*** IKM uke 20 ***

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Mandag 12. mai
Babi
HannePanne, pp 4
millemari, pp 1
xlibrax80


Tirsdag 13. mai
K.L#
~tjukkebolla~

Onsdag 14. mai
mammamoren
lillemoor
FruHarepus
Jodlesmurf
Bondekona
Lykkeliten_86, pp 9 (pp 3 etter MA)
Mariparisukkerlari
lillegull11
Lillesnuppa


Torsdag 15. mai
**Stjernedryss**
CeciliaC
Isa


Fredag 16. mai
Plokkfisk, pp 3 etter MA
Lilla86
Mosse, pp 1
Klønesmurf


Lørdag 17. mai
Foreløpig litt anonym
Mizz_Mizzy
Mammavictoria, pp 2


Søndag 18. mai





:love7 GRAVID :love7
Foreløpig litt anonym
Isa
Mammavictoria, pp 2
Babi
Jodlesmurf
Mariparisukkerlari
**Stjernedryss**
Plokkfisk, pp 3 etter MA
Mosse, pp 1
Bondekona




:angryfire Tante rød :angryfire
Lilla86
xlibrax80
millemari, pp 1
K.L#
mammamoren
lillemoor
HannePanne, pp 4
Lillesnuppa
FruHarepus
CeciliaC
lillegull11
Klønesmurf
Lykkeliten_86, pp 9 (pp 3 etter MA)
~tjukkebolla~
Mizz_Mizzy




:confused005 Passert IKM :confused005





:confused004 Ikke oppdatert :confused004




Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D
 
Last edited:
Litt kort om meg: Jeg har hatt prøvepause denne syklusen jeg er i nå, fordi vi skulle til utredning for habituell abort. Vi har brukt kondomer nå, ikke Crinone og jeg har kartlagt EL ved temping så jeg har oversikt over når tr kommer til å komme. Dessverre hadde sykehuset gjort en feil med utredningstimen vår så vi må vente på en ny time (lang ventetid). Da prøver vi en gang til i mellomtiden. Derfor er jeg tidlig ute med uke 20 tråden. Jeg forventer å få tr 17. april, EL 3. mai og så håper jeg at tr holder seg unna 17. mai. I så fall blir EL-termin 27. januar. Jeg skal bruke Crinone (progesteron-medisin) etter EL for å unngå tidlig abort, og jeg temper og tester etter EL for å ha oversikt over syklusen min.

Sleng dere med, og si gjerne noen ord om dere selv, så håper jeg at vi blir flere som flytter til januar. ♡
 
Jeg er i IKM uke 16. Om det ikke gikk denne gang kommer jeg inn her etterpå. Da håper jeg du tar i mot meg med åpne armer Lykkeliten_86 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er i IKM uke 16. Om det ikke gikk denne gang kommer jeg inn her etterpå. Da håper jeg du tar i mot meg med åpne armer Lykkeliten_86 :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Da krysser jeg fingrene for at jeg slipper å ta i mot deg. ;) Hvis ikke er du helt klart hjertelig velkommen! :)

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg dytter denne opp så flere kan bli med i løpet av påsken. God påske! :)

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg kommer hit, jeg. IKM 15. mai. Med datteren vår testet jeg positivt 16. mai, håper på reprise nå;)
 
Jeg kommer hit, jeg. IKM 15. mai. Med datteren vår testet jeg positivt 16. mai, håper på reprise nå;)

Høres bra ut. Jeg har lagt deg til nå. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Da var endelig tr på plass hos meg. Har ventet (og testet) i 4 uker nå, men ingen TR før i dag. Går på pergo og satser på en liten januarspire:) ikm er torsdag 15.mai. håper vi alle kommer inn i januar 2015 :)
 
Da meldte TR seg dessverre! Gir snart opp altså :( men prøver igjen en gang til. Pp 6 nå og IKM 14.mai.... Drømte i natt at jeg fikk positiv test, og det var SÅ virkelig at jeg nærmest trodde på det da jeg våknet. Gikk på do og der kom mensen... På vei ut døren før påskeferie! Takk for den liksom! Dritt-mensen!!! :( Jeg var sippete og sur i bilen i 7 timer i dag ;) Får vel bare lade opp til ny runde! Svigerinne min er 6 mnd gravid her på påskeferien, så det svir jo litt ekstra skal jeg ærlig innrømme... :( Natta! Nytt og bedre mot i morgen tidlig ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg oppdatert listen. Tr kom etter klokka hos meg i går, så da er jeg klar for å prøve på januar. ♡ Håper vi blir mange som flytter fra FS i uke 20. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Da meldte TR seg dessverre! Gir snart opp altså :( men prøver igjen en gang til. Pp 6 nå og IKM 14.mai.... Drømte i natt at jeg fikk positiv test, og det var SÅ virkelig at jeg nærmest trodde på det da jeg våknet. Gikk på do og der kom mensen... På vei ut døren før påskeferie! Takk for den liksom! Dritt-mensen!!! :( Jeg var sippete og sur i bilen i 7 timer i dag ;) Får vel bare lade opp til ny runde! Svigerinne min er 6 mnd gravid her på påskeferien, så det svir jo litt ekstra skal jeg ærlig innrømme... :( Natta! Nytt og bedre mot i morgen tidlig ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, det er virkelig ikke noe gøy. Merker selv at humøret daler mange hakk når tr er her. Neste uke blir bedre, da venter vi på EL og har forhåpentligvis fått håpet tilbake:)
 
Da har jeg oppdatert listen. Tr kom etter klokka hos meg i går, så da er jeg klar for å prøve på januar. ♡ Håper vi blir mange som flytter fra FS i uke 20. :)

*Taster på app på mobilen*
Så bra, ingenting er bedre enn at hun er presis, når hun nå først skal dukke opp. Jeg håper også at vi blir mange som flytter videre til januar i uke 20:D
 
Da meldte TR seg dessverre! Gir snart opp altså :( men prøver igjen en gang til. Pp 6 nå og IKM 14.mai.... Drømte i natt at jeg fikk positiv test, og det var SÅ virkelig at jeg nærmest trodde på det da jeg våknet. Gikk på do og der kom mensen... På vei ut døren før påskeferie! Takk for den liksom! Dritt-mensen!!! :( Jeg var sippete og sur i bilen i 7 timer i dag ;) Får vel bare lade opp til ny runde! Svigerinne min er 6 mnd gravid her på påskeferien, så det svir jo litt ekstra skal jeg ærlig innrømme... :( Natta! Nytt og bedre mot i morgen tidlig ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er mange fordeler med januar-barn. Størst i klassen og trilleturer på våren. Jeg er litt deppa for å vippe over i 2015, men forsøker å se på fordelene. Vi får satse på at det er gulleggene vi ruger på nå. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Det er mange fordeler med januar-barn. Størst i klassen og trilleturer på våren. Jeg er litt deppa for å vippe over i 2015, men forsøker å se på fordelene. Vi får satse på at det er gulleggene vi ruger på nå. :)

*Taster på app på mobilen*

Har en toåring som er født midt i januar! Helt perfekt! Tar gjerne et til januarbarn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har regnet feil. Min IKM blir 16. mai. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Hei

Kan du sette meg opp på 17. mai?
 
Back
Topp