***IKM UKE 46***

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Mandag 10.11
Snartmammatil2?, pp3 ♡
shannon, pp3
~Lykkeliten~, pp8
januarbarn88

Tirsdag 11.11
cris10na, pp1
Nekinna91, pp1 etter MA
Trinebeth
Newbie83, pp8
Kernaw, pp1
Alvea, pp6
Lolo, pp10 ♡

Onsdag 12.11
Trillian87, pp2 ♡
Hope90
Orkidee, pp4 ♡
Rosie ♡
ann christin ♡
Klokka16
Pauline83

Torsdag 13.11
Lille Piken, pp2 ♡
m&m mini, pp15, pp2 etter SA ♡
Svirremor

Fredag 14.11
julibaby 2015, pp3 etter SA
lenamamma90
Bubble&Bae
Siljean, pp6, pp2 etter MA
Hjertebarn <3
ønskebarn4

Lørdag 15.11
1+1
onemoretime, pp3 ♡
jente19år
Venessiela

Søndag 16.11
Lykkeliten_86, pp 15 (pp 9 etter MA)♡
Ladybird, pp3
Jubbu85 ♡
Miesol, pp3

Usikker dato
Litenherlighet
Lill ♡

♡ GRAVID ♡
m&m mini
ann christin
Lille Piken
Lolo
Orkidee
Lill
Lykkeliten_86
onemoretime
Jubbu85
Rosie
Trillian87
Snartmammatil2?

:mad: Tante rød :mad:
julibaby 2015
Newbie83
cris10na
januarbarn88
trinebeth
~Lykkeliten~
Alvea
Shannon
Nekinna91
Hope90
Litenherlighet
Klokka16
Siljean
Miesol
Kernaw
ønskebarn4
jente19år
Hjertebarn <3
Pauline83

:confused: Passert IKM :confused:
Svirremor
Venessiela

:confused: Ikke oppdatert :confused:
lenamamma90
Bubble&Bae
1+1
Ladybird

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
 
Last edited:
Da har vi en tråd for uke 46 og :)

Dette er første IKM tråd jeg lager, så hjelp meg gjerne :D

Håper på mange spirer i denne perioden :D
Lykke til alle sammen ;)
 
Min er 9/10 oktober! Så satser på null mens da!

November blir kanskje riktig? ;)
Setter deg opp på 10.11 ok? :)

Får satse på lykke nå som jeg starter en tråd selv!! Hihi ;)
 
Er ikke så mye liv her enda, men regner med at det kommer fler etterhvert...

Dette er min 2.pp også med el testing, og håper det fungerer bra og at syklusen min har stabilisert seg :)

Jeg har begynt å ta jerntabletter pga veldig dårlig form de siste ukene etter sa, og håper dette kommer seg fort også og jeg orker å kose meg litt iløpet av denne pp :D
 
Alt er egentlig ganske nytt for meg selv om jeg har prøvd lenge.
Fikk litt mer mot etter at jeg mistet faktisk fordi jeg fant ut at jeg faktisk kan bli gravid :D

Håper dette blir en spennende pp :D
 
Da er det fredag, og jeg kan kanskje tenke meg at det begynner å komme inn litt flere her til uka :)
Håper selvfølgelig de fra uke 42 heller stikker til juni-forumet, men om ikke så er alle hjertelig velkommen inn i en ny pp :)

Hvordan går det med deg Trillian87? :)
 
Da er det fredag, og jeg kan kanskje tenke meg at det begynner å komme inn litt flere her til uka :)
Håper selvfølgelig de fra uke 42 heller stikker til juni-forumet, men om ikke så er alle hjertelig velkommen inn i en ny pp :)

Hvordan går det med deg Trillian87? :)

Vi får håpe de hopper over i juni heller ja;)

Idag kom mensen og smertene på besøk, så vært mye fosterstilling i tillegg til å skrive på bacheloren;)

Deg da??:)
 
Vi får håpe de hopper over i juni heller ja;)

Idag kom mensen og smertene på besøk, så vært mye fosterstilling i tillegg til å skrive på bacheloren;)

Deg da??:)

Huff, høres ikke noe godt ut med slike smerter. Spesielt under bachelor oppgaven :(
Pleier det å være slik gjennom hele tr eller?

Joda, går bra her. TR ser ganske normal ut syns jeg, så jeg satser på at kroppen min har blitt fin nok etter SAen :)
Formen ellers er bedre enn den har vært og det kan virke som det begynner å hjelpe med jerntilskuddet :) håper det fortsetter slik :)
 
Btw.. Min nye IKM er 12 nå som mensen kom senere og hele syklusen min blir bare lenger og lenger..

Oppdatert ;)

Får ikke håpe den blir noe lengre enn nå da :/
Håper selvfølgelig du slipper å tenke på neste syklus ;)
 
Huff, høres ikke noe godt ut med slike smerter. Spesielt under bachelor oppgaven :(
Pleier det å være slik gjennom hele tr eller?

Joda, går bra her. TR ser ganske normal ut syns jeg, så jeg satser på at kroppen min har blitt fin nok etter SAen :)
Formen ellers er bedre enn den har vært og det kan virke som det begynner å hjelpe med jerntilskuddet :) håper det fortsetter slik :)

Ja i 4 dager non stop kraftige blødninger og insane smerter... Derfor jeg ble satt på p pille tidlig av mine foreldre..

Så bra at både formen og mensen er tilbake til det normale:) kanskje jeg sku begynt på jerntilskudd etter jeg sluttet med pillen siden jeg har då kraftige blødninger..hmm..

Satser stort på at jeg slipper å gå gjennom mensen igjen nå etter den! Skal legge inn solide aksjer hele denne prøveperioden:)
 
Ja i 4 dager non stop kraftige blødninger og insane smerter... Derfor jeg ble satt på p pille tidlig av mine foreldre..

Så bra at både formen og mensen er tilbake til det normale:) kanskje jeg sku begynt på jerntilskudd etter jeg sluttet med pillen siden jeg har då kraftige blødninger..hmm..

Satser stort på at jeg slipper å gå gjennom mensen igjen nå etter den! Skal legge inn solide aksjer hele denne prøveperioden:)

Er ikke sikkert det er så dumt ;)
Krysser fingre og tær for det hos begge to og alle andre som dukker opp etterhvert. Bare husk å holde beina fra hverandre...hehe :p
 
Da ser det ut til at TR har dratt videre her, så da starter ventingen på EL-testing :)
Håper hun holder seg borte noen mnd nå :D
 
Last edited:
Startet med el testing forrige PP . Fant ut at lutealfasen er 14 dager. Det er vel konstant? El blir mellom dag 19-22 tenker jeg.
 
Back
Topp