Testetøsas bekjennelser - Lykkelitens testetråd i pp 15

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei hei,

Jeg er en skikkelig testetøs, så jeg tester nok en stund fremover om det fortsetter å gå riktig vei. :) Det virker kanskje litt rart, men det er nå mitt alterego; Testetøsa. :p

Lager en testetråd så jeg kan ha oversikt jeg. Ble så rotete i dagboken nå. :p

Kort om min prøvehistorie også kanskje:
Prøvd siden juni 2013. Ble gravid 3 ganger de første 5 pp'ene, men det endte i tidlig spontanabort alle tre gangene (kjemisk graviditet). Fikk progesteron av lege for å ta etter eggløsning videre. Ble på nytt gravid i pp 6, med progesteron, termin i slutten av august 2014, og beholdt frem til 12+6. Da ble det oppdaget MA hvor embryo var 8+4, og jeg måtte gjennom medisinsk abort. Nå er jeg i pp 15 totalt, men i pp 9 etter aborten. Jeg har vært utredet for habituell abort, og har heterozygot faktor leiden V mutasjon, men det er ganske vanlig. Jeg ble operert for endometriose i august. Dette er pp 3 etter operasjon. Jeg begynte med Letrozol for å "booste" EL og er nå i pp 2 med Letrozol. Jeg har brukt 3 stk Lutinus per dag etter eggløsning hver pp siden mai. Før det hadde jeg Crinone, 1 stk/dag etter eggløsning. Både Lutinus og Crinone er reseptbelagt progesteronmedisin, jeg får det på pga habituell abort.

Jeg har hatt skyggestreker/hcg-rest etter MA i februar. De siste syklusene har skyggestreken vært nesten usynlig.

Sånn strek fikk jeg 8 og 9 dpo, og da kastet jeg testene da de hadde tørket.

På morgenen 10 dpo synes jeg streken virket litt sterkere, men jeg hadde ingenting å sammenligne med. Jeg prøvde å ta bilde av testen, men synes nesten ikke det gikk an å se antydning av streken på bildet så jeg kastet testen. Tok ny midt på dagen. Akkurat samme følelsen. Tok ny senere på ettermiddagen og da var det helt klart at streken var blitt sterkere. Mannen klarte og skimte streken.

Så her er 10 dpo, ettermiddag, uten filter øverst og med filter på de to nederste bildene:
imageuploadedbybv-forum1415553789-430200-jpg.87680


imageuploadedbybv-forum1415553834-801848-jpg.87681


imageuploadedbybv-forum1415554000-652473-jpg.87682





11 dpo, morgen. "Noe" etter et par minutter, strek etter 10 minutter, dette øverste bildet er etter 15 minutter og det nederste er når testen har tørket:
imageuploadedbybv-forum1415588256-346969-jpg.87811


imageuploadedbybv-forum1415593068-449838-jpg.87814




Og så tok jeg ny test etter jobb, 11 dpo, ettermiddag:
1415640211481.jpg




12 dpo morgen:
image.jpg





Samlebilde 10 til 14 dpo:
image.jpg





13 dpo, ettermiddag:
Bilde tatt ganske nøyaktig 5 minutter etter dypping, streken kom etter 50 sekunder. Bildet rett under når testen er helt tørr.
image-jpg.88265


image.jpg


Og ved positiv test på under 1 minutt, så blir det digital også:


image-jpg.88266



14 dpo, morgen:
image.jpg


Jeg er spent. :)

Lille spire, klor deg fast. ♥

upload_2014-11-10_21-2-44.png


Edit: 16 dpo.

Det ser ut som jeg har en ny kjemisk, bare senere abort og høyere hcg enn de andre kjemiske jeg har hatt. :(

imageuploadedbybv-forum1416044401-544796-jpg.88659


Jeg har tatt en BT til i dag, og den er ikke sterkere enn denne fra i dag morges.

imageuploadedbybv-forum1416044822-474414-jpg.88661


Den siste halvtimen nå har jeg fått kraftigere og kraftigere smerter i livmoren og endometriosesmertene mine har kommet brått og kraftig tilbake. De har ikke vært her siste to dagene. :(

Jeg vet ikke om jeg begynner å blø, siden jeg bruker trippel dose Lutinus, men jeg føler meg ganske sikker på at dette er en ny abort. :(

Så da må jeg bare få tak i legen min og få tatt den operasjonen jeg trenger, bli kvitt all endometriosen som ødelegger for meg. :( :( :(
 
Last edited:
Ser jo helt klart rosa strek på den i ettermiddag:). Har sett de andre testene også, men nå fikk jeg bare opp feilmelding.. Lille spire klore deg fast❤️
 
Ser jo helt klart rosa strek på den i ettermiddag:). Har sett de andre testene også, men nå fikk jeg bare opp feilmelding.. Lille spire klore deg fast❤️

Det skjedde noe feil da jeg la dem inn, skal legge dem inn på nytt nå. :) Det er jo de fra dagboken da. :p
 
