*** IKM uke 4 ***

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Mandag 19. januar
-liten-, pp 13
terri91, pp 6 etter SA
Carros
heidia, pp 1
Mallejenta
AFA


Tirsdag 20. januar
Fargeklatten89
MA.CN, pp 1
Lolo


Onsdag 21. januar
Lillefrø15, pp 22 (pp 7 etter MA)
bendix12, pp 2 etter SA
Trylle, pp 1 etter MA
Alvemamma86, pp 8


Torsdag 22. januar


Fredag 23. januar
Vecca#1
Camilla1995, pp6 (pp 4 etter SA)
Alvea, pp 9
smilejenta78, pp 9


Lørdag 24. januar
Lykkeliten_86, pp 17
LillaRose
sommerfugl84, pp 15
trallemamma, pp 7 (pp 4 etter SA/MA)
~~11.01.2013~~


Søndag 25. januar
lille_my83, pp 13




GRAVID
bendix12, pp 2 etter SA
Alvemamma86, pp 8
trallemamma, pp 7 (pp 4 etter SA/MA)
Camilla1995, pp6 (pp 4 etter SA)
smilejenta78, pp 9




:mad: Tante rød :mad:
terri91, pp 6 etter SA
Carros
heidia, pp 1
AFA
Lolo
Trylle, pp 1 etter MA
-liten-, pp 13
Alvea, pp 9
lille_my83, pp 13
Lykkeliten_86, pp 17
Vecca#1
Fargeklatten89
sommerfugl84, pp 15
Lillefrø15, pp 22 (pp 7 etter MA)




:confused005 Passert IKM :confused005
Mallejenta




:confused004 Ikke oppdatert :confused004
~~11.01.2013~~
LillaRose
MA.CN, pp 1




Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
 
Last edited:
Jeg skal være med her tror jeg! Første syklus etter prev.slutt så litt usikker på el, men tar utg.punkt i at IKM er tors 22/1.
 
Jeg skal være med her tror jeg! Første syklus etter prev.slutt så litt usikker på el, men tar utg.punkt i at IKM er tors 22/1.

Det går fint, om du vil flytte dato senere så bare si ifra. :)
 
Jeg tror jeg kanskje kan høre til her, med pergoeffekt vil IKM komme i begynnelsen av uken, og uten i slutten. Så vil du skrive meg opp på søndag 25, Lykkeliten? :) Så får jeg oppdatere når jeg vet når el kommer :)
 
Jeg tror jeg kanskje kan høre til her, med pergoeffekt vil IKM komme i begynnelsen av uken, og uten i slutten. Så vil du skrive meg opp på søndag 25, Lykkeliten? :) Så får jeg oppdatere når jeg vet når el kommer :)

Perfekt! :) Du er ført opp!
 
Jeg er forresten på CD 2. Skal ta Letrozol fra CD 4 til CD 8. Jeg temper og bruker EL-tester, for jeg skal ta Lutinus fra 3 dpo og må være helt sikker på at EL er over før jeg begynner. Jeg tar også prednisolon, det er min nye medisin, så jeg håper veldig på at jeg snart blir gravid på nytt så jeg kan sjekke effekten av det. :p Vi har prøvd siden juni 2013, og har hatt fire kjemiske graviditeter (mistet mellom 3+6 og 4+6) og én MA 12+6 (8+4). Jeg er utredet for habituell abort og operert for endometriose i løpet av 2014. Jeg skal på samtale angående endometriosen på nytt nå i januar, og gruer meg, for jeg er redd jeg blir pålagt prøvepause. Så derfor må det klaffe nå. Forventer EL 8. januar med Letrozol. Det er tredje pp med Letrozol, jeg ble gravid i pp 2 med Letrozol i november, så jeg håper den effekten er sterk hos meg. :) Tok pause fra Letrozol nå i desember etter aborten, men nå burde det være greit med nytt forsøk. Håper vi blir en god gjeng som kan få en god start på 2015!
 
Last edited:
Takk :) Da skal vi til oktober da, sant? ;)

Jepp; det er dit vi SKAL! Ikke mer tull nå. Jeg tror jeg sikter på 5. oktober med EL 9. januar. Så fordelen er at jeg ikke har noen sjanse på barnehage og må være to år hjemme med lille nusket. Det er egentlig helt greit nå, så lenge som jeg har ventet på å bli mamma. Nye prioriteringer. :p

Edit: EL 8. januar og termin 4. oktober.
 
Last edited:
Jepp; det er dit vi SKAL! Ikke mer tull nå. Jeg tror jeg sikter på 5. oktober med EL 9. januar. Så fordelen er at jeg ikke har noen sjanse på barnehage og må være to år hjemme med lille nusket. Det er egentlig helt greit nå, så lenge som jeg har ventet på å bli mamma. Nye prioriteringer. :p

Det høres ut som en veldig god plan! :D Jeg er med!
 
IKM 19. januar, PP 13.

Har hatt kjemisk de to forrige pp-ene, fryktelig irriterende. Vi har helt slutta å tenke på å treffe riktig tidspunkt, vi bare fortsetter å prøve uansett, og så får det klaffe når det vil.
 
Jeg er gjerne med her! 20. jan på meg, PP 7 (PP 4 etter SA/MA). Har gitt opp som smått nå, så da heter det seg vel at det bør klaffe? Lov å prøve seg...

Da er du ført opp! :) Det må jo gå bra til slutt.
 
IKM 19. januar, PP 13.

Har hatt kjemisk de to forrige pp-ene, fryktelig irriterende. Vi har helt slutta å tenke på å treffe riktig tidspunkt, vi bare fortsetter å prøve uansett, og så får det klaffe når det vil.

Håper du er ferdig med kjemiske nå, det er trist og frustrerende. Du er ført opp. :)
 
Da har jeg tatt første pille Letrozol, og sjekket grafene mine fra pp 14 og pp 15, da jeg brukte Letrozol sist. Jeg fikk EL på CD 15 begge gangene, så det var én dag før jeg husket. :) Helt greit det. Uansett en stund til enda, men tr er i ferd med å pakke sakene sine her. CD 4. Jeg skal ta Letrozol i fem dager nå.
 
Enig. Det går fryktelig sakte. Jeg forventer EL 8. januar. Det er jo 10 dager til. :eek:
 
Heldigvis skjer det litt nå rundt nyttår...... Blir gal av ventingen her altså... Når man ENDELIG kan teste etter EL, skjer det i alle fall NOE!
 
Back
Topp