*** IKM uke 21 ***

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Mandag 18. mai
Lire, pp 8
nr1i2013?, pp1
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Stvg_89
mari1976, pp 4
Rosie
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
AlbaAlba
FrøkenAngst, pp 2


Tirsdag 19. mai
Terne, pp 5 (pp 3 etter SA)
spirelire, pp 5
attpåklattnr2, pp 3
Ønskeomlille, pp 18
Håperpåentil, pp 1
Bolleovnen, pp 8 (pp 5 etter MA)
Spiredrøm, (pp 2 etter SA)


Onsdag 20. mai
vilhanr5, pp 4
Verpehøna, pp 1
Smily, pp 5


Torsdag 21. mai
Pita, pp 1
Bare meg =O)
temar, pp 1
Frk.G, pp 9
3lisab3th, pp 6


Fredag 22. mai
Smileguri, pp 5
Rosa89, pp 7
medexa, pp 17
Prøver15, pp 5
Orly, pp 1
Tussa, pp 1


Lørdag 23. mai
Ønsket, pp 3
Lady Raven


Søndag 24. mai
Lykke2015, pp 4
håperpålitenspire, pp 2
Hope90
kujenta
Bina




GRAVID
Håperpåentil, pp 1
mari1976, pp 4
3lisab3th, pp 6
Terne, pp 5 (pp 3 etter SA)
Lady Raven
spirelire, pp 5
Spiredrøm, (pp 2 etter SA)
Pita, pp 1




:mad: Tante rød :mad:
nr1i2013?, pp1
attpåklattnr2, pp 3
Frk.G, pp 9
Verpehøna, pp 1
Orly, pp 1
Rosa89, pp 7
Bolleovnen, pp 8 (pp 5 etter MA)
Stvg_89
Fargeklatten89, (pp 2 etter kjemisk)
Ønskeomlille, pp 18
Rosie
Prøver15, pp 5
temar, pp 1
Lire, pp 8
Smily, pp 5
Tussa, pp 1
AlbaAlba
Lillefrø15, pp 26 (pp 11 etter MA)
kujenta
Bare meg =O)
vilhanr5, pp 4
Bina
Hope90
Ønsket, pp 3
medexa, pp 17
FrøkenAngst, pp 2
Smileguri, pp 5
håperpålitenspire, pp 2
Lykke2015, pp 4




:confused005 Passert IKM :confused005




:confused004 Ikke oppdatert :confused004





Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
 
Last edited:
Jeg har hatt prøvepause denne syklusen pga. Rubella-vaksine før IVF. Nå kommer tr i morgen. Så skal jeg ta Letrozol CD 4-8, og Lutinus fra 3 dpo. Jeg skal også på forsamtale på Riksen den 5. mai, så da får jeg vite mer om veien videre med IVF. Jeg har ikke helt troen på at vi kan få dette til på egenhånd, men vi håper jo selvfølgelig litt. :) Nå har vi snart prøvd i 2 år, og hittil har det resultert i fire kjemiske og én MA (12+6). Jeg har endometriose og adenomyose, som sannsynligvis er årsaken til utfordringene våre.

Jeg temper og bruker EL-tester, men med Letrozol er det egentlig ikke noen vits, for da får jeg EL på CD 15 hver gang. :D Det betyr EL 11. mai, og eventuelt termin 4. februar.

Så da starter jeg hvert fall denne tråden og så håper jeg vi blir mange som får positiv test før sommeren. :)
 
Last edited:
Jeg prøver meg også her. Jeg har jo egentlig ingen anelse om hva Letrozol gjør med syklusen min, men da får jeg heller bare evt flytte hvis den blir lengre :)

Pp 15 (pp 13 etter SA), nettopp hatt prøvepause pga rubellavaksine, første letrozolsyklus. Så himla spent at det ikke er gøy en gang.. :p

Sett meg opp den 24., du :)
 
Usikker på hele syklusen min. Tror jeg har ikm 18 mai. Vi prøver det. Pp1 etter pilleslutt, prøver egentlig å finne ut hvordan kroppen fungerer denne pp'n.
 
Jeg prøver meg også her. Jeg har jo egentlig ingen anelse om hva Letrozol gjør med syklusen min, men da får jeg heller bare evt flytte hvis den blir lengre :)

Pp 15 (pp 13 etter SA), nettopp hatt prøvepause pga rubellavaksine, første letrozolsyklus. Så himla spent at det ikke er gøy en gang.. :p

Sett meg opp den 24., du :)

Jeg er utrolig spent på Letrozol-effekten hos deg. :) Håper du blir her så kan jeg følge deg overalt. ;)
 
Usikker på hele syklusen min. Tror jeg har ikm 18 mai. Vi prøver det. Pp1 etter pilleslutt, prøver egentlig å finne ut hvordan kroppen fungerer denne pp'n.

Håper du kommer raskt i rytme etter pilleslutt. :)
 
Jeg er utrolig spent på Letrozol-effekten hos deg. :) Håper du blir her så kan jeg følge deg overalt. ;)
Ja, det er jo ikke så ofte man får henge med "gamle venner" i disse IKM-trådene, så det hadde vært hyggelig og blitt værende :D
 
IKM 21.05.

Første ordentlige prøvemåned på nummer to. Vært uten prevensjon siden desember, men brukt kondom de fruktbare dagene. Blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen, første satt på pp2 etter p-pilleslutt.
 
IKM 21.05.

Første ordentlige prøvemåned på nummer to. Vært uten prevensjon siden desember, men brukt kondom de fruktbare dagene. Blir spennende å se hvor lang tid det tar denne gangen, første satt på pp2 etter p-pilleslutt.

Lykke til! :) Du er ført opp.
 
Hehe, tanken har slått meg :D

Det er flott om vi alle flagger og roper hurra for deg. ;) :D Hehe... Det er litt mer dritt med tr, jeg husker at jeg var redd for å få tr på nasjonaldagen i fjor, med alt av smerter og drit. :confused: Vi får heller satse på positiv test. :)
 
Vel. Jeg skal på en skikkelig natt til 1. mai fest, og kjenner at jeg håper at det er siste fest på lenge. Vil veldig gjerne over på terminforum nå. Ulempen er vel at sommeren blir ødelagt med kvalme, men vi slipper å gå høygravide i varmen eventuelt da. Og baby i februar. Med trilleturer utover våren. Det høres jo forlokkende ut. Vel. Litt håpefull og optimistisk i dag. :) Vi får se hvor lenge det varer. :p
 
Det er flott om vi alle flagger og roper hurra for deg. ;) :D Hehe... Det er litt mer dritt med tr, jeg husker at jeg var redd for å få tr på nasjonaldagen i fjor, med alt av smerter og drit. :confused: Vi får heller satse på positiv test. :)

Er jo veldig typisk hvis TR skal komme og legge en demper på hele feiringa.

Har bestilt EL tester fra billige-tester.no nå, håper de rekker fram så jeg får teste etter EL i tide :)
 
Back
Topp