IKM uke 11

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Kunne ikke finne at her var IKMtråd for uke 11, så tenkte å opprette en nå :)


IKM

Mandag 10.mars


Tirsdag 11.mars

Onsdag 12.mars

Emma11

NiLove

Torsdag 13.mars

Fredag 14. mars

HannePanne, pp 2


Lørdag 15.mars

Mimink

Liisjja

Søndag 16.mars

Asnnie, pp 5


:DGravid:D

Stella82, pp 3

Lilli89, pp 3

nr.tre

Mrs Sookie

Mciibabydrøm

:confused:Passert IKM:confused:

VrangeVera

Lillemoor, pp6

Hope90

Jada


:mad:Ikke gravid:mad:

Carros, pp 6

Pudder

AFA, pp 2

Suseguri:)

Bella75

Xlibrax, pp 2

minnimus

Tweeky, pp 2

Bejbi. pp 9

lillegull11

Lanterne

Lilla86

Emvi

Kathe84

Glad sau

CocoChanel Mademoiselle

Foreløpig litt anonym

Lykke til alle sammen!:sign19

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :)
 
Last edited:
IKM den 11, vet ikke om hvor mange sykluser jeg klarer med den smertefulle tanta fra nedenunder.. Det er uutholdelig, ingen ting funker mot det heller.. PP4 startet i dag og her ligger jeg og gråter med sterke kramper i mage og rygg. Jaja..
 
IKM den 11, vet ikke om hvor mange sykluser jeg klarer med den smertefulle tanta fra nedenunder.. Det er uutholdelig, ingen ting funker mot det heller.. PP4 startet i dag og her ligger jeg og gråter med sterke kramper i mage og rygg. Jaja..

Uff det hørtes ikke godt ut! :( Håper spiren sitter neste pp slik at du slipper det mer.. Man må vel bare trøste seg med at det blir verdt det til slutt, og så få man en finfin premie tilslutt :)

Skal oppdatere listen, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg gjør det. Vet du?
 
Uff det hørtes ikke godt ut! :( Håper spiren sitter neste pp slik at du slipper det mer.. Man må vel bare trøste seg med at det blir verdt det til slutt, og så få man en finfin premie tilslutt :)

Skal oppdatere listen, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg gjør det. Vet du?
Det er forferdelig, hadde jeg hatt noen til å stryke meg på ryggen hadde det ikke vært så ille, hehe :p

Må redigere innlegget, akkurat nå får jeg ikke til å redigere noen av mine fra appen og er ikke kjent med forumet fra PC enda. Men kan prøve å finne det ut? :)
 
Det er forferdelig, hadde jeg hatt noen til å stryke meg på ryggen hadde det ikke vært så ille, hehe :p

Må redigere innlegget, akkurat nå får jeg ikke til å redigere noen av mine fra appen og er ikke kjent med forumet fra PC enda. Men kan prøve å finne det ut? :)

Da håper jeg at du finner noen som kan hjelpe deg med det snart :) Kan hende det er en midlertidig feil. Har sendt en melding på en av disse FAQ-trådene så får vi se hva jeg får til svar der :)
 
Som sagt veldig usikker på syklusen, så hører enten til i uke 10 eller her. Så fløter litt med begge ukene :) Hvis jeg har kommet tilbake til stabilen så er ikm 9/3. Men hvis ikke så er ikm ett sted mellom 11/3-14/3. Hehe:p
 
Uff var trist å se deg her :( Masse lykke til på neste pp! <3 Satser på mange av oss får flyttet over på november!

Jeg har mac og ikke pc. Vet ikke om det har noe å si?
Håper vi alle stikker over til november.
Håper bare syklusen ikke tuller nå.
 
Vet klemmer ikke er like gode over nettet, men hadde du vært hær så hadde det vært noe annet. Du får lange, varme klemmer av meg iallefall <3
 
Alt er bare ventetid.
Enten venter vi på EL, så venter vi på IKM, osv.
Klaffer det med positiv test ved IKM, så venter vi på å passere 12 uker, vi venter på symptomer, vi venter på bevegelse, vi venter på UL og venter på å møte lille knøttet.

Hele syklusen for en kvinne er ventetid.
 
Da har jeg bestilt babyklister (fructus femina). Skal i tillegg spørre gyn om crinone (progesterongel).
Så nå skal vi inn i november og bli der helt til termin :)
 
Alt er bare ventetid.
Enten venter vi på EL, så venter vi på IKM, osv.
Klaffer det med positiv test ved IKM, så venter vi på å passere 12 uker, vi venter på symptomer, vi venter på bevegelse, vi venter på UL og venter på å møte lille knøttet.

Hele syklusen for en kvinne er ventetid.
Har hørt at det er for å forberede kvinnen til å bli en tålmodig mor, ligger noe i det. For den følelsesmessige berg-og dalbanen og ventingen vi har er helt syk. :(
 
Back
Topp