1/4 gjennomført!

Tulipen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Julikulene 2020
Nå er jeg 10 uker på vei om tre timer, så tenkte å lage en tråd der vi kan feire at en fjerdedel av svangerskapet er gjennomført! I tillegg er det ikke lenge til 12 uker og den lille kalles nå et foster! Er ikke det noe å juble for? :D

Sleng dere på når dere er kommet hit, da vel! Så kan vi ha forumfest med hæla i taket!
 
Gratulerer med 25% :D Er litt miunnelig, for jeg er bare 5+3 og helt fersk - og da er jeg selvfølgelig engstelig for alt mulig ;) Gleder meg til jeg kommer etter!!
 
Gratulerer med 25% :D Er litt miunnelig, for jeg er bare 5+3 og helt fersk - og da er jeg selvfølgelig engstelig for alt mulig ;) Gleder meg til jeg kommer etter!!
Haha, det blir ikke mindre bekymringer - tror ikke jeg klarer å slappe av før ungen er ute jeg altså. Har aldri blitt betrygget av statistikk, for jeg tror alltid at det værste skal skje meg. Men nå er jeg for en gangs skyld klar for anything og koser meg med UL bilder og babytråder. Så får vi se. Gleder meg til det blir fullt her inne! :D
 
Kommer snikende inn etter midnatt jeg også ;) tenk det, 25% er fullført allerede ❤️ deilig å tenke på! Nå begynner jo det hele å bli mer virkelig! HURRA for oss :D
 
Haha, det blir ikke mindre bekymringer - tror ikke jeg klarer å slappe av før ungen er ute jeg altså. Har aldri blitt betrygget av statistikk, for jeg tror alltid at det værste skal skje meg. Men nå er jeg for en gangs skyld klar for anything og koser meg med UL bilder og babytråder. Så får vi se. Gleder meg til det blir fullt her inne! :D
Hahahah :D :D Skjønner hva du mener ;)
 
Kommer snikende inn etter midnatt jeg også ;) tenk det, 25% er fullført allerede ❤️ deilig å tenke på! Nå begynner jo det hele å bli mer virkelig! HURRA for oss :D

Føler jeg har sneket meg gjennom svangerskapet så langt så nå var det virkelig på tide med et skrik. 25% ferdig ladet. Ikke til å tro! :D
 
Hurra for dere :D På torsdag kommer jeg etter :)
 
Tenker du da fullgåtte 10, eller begynt på uke 10? Jeg begynner nemlig på 10. uka i morgen, har også lyst å være med her:angel8

Jeg mener når du er ferdig med den tiende uka, altså 10+0. Etter dette er du jo inne i den ellevte! 10+1 betyr ti fullgåtte uker og en dag :)
 
Back
Topp