IKM uke 23

1+1

....
Hei! Ny IKM-tråd! Kun ett krav for å være med i gruppen - det er ikke lov til å ende opp på TR-listen. Den er nå oppbrukt ;) Lykke til, fine gjengen! Nå er det vår tur!


:D Gravid :D
- Elledille
- Ryvita
- Lolo
- 1+1
- kpha
- grimis
- Orkidee
- 3 små og ein lita spire 2016
- nr1i2013?
- line02
- ønsker2016baby


:( TR :(
- HåperPåSpire<3
- Fru Vims
- Bimse
- Hoppsidaisy
- santana
- minime
- Gme93
- Nienna.
- Pilot
-~Blikk~
- katrinev
- christiin
- Border
- Lene.M
- Daim
- VeniVidiVici
- Minnie89
- janelieri
- Prøverpåigjen2015


:oops: Passert IKM :oops:
- Sunsmile
- LilleMy1989
- mysterious30
- krlstin
- surlaks
- TiineMoor
 
Last edited:
Jeg er i gang med TR, og klar for PP10! Har EL samme dag som muntlig høring av masteroppgave, så null forhåpninger da jeg sikkert er helstresset! :p Reiser heldigvis til Syden like etter, så roen får senket seg NÅR egget fester seg. Hihi ;)

Hiv deg med i gjengen!
 
Last edited:
Ikm 5. Juni. Er i full fart på vei inn i pp5 etter to sa'er på 9 uker....

Denne ppen skal vi kose oss, slappe av og bli og forbli gravide <3
 
Jeg er veldig usikker på ikm, hadde 32 dager nå. Men sett meg opp på fredag 5.
Mirakler må til om dette skal klaffe, men kanskje mannen kommer innom? :)
 
Jeg vil også være med her :D IKM lørdag 6.juni i første omgang, får heller justere etter el hvis det blir noe annet :)

Nå skal det klaffe for oss alle! :D
 
Ikm 6 juni pp2 :) har bestillt el tester på bt så håper vi det klaffer denne gangen... før oss alle <3
 
svidd av noen hundrelapper på ebay på tester, håper el testene rekker å komme, ellers er hvertfall g testene her til uka vår kommer... testoman som jeg er så fikk jeg 50 strips, 3 cb+ og 2 cb digital med uke, for prisen av hva bare en to pk cb digital med uke koster her hjemme... så jadda... lova gubben å ikke teste så masse, men får teste i skjul da :p kontrollfreaken må ha kontroll :p
 
Nå har tråden forsvunnet så langt ned, at det er blitt laget en ny IKM uke 23 tråd, så nå må vi få den opp og frem :p En uke til EL på meg! Hvordan går det med dere?
 
tia er litt lang, så jeg har begynt å male stua :p venter på el tester i posten og håper syklusen er i ture etter sa'en....
 
Tiden går litt tregt, men prøver å ikke tenke så mye på den. Når begynner dere å teste etter EL?
 
Søndag 7 på meg om det blir 29 dager som sist. Har bestilt el tester som har dukket opp i postkassa så skal prøve å få en oversikt over meg selv den mnd her.
 
Back
Topp