Ja, regner med det:). Men morro å se:D

Nå tror jeg du kan se dem her. :)

Det er ordentlig irriterende at streker på testene synes mye bedre i virkeligheten enn på bilder. :p

Det spiller jo egentlig ingen rolle, for jeg burde helst få en ordentlig sterk strek etter hvert. *Håpe*
 
Gratulerer så mye! :) endelig! Må den klore seg fast og holde seg der til rundt termin! ❤️ Krysser alt som krysses kan for deg og spira:)
 
Nå tror jeg du kan se dem her. :)

Det er ordentlig irriterende at streker på testene synes mye bedre i virkeligheten enn på bilder. :p

Det spiller jo egentlig ingen rolle, for jeg burde helst få en ordentlig sterk strek etter hvert. *Håpe*
Nå ser jeg de vettu:). Ja, men vi ser den her, så dette blir bra❤️❤️❤️. Heia lille spire:D
 
Gratulerer så mye! :) endelig! Må den klore seg fast og holde seg der til rundt termin! ❤️ Krysser alt som krysses kan for deg og spira:)

Tusen takk! :) Jeg håper virkelig den klorer seg ordentlig fast til termin nå. <3
 
Nå ser jeg de vettu:). Ja, men vi ser den her, så dette blir bra❤️❤️❤️. Heia lille spire:D

Ja, jeg tror dette kan bli veldig bra. :) Må bare ha litt sterkere streker nå.
 
Det er jo virkelig virkelig ingen tvil. Wow! Tenk det a! Du som hadde så liten tro på denne ppen. Så gøy :D Veldig trist å miste deg her etter hvert da, men det er vel en liten stund til du flytter. Og jeg unner deg det så klart veldig :D :D Hurra!!!
 
Jeg hadde sånn strek dagen før jeg fikk pos digital!! WÆ :D Når blir det digital? :D
 
Hei hei,

Lager en testetråd så jeg kan ha oversikt jeg. Ble så rotete i dagboken nå. :p

Jeg har hatt skyggestreker/hcg-rest etter MA i februar. De siste syklusene har skyggestreken vært nesten usynlig.

Sånn strek fikk jeg 8 og 9 dpo, og da kastet jeg testene da de hadde tørket.

På morgenen 10 dpo synes jeg streken virket litt sterkere, men jeg hadde ingenting å sammenligne med. Jeg prøvde å ta bilde av testen, men synes nesten ikke det gikk an å se antydning av streken på bildet så jeg kastet testen. Tok ny midt på dagen. Akkurat samme følelsen. Tok ny senere på ettermiddagen og da var det helt klart at streken var blitt sterkere. Mannen klarte og skimte streken.

Så her er 10 dpo, ettermiddag, uten filter øverst og med filter på de to nederste bildene:
imageuploadedbybv-forum1415553789-430200-jpg.87680


imageuploadedbybv-forum1415553834-801848-jpg.87681


imageuploadedbybv-forum1415554000-652473-jpg.87682



11 dpo, morgen. "Noe" etter et par minutter, strek etter 10 minutter, dette bildet er etter 15 minutter:
imageuploadedbybv-forum1415588256-346969-jpg.87811


11 dpo, morgen, tørket, samme testen som rett over:
imageuploadedbybv-forum1415593068-449838-jpg.87814


Og så tok jeg ny test etter jobb, 11 dpo, ettermiddag:
Vis vedlegget 87925

De to siste, fra 11 dpo, ser helt like ut i virkeligheten.

Jeg er spent. :)

Lille spire, klor deg fast. ♥
Det nederste bildet er jo veldig tydelig da. Veldig glad på dine vegne!!!
 
Det er jo virkelig virkelig ingen tvil. Wow! Tenk det a! Du som hadde så liten tro på denne ppen. Så gøy :D Veldig trist å miste deg her etter hvert da, men det er vel en liten stund til du flytter. Og jeg unner deg det så klart veldig :D :D Hurra!!!

Nei, det er ingen tvil lenger. :) Det er så utrolig gøy å teste å se streken komme nesten med en gang. Sånn som med negative EL-tester er det nå. Oj oj oj. Jeg unner virkelig dere alle å oppleve dette snarest mulig! Vil jo egentlig helst ha dere med meg alle sammen på en gang! <3
 
Jeg hadde sånn strek dagen før jeg fikk pos digital!! WÆ :D Når blir det digital? :D

Når streken kommer litt raskere frem på billigstrimmelen. Jeg håper jo det blir i morgen eller i overimorgen, hvis ikke er det nok noe som ikke er så bra.

Da jeg tok CBD sist så kom streken til syne på BT etter bare 1 minutt, altså, ikke sterk strek, men jeg kunne skimte den allerede etter 1 minutt. Det synes jeg er en grei huskeregel til meg selv. ;)
 
Det nederste bildet er jo veldig tydelig da. Veldig glad på dine vegne!!!

Så hyggelig! :) Og veldig gøy at du synes den er tydelig på bildet også, nå er den veldig lett å se i virkeligheten hvert fall. :D
 
Back
Topp