*** IKM uke 25 ***

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Mandag 16. juni
Hemmeligefrue
minnimus
lillegull11


Tirsdag 17. juni
Gulsløyfe, pp 3
lenamamma90, pp 2


Onsdag 18. juni
Lykkeliten_86, pp 10 (pp 4 etter MA)
mathild
AFA, pp 6


Torsdag 19. juni
Hope90, pp 29
~tjukkebolla~


Fredag 20. juni
Foreløpig litt anonym
Fru.Sol, pp 1
Babydilla123, pp 3
Emiliemor


Lørdag 21. juni
nummer en
Bia123, pp 13
Medusa_83, pp 7 (pp 3 etter exu)


Søndag 22. juni
vecca92



GRAVID
lillegull11
Hemmeligefrue
Hope90, pp 29
Fru.Sol, pp 1




:mad: Tante rød :mad:
minnimus
lenamamma90, pp 2
Gulsløyfe, pp 3
Lykkeliten_86, pp 10 (pp 4 etter MA)
AFA, pp 6
Babydilla123, pp 3
Foreløpig litt anonym
Emiliemor
mathild
Medusa_83, pp 7 (pp 3 etter exu)
nummer en
vecca92
~tjukkebolla~




:confused005 Passert IKM :confused005
Bia123, pp 13





:confused004 Ikke oppdatert :confused004





Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
 
Last edited:
Jeg har hatt litt ustabile sykluser etter MA'en min, og sikkert pga Crinone også, så jeg er litt usikker på IKM. Jeg temper så jeg pleier å finne EL hvert fall. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Litt usikker på IKM jeg også. Fikk påvist MA på fredag, tok cytotec søndag og har satt det som første blødningsdag. Gjennomsnittlig sykluslengde var på 31 dager før MA, så da blir IKM 18.juni.

Gyn anbefalte å vente en syklus, men trur vi prøver om vi får det til å klaffe. På grunn av jobb blir det nok av eggløsningsdager vi ikke engang er på samme kontinent :p
 
Det er tull at du trenger å vente en syklus etter medisinsk abort. Det er kun etter utskrapning det finnes fysisk grunn til å vente.

Min syklus ble 4 dager lengre etter min MA med medisinsk abort. Håper din ikke blir altfor lang. Og husk at du må vente to uker med aksjeinnlegg pga infeksjonsfare - det er veldig viktig! :)

* Taster på app på mobilen *
 
Det er tull at du trenger å vente en syklus etter medisinsk abort. Det er kun etter utskrapning det finnes fysisk grunn til å vente.

Min syklus ble 4 dager lengre etter min MA med medisinsk abort. Håper din ikke blir altfor lang. Og husk at du må vente to uker med aksjeinnlegg pga infeksjonsfare - det er veldig viktig! :)

* Taster på app på mobilen *

Takk for tips. ;) Krysser alt jeg har for at kroppen kommer fort tilbake til normalen og at det klaffer fort igjen. Og at jeg selvfølgelig aldri opplever dette igjen. Unner ikke min værste fiende å oppleve dette.
 
Dette er foresten PP3, PP1 etter MA om du vil ha med det i oversikten ;)
 
Takk for tips. ;) Krysser alt jeg har for at kroppen kommer fort tilbake til normalen og at det klaffer fort igjen. Og at jeg selvfølgelig aldri opplever dette igjen. Unner ikke min værste fiende å oppleve dette.

Nei, forhåpentligvis skal vi aldri oppleve det på nytt. ♡

* Taster på app på mobilen *
 
Jeg kan egentlig få EL både en god del tidligere og en god del senere enn at jeg får IKM 18. juni, men jeg har hatt EL på syklusdag 15-17 hver gang jeg ikke har hatt abort syklusen før, så i så fall blir EL 2. - 4. juni og IKM (med progesteronstøtte) 16. - 18. juni. Og da blir i så fall EL-termin 26. - 28. februar. Så det blir helt på vippen til mars.

Jeg temper og skal bruke EL-tester fra neste uke, så jeg er sikker på at jeg finner EL. Jeg skal bruke progesteronstøtte etter EL så jeg må tempe.

Er det noen andre som skal bruke EL-tester da? Så kan vi oppdatere her inne?

Jeg drikker grapefrukjuice også, den fra Cevita, den eneste jeg synes smaker godt. Det virker som jeg får mer EL-slim av å drikke grapefruktjuice, så det er verdt et forsøk. :)

Også håper jeg tanta reiser sin vei i løpet av uka, regner egentlig med hun har dratt innen søndag. Og det er greit, for hun gjør vondt å ha på besøk, dessuten må vi jo få lagt inn aksjer etter hvert. :p
 
Dersom syklusen min går rett inn i normalen etter SA'en vil jeg ha IKM ca fredag 20.juni
 
Ikm 21.06, pp29


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Ikm 21.06, pp29


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:

Du er ført opp. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Back
Topp