*** IKM uke 29 ***

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Mandag 14. juli
Frutelemark, pp 2
Snurkus, pp 3
AFA, pp 7
CarinaF, pp 1
hennipenni, pp 1
Emiliemor
lillegull09


Tirsdag 15. juli
Florida
Kvikklunsjen
Nikoliner


Onsdag 16. juli
Ungtuppelure, pp 1
Carros, pp 10
minnimus
Tottaa, pp 3
Gulsløyfe, pp 4


Torsdag 17. juli
Newbie83, pp 4
Mirell
K.L#


Fredag 18. juli
Medusa_83, pp 9
Guttemamma ♥
lenamamma90, pp 4


Lørdag 19. juli
Knask, pp 13
mathild
Petronella*, pp 14 (pp 5 etter MA)


Søndag 20. juli
bea810
Lykkeliten_86, pp 11 (pp 5 etter MA)





GRAVID
lillegull09
Ungtuppelure, pp 1
K.L#
Guesswho
Guttemamma ♥
Tottaa, pp 3




:mad: Tante rød :mad:
AFA, pp 7
Emiliemor
Nikoliner
CarinaF, pp 1
Florida
Kvikklunsjen
Carros, pp 10
hennipenni, pp 1
Newbie83, pp 4
Mirell
Medusa_83, pp 9
minnimus
Knask, pp 13
Lykkeliten_86, pp 11 (pp 5 etter MA)
Gulsløyfe, pp 4
mathild
Snurkus, pp 3
lenamamma90, pp 4
Petronella*, pp 14 (pp 5 etter MA)




:confused005 Passert IKM :confused005




:confused004 Ikke oppdatert :confused004
Frutelemark, pp 2
bea810



Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
 
Last edited:
PP 4, IKM kan settes til mandag 14 juli men er litt usikker siden syklusene er uregelmessige :)
 
Har så lyst å bli med her!! Men må vente 4 uker til :( dere får ha masse lykke til..kommer til å følge litt med dere ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er TR endelig kommet 14 dager på overtid... Så jeg melder meg til ikm på mandagen 14. :) å satser på at klusset med syklusen bare var enganstillfelle :) Pp3


--------------------------
Taster fra appen
 
Regner man første dag i syklusen fra første dag man spotter eller fra når TR kommer for fullt??? Jeg småblødde 2 dager før TR kom ordentlig....
 
Jeg har forresten venta lenge på denne IKM-gruppa :p Forrige mens starta 8. juni, og har litt for lange sykluser! Det er så kjedelig å ikke ha en IKM-gruppe å følge, for da havner man liksom mellom barken og veden ;) Fint at du tok ansvar, Lykkeliten :)
 
Regner man første dag i syklusen fra første dag man spotter eller fra når TR kommer for fullt??? Jeg småblødde 2 dager før TR kom ordentlig....

Fra første blødningsdag, ikke første dag med spotting. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg har forresten venta lenge på denne IKM-gruppa :p Forrige mens starta 8. juni, og har litt for lange sykluser! Det er så kjedelig å ikke ha en IKM-gruppe å følge, for da havner man liksom mellom barken og veden ;) Fint at du tok ansvar, Lykkeliten :)

Måtte jo det når den ikke fantes enda. ;) Kjedelig med så lange sykluser da.

*Taster på app på mobilen*
 
Hei. Ikm er14juli pp7. Lykketall? Får håpe det :)
 
Har så lyst å bli med her!! Men må vente 4 uker til :( dere får ha masse lykke til..kommer til å følge litt med dere ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig at det var sommerstengt på klinikken. :( Håper du får kost deg med andre ting i sommerferien. :)
 
Hei! Vet ikke helt om vi skal prøve mer, men sett meg opp på 18. juli i tilfelle :) pp 9 i så fall
 
Back
Topp