Testetøsas bekjennelser - Lykkelitens testetråd i pp 16

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei hei,

Jeg liker å ha en testetråd dersom jeg synes streken begynner å se sterkere ut, for da kan jeg finne det igjen en annen gang - dagboken min er dessverre blitt for lang. :rolleyes:

Uansett. Jeg har hatt en del aborter, så kroppen min ser ut til å vedlikeholde en rest-produksjon på hcg rundt 2-3 (min egen teori) for jeg får alltid svake skyggestreker (om jeg tester ved tr, før EL, rett etter EL eller til vanlig testetid). Derfor så blir jeg ikke så gira av de aller svakeste strekene. (Og nå snakker jeg om de virkelig aller aller aller svakeste strekene, sånn type "vippe-testen i lyset").

I dag er jeg 10 dpo. Jeg har rotet bort noen Wondfo-tester (tror jeg, men jeg skylder på Testetøsa) så jeg har for øyeblikket bare OneStep fordi juleposten har forsinket min nye leveranse av Wondfo-tester.

Så. Her er dagens OneStep test. Det var en tydelig skyggestrek etter 10 minutter (det var "noe" fra etter 1-2 minutter), og så ble den litt tydeligere, så jeg kunne se at den var rosa etter kanskje en halvtime eller noe. Derfor testetråd, for hittil (8-9 dpo) så har det bare vært skygge uten at jeg tør å si farge. Men det er litt flaut om denne testetråden blir bare med skyggestrekene mine. :oops:

Den er omtrent umulig å se på bildet, så det er helt greit at mange av dere ikke ser noe som helst. Jeg må egentlig bare ha oversikten for meg selv i verste fall, dersom streken ikke blir sterkere.

Morgentest, 10 dpo:
upload_2014-12-19_7-26-44.png


Kveldstest, 10 dpo:
image.jpg


Så da håper jeg dette blir en lang testetråd (fordi jeg tar ofte en god del tester). Jeg tester bare frem til mandag dersom streken ikke blir sterkere, for da slutter jeg med Lutinus (progesteronstøtte) på mandag, for å få tr.

Litt optimist, men også litt pessimist, så da er jeg spent. :p Eventuell EL-termin er 4. september.

11 dpo, morgen
Jeg tok min siste wondfo, og det er nok dessverre bare min vanlige hcg-rest-produksjon som gir annerledes utslag på OneStep. Dessverre. Så da flytter jeg tilbake til dagboken min.
 
Last edited:
Oi! Der er det strek ja! :D Null problem med å se. Iiih, så spennende!! :D
 
Oi! Der er det strek ja! :D Null problem med å se. Iiih, så spennende!! :D

Haha.. Ja, denne er faktisk "lett" å se i virkeligheten (jeg vet ikke om den er sånn som mannen kan se, men jeg kan se den på avstand). Så nå ble det liksom hakket mer spennende her kjente jeg. Selv om jeg egentlig ikke vil at det skal bli sånn spennende så tidlig, men jeg klarer visst ikke å la være? :p Må være litt action med meg. Haha.. Etter så lang tørketid.

Nå får du slippe løs pergo-egget ditt, så håper jeg vi skal på september! <3
 
Haha.. Ja, denne er faktisk "lett" å se i virkeligheten (jeg vet ikke om den er sånn som mannen kan se, men jeg kan se den på avstand). Så nå ble det liksom hakket mer spennende her kjente jeg. Selv om jeg egentlig ikke vil at det skal bli sånn spennende så tidlig, men jeg klarer visst ikke å la være? :p Må være litt action med meg. Haha.. Etter så lang tørketid.

Nå får du slippe løs pergo-egget ditt, så håper jeg vi skal på september! <3
Slipp deg løs og kos deg med spenningen! Om det ikke skulle gå veien, så har det i alle fall vært spennende en stund. Og jeg vet jo at du er flink til å være realist likevel. Men jeg tror ikke at dette ikke skal gå veien egentlig altså. Har du fått så fin strek på One Step før uten å være gravid? Søren at du ikke bor nærmere, så skulle du fått noen Wondfo av meg :p Haha.

Edit: og takk for det, jeg håper også vi begge skal på september nå! Litt større forventinger til deg enn til meg merker jeg :p
 
Slipp deg løs og kos deg med spenningen! Om det ikke skulle gå veien, så har det i alle fall vært spennende en stund. Og jeg vet jo at du er flink til å være realist likevel. Men jeg tror ikke at dette ikke skal gå veien egentlig altså. Har du fått så fin strek på One Step før uten å være gravid? Søren at du ikke bor nærmere, så skulle du fått noen Wondfo av meg :p Haha.

Edit: og takk for det, jeg håper også vi begge skal på september nå! Litt større forventinger til deg enn til meg merker jeg :p

Jeg har jo nesten ikke brukt OneStep, siden jeg ikke liker at streken der bruker så himla lang tid på å bli sterkere i rosa-fargen (når jeg har sett på bildene til andre altså, siden jeg nesten ikke har brukt dem selv). Jeg har ikke fått sånn strek ellers utenom at noe skjer, bortsett fra etter MA'en, da "skyggestreken" (eller mer korrekt: "Rest-streken") var sterkere på både Wondfo og OneStep de første pp'ene. De ble jo svakere for hver pp som gikk i starten. Det er lenge siden nå da.

Jeg håper det er noe nytt på gang, men i så fall blir forhåpentligvis OneStep'en sterkere i morgen tidlig dersom Wondfo'ene fortsatt ikke kommer (nå belager jeg meg på at de sikkert ikke dukker opp før mandag, og det er jo typisk).

Og jeg er optimist for dette pergo-egget ditt som skal perfeksjoneres så til de grader før det er klart. ;)
 
Jeg kan se noe rosa jeg også:D dette blir spennende Lykkeliten :)

Ja, litt for spennende igjen. :D :p Så gøy at du ser at den er rosa også. :)
 
Wee,ser også "noe":)
Spennende tider, håper du får årets julegave❤️
 
Jeg ser ikke :eek: Skal zoome inn

Edit: ser fremdeles ingen strek jeg..
 
Wee,ser også "noe":)
Spennende tider, håper du får årets julegave❤️

Ja, jeg håper også det! :) Vi får se de neste dagene, hva som skjer.
 
Back
Topp