** IKM oversikt for oss som har prøvd lenge (over 1 år) **

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Har noen lyst til å ta over den tråden her? (Altså lage en ny tråd med kopi av denne listen.)

Jeg oppdaterer ikke denne tråden lenger!


Dette er en IKM-oversikt for oss som har prøvd i mer enn ett år. Det er bare å bli med i tråden. Skriv din IKM-dato og eventuelt antall pp, når du begynte prøvingen eller annet du vil ha med i listen (temper, CBFM, medisiner, alder e.l.) Si ifra om du blir gravid, eller om du må flyttes til en ny IKM-dato. Du må gjerne være med her selv om du også er med i en IKM-uke-tråd inne på Før svangerskapet. :) Tanken bak denne tråden er at vi skal kunne skravle oss gjennom syklusene våre, og heie hverandre frem til positiv test.



Venter på IKM:

20. mars:
♡ Vidorra. Første pp etter lapraoskopi. Prøvd siden januar 2012.

27. mars:
Lillefrø15, pp 24 (pp 9 etter MA). Pergo, EL-tester og temper. Prøver på nummer 2. Søknad om IVF.

♡ sommerfugl84, pp 17. Under utredning.

30. mars:
♡ Hope90, pp 37.

1. april:
Sara, pp 25. Femar. Temper.

2. april:
♡ AFA, pp 15.

16. april:
♡ Bare meg =O). Wild yam. Utredning.




Usikker på IKM:




Ikke oppdatert/pause:

Abra Kadabra. SA mai 2014. Lutinus, bidronning kapsler og Wild Yam. Prøvd siden august 2013. Pause, februar 2015.

Enkefalos, pp 13 (pp 11 etter SA). Temper og EL-tester. Pergo. Pause, mars 2015 - rubella vaksine.

Lykkeliten_86, pp 20. Temper og EL-tester. Letrozol, Lutinus og evt. Prednisolon og Albyl-E. Søknad sendt om IVF. Prøvd siden juni 2013. Pause, april 2015 - rubella vaksine.




GRAVIDE:

dollymama. Testet positivt august 2014! ♡

Tulla84, pp 12. Testet positivt september 2014! ♡

m&m mini, pp 15 (pp 2 etter SA). EL-tester og temper. Testet positivt november 2014! ♡

derma. Har ett barn fra før. To MA'er etter det. Testet positivt november 2014! ♡

♡ trineline_83. Femar og Ovitrelle. Prøvd nesten to år. Testet positivt desember 2014! ♡

♡ Luxus<3, pp 18 (pp 12 etter SA). Pergopause etter to runder pergo. Startet utredning, henvist til lap. Testet positivt januar 2015! ♡

♡ Carros, pp 17. Pergo. EL-tester. Testet positivt februar 2015! ♡

♡ Martz, pp 15. Wild Yam og bidronninggele. Oppstart utredning. Testet positivt mars 2015! ♡
 
Last edited:
Jeg venter til FF er sikker, men håper på ikm 30.6 eller 1.7
 
Jeg venter til FF er sikker, men håper på ikm 30.6 eller 1.7

Vi kan endre denne listen maange ganger, så da setter jeg deg på usikker enn så lenge. ;)
 
Sleng på PP 16, temper og venter spent på time hos gyn :)
 
Usikker på IKM, men kanskje rundt 10 juli. Går på Letrozol denne gangen, så er usikker på hva den gjør med syklusen, eller når jeg får eggløsning osv. PP26, prøvd siden januar 2012. Prøver å tempe og bruker eggløsningstester.
 
Det er klart, ikm 30.6

fra app
 
Usikker på IKM, men kanskje rundt 10 juli. Går på Letrozol denne gangen, så er usikker på hva den gjør med syklusen, eller når jeg får eggløsning osv. PP26, prøvd siden januar 2012. Prøver å tempe og bruker eggløsningstester.

Da har jeg ført deg opp på usikker enn så lenge. Jeg kan flytte deg når du har fått EL/vet hvordan syklusen blir nå. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Det er klart, ikm 30.6

fra app

Og allerede 3 dpo og nedtellingen er jo virkelig i gang igjen. Jeg heier på gullegget.

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg er på syklusdag 2 og har kraftige menssmerter og vil at tr skal dra sin vei.

*Taster på app på mobilen*
 
Da har jeg ført deg opp på usikker enn så lenge. Jeg kan flytte deg når du har fått EL/vet hvordan syklusen blir nå. :)

*Taster på app på mobilen*

Takk. Jeg vet stort sett ikke før TR dukker opp, for lutealfasen er sjelden like lang. Men basert på tidligere sykluser så stemmer 10 juli ganske bra.
 
Jeg er også usikker på IKM, her er ingen syklus lik... Men jeg vil tro at det kanskje blir 26.juni. Er nå i pp 14


Sent from my iPad using BV Forum
 
Dagene fløy fort avsted mot ferien i går, det var bare nesten to uker igjen jo!

I dag ble det klart at jeg er dpo, og med ikm mandag i siste uka før ferien. Det er EEEEEEEVIG lenge til ferien, det er jo ei hel uke etter ikm jo, over TO UKER til!

Ja, sånn endrer tidsoppfattelsen seg fra det øyeblikk jeg er dpo....
 
Jeg har ikm mandag 23.6.. :) Ikke så veldig lenge til, men når man teller dager virker det som en evighet.. :p

2 uker er drepen ;)
 
Er usikker på ikm pga cytotec og rester av graviditet.. Skal begynne å teste med EL tester denne pp.. Er 1 pp etter MA og blir vel 16pp eller noe utenom MA..


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Takk. Jeg vet stort sett ikke før TR dukker opp, for lutealfasen er sjelden like lang. Men basert på tidligere sykluser så stemmer 10 juli ganske bra.

Ok. Vil du heller at jeg skal bare sette deg opp 10. juli eller synes du det er greit sånn som det står nå? :) Bare si hvordan du vil stå oppført du.
 
Er usikker på ikm pga cytotec og rester av graviditet.. Skal begynne å teste med EL tester denne pp.. Er 1 pp etter MA og blir vel 16pp eller noe utenom MA..


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Da har jeg ført deg opp. :) Håper du ikke må vente altfor lenge på EL, men lenge nok til at du har sluttet å blø. Skal jeg skrive på datoen du tok cytotec?
 
Last edited:
Jeg har ikm mandag 23.6.. :) Ikke så veldig lenge til, men når man teller dager virker det som en evighet.. :p

2 uker er drepen ;)

Hehehe.. Rart med det med kort og lang tid som prøver. :p Du er ført opp på listen nå. :)
 
Dagene fløy fort avsted mot ferien i går, det var bare nesten to uker igjen jo!

I dag ble det klart at jeg er dpo, og med ikm mandag i siste uka før ferien. Det er EEEEEEEVIG lenge til ferien, det er jo ei hel uke etter ikm jo, over TO UKER til!

Ja, sånn endrer tidsoppfattelsen seg fra det øyeblikk jeg er dpo....

Hahahahahaha.... Du er god. <3

Jeg krysser fingrene for at tiden går fort, og at du ikke spotter fordi gullegget er på vei ned til livmoren nå. :)
 
Jeg er også usikker på IKM, her er ingen syklus lik... Men jeg vil tro at det kanskje blir 26.juni. Er nå i pp 14


Sent from my iPad using BV Forum

Vil du at jeg skal sette deg på 26. juni eller skal jeg la det stå sånn som jeg har ført deg opp nå? :) Du kan velge selv.
 
Back
Topp