**IKM Uke 12**

Asnnie

Asnnie
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Kan ikke se at noen har opprettet en for uke 12 enda, så her kommer den! :) Velkommen og denne uken SKAL det bli mange november/desember-barn!


Mandag 19.mars



Tirsdag 18.mars


Onsdag 19.mars



Torsdag 20.mars
Eccentric


Fredag 21.mars
Mammaaaaa


Lørdag 22.mars
Mizz_Mizzy
Pippi pp. 2
Chihaya

Søndag 23.mars
Rosa-Frøken


Gravid::smiley-bounce015
Misscoral!
Jada
Vilde2015


Tanterød ::angry5:smiley-angry016:angry4
Asnnie
Bondekona
NiLove
Glad Sau
Vossamamma
vs93
Lykkeliten
Enkefalos
Babi
Mammamoren
Klønesmurf


Passert IKM::smiley-angelic001
Marte83
Mammapålandet
Hope90
Mimosa90

***Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til ett terminforum ***
 
Last edited:
Ikm 19 :D
 
IKM 17 :)
Pp5. Utålmodig nå..

Er det noen av dere som har gått på Loette 28, og brukt lang tid på å bli gravid etter pilleslutt? Har det noe å si, om man tenker på type ppille ?
 
IKM 17 :)
Pp5. Utålmodig nå..

Er det noen av dere som har gått på Loette 28, og brukt lang tid på å bli gravid etter pilleslutt? Har det noe å si, om man tenker på type ppille ?
Jeg brukte Loette sammenhengende i tre-fire år. Ble gravid på pp2 :)
 
Ikm 19.mars. Som i tillegg er bursdagen min. Så i år ønsker jeg meg kun en gave. Og det er positiv test. ;)
Dette er vår pp7 etter MA i fjor sommer.
Nå er jeg utålmodig, så denne gangen blir det et lite kjemiprosjekt med eggløsningstest og sædvennlig glidemiddel.

Krysser fingrene for oss alle! :D
 
IKM 17 :)
Pp5. Utålmodig nå..

Er det noen av dere som har gått på Loette 28, og brukt lang tid på å bli gravid etter pilleslutt? Har det noe å si, om man tenker på type ppille ?
Jeg tror det kan ta litt tid uansett pilletype! "Normalt" tar det i gjennomsnitt opp til 6 mnd, men det er ikke noe galt om det tar et år heller. Så tror man må smøre seg med tålmodighet og ikke tenke for mye på "hva som kan være galt" :confused5
 
Jeg brukte Loette sammenhengende i tre-fire år. Ble gravid på pp2 :)
Heldig du da :)
Det er nok veldig forskjellig fra person til person. Har lest om mange! Jeg gikk på Loette i sammenhengende 5år, med en stopp i midten der jeg prøvde mercilon. Er nå på pp5, så håper de er min tur neste mn :) Det er alltid håp, så får prøve å være positiv :)
 
Jeg tror det kan ta litt tid uansett pilletype! "Normalt" tar det i gjennomsnitt opp til 6 mnd, men det er ikke noe galt om det tar et år heller. Så tror man må smøre seg med tålmodighet og ikke tenke for mye på "hva som kan være galt" :confused5
Ja det er nok det. Jeg har hatt normal syklus på 28 dager siden jeg sluttet på ppillen da, mens og EL har kkomt hver mnd :) Det går i regelmessig sengekos også med annenhver dag, hvertfall rundt EL. Så håper det blir min tur neste mnd som får æren av å skrive her inne at jeg er gravid :D
 
Heldig du da :)
Det er nok veldig forskjellig fra person til person. Har lest om mange! Jeg gikk på Loette i sammenhengende 5år, med en stopp i midten der jeg prøvde mercilon. Er nå på pp5, så håper de er min tur neste mn :) Det er alltid håp, så får prøve å være positiv :)
Ja, tenkte bare å si det for å vise at det nok ikke er pga pilletypen at det tar tid :)
 
Ja det er nok det. Jeg har hatt normal syklus på 28 dager siden jeg sluttet på ppillen da, mens og EL har kkomt hver mnd :) Det går i regelmessig sengekos også med annenhver dag, hvertfall rundt EL. Så håper det blir min tur neste mnd som får æren av å skrive her inne at jeg er gravid :D
Ja vi krysser fingrene for at uke 12 er den perfekte uken det alle blir gravide :-D
 
Mandag 17.mars
Asnnie pp. 5
vs93 pp. 5


Tirsdag 18.mars
Klønesmurf


Onsdag 19.mars
Marte83
Vossamamma pp. 7

Torsdag 20.mars
Misscoral pp. 4

Fredag 21.mars

Lørdag 22.mars

Søndag 23.mars



Gravid:happy093:


Tanterød :angry5:


Passert IKM:smiley-angelic001:
 
Hei! Har akkurat fått TR og måtte flytte ut fra IKM uke 9 dessverre... Blir nå IKM søndag 23/3 på meg, pp4! Håper det klaffer snart... Litt lei seg meg akkurat i dag! Hadde håper så inderlig på november, men nå får jeg visst heller satse på desember... vel, kan jo bli november likevel da ;)
 
Hei! Har akkurat fått TR og måtte flytte ut fra IKM uke 9 dessverre... Blir nå IKM søndag 23/3 på meg, pp4! Håper det klaffer snart... Litt lei seg meg akkurat i dag! Hadde håper så inderlig på november, men nå får jeg visst heller satse på desember... vel, kan jo bli november likevel da ;)
Uffda, men som du sier kan det fortsatt bli november :) Desember er jo ellers en veldig fin måned også ;)
 
Nå damer... Nå er det ikke lenge til det er fritt fram for vårkåte menn ;)
Tester dere etter EL eller har dere "bare" regelmessig sex?


Apper via iPhonen
 
Nå damer... Nå er det ikke lenge til det er fritt fram for vårkåte menn ;)
Tester dere etter EL eller har dere "bare" regelmessig sex?


Apper via iPhonen
vi har regelmessig sex :) jeg pleier oftest å kjenne EL uten tvil så det er vanskelig å gå glipp av ;-) men vi prøver å få til ihvertfall annenhver dag egentlig fra mensens slutt til det er garantert at EL sjansene er over.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikm 21.3. Pp.2. etter fjernet hormonspiral. Håper på et lite høstvidunder/advents/jule-gave. Det hadde vert noe det :) *drømme*
 
Back
Topp