ha tr på overraskelsesbesøk :p
 
Jeg bruker temping (PFC babycomp) og kjenner tegn fra kroppen :)

Jeg fikk lit el slim på onsdag (ska ha el den 26) Så la inn aksjer da ;) Siden har jeg hatt el slim lørdag og idag, så venter på temp høyning :)

Jeg og kjæresten har kost oss onsdag, fredag og idag, så blir spent å se om jeg evnt har hatt EL ikveld, mye murringer og stikkinger i eggstokker :)

Syns denne prøvinga er så spennende, skjønner virkelig hvorfor de kan ta litt tid for mange, er en hel vitenskap dette å bli gravid ;)
Så har ikke helt fått de til de andre månedene, så har stor trua på denne måned :D
 
Back
Topp