Hvilke symptomer har vi?

Hellzor

Glad i forumet
Jeg er 5+0 idag og disse symptomene har meldt seg; Oppblåst, uggen i magen, trøtt, kvalme som kommer og går, fort sulten og varierende humør. :p
 
Jeg er 5+5. Begynt å få litt kvalme (veldig svakt). Har hat murringer, stikkinger og smerter i nedre del av mage ei god stund nå. Puppene er større og pittelitt ømme (veldig lite)..tisser oftere men ikke så voldsomt. Er 3 netter jeg har våknet fordi jeg må tisse.. Leggen min er "ubehagelig" av og til.. Vanskelig å forklare.. Men.. :p det red et jeg har kjent hittil :)
 
Jeg er 5+0 idag og disse symptomene har meldt seg; Oppblåst, uggen i magen, trøtt, kvalme som kommer og går, fort sulten og varierende humør. :p

Samme som deg. Litt vond i ryggen også :S Er 5+3 i dag :)
 
Har heldigvis ikke meldt seg noe særlig enda...kan være liiiiitt uggen av og til, kanskje litt mer sulten, men mulig jeg som tenker mye på det :p Litt øm i puppa, men går veldig fint enda det og! Også er jeg mer trøtt enn vanlig, føler meg ikke uthvilt uansett hvor tidlig jeg legger meg, eller om jeg får sove til jeg våkner selv. Det er litt slitsomt, men husker jeg var MYE mer trøtt forrige gang, så hvis det ikke blir værre enn nå, så skal jeg jo absolutt ikke klage :D
 
Neeei nå hovner fingrene opp!! slik som sist! ganske avslørende å ikke kunne gå med gifteringen :(
 
Nå er jeg jo syk også, så litt vanskelig å skille, men visse ting er helt klart knyttet til graviditeten. Er 5+0. Jeg har rastløse/urolige bein (hater det), ømme og større pupper, stikkinger og tidvis murringer i magen, økt sult men ingenting er godt, oppblåst, følsom, tisser om nettene og drømmer sprøtt.
 
Ca 5+6 i dag, kvalm, vonde pupper, strekk nederst i magen, svimmel. Men det kjennes allikevel lettere enn forrige runde, for nå vet jeg hva slags premie som venter! :D
 
7+0 i dag og er kvalm HELE tiden og kaster opp flere ganger hver dag... :( store ømme pupper, oppblåst og murringer... Også har jeg SVÆRT kort lunte ifht min treåring i trassalderen (syyyyykt dårlig samvittighet for det) Gleder meg til ca uke 12,og håper alt blir fint og rosenrødt da! :)
 
Ingen!! (Bank i bordet)
Men hadde ikke magen vokst sist så kunne jeg heller aldri tippa jeg var gravid :)
 
Veldig trett, tidvis kvalm og har ømme bryster som vokser ut av BH-en. Kan tydelig se at de er større allerede. Wierd!
Er i følge siste "mens" 4+2, men har akkurat tatt ut hormonspiral og har ikke harr stabilt med mens siden da. Testet positivt 4 dager etter EL liksom skal være så misstenker at det er en ukes tid mer enn jeg tror.
 
5+4: Kvalm, kaster opp, reagerer på lukter som er "for søte" (feks skyllemiddel, shampo, roll-on). Reagerer på vonde lukter: røyk, søppel. Søv minst 12 timer pr natt + må sove 3-4 gonger i løpet av dagen. Gler meg til desse vekene er over og eg kan komme meg tilbake i jobb, fungere normalt og nyte svangerskapet :)
 
Vet ikke hvor langt jeg er på vei, tror jeg er mellom 5 og 6 uker, skal til ul på fredag.

Kvalm, sulten, altfor god luktesans, ømme pupper, kort lunte, vondt i hodet, menssmerter.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app
 
4+0 i dag, har murringer i nedre del av magen, litt små kvalm, litt humørsvigninger men dette kan jo skyldes andre ting hehe. Litt vondt i bekken, hadde dette etter sist svangerskap, men har kjent det tydligere den siste uken :)
 
6+6 idag... Jeg har ømme pupper, stikninger i magen og sprø drømmer! Helt vanvittig!
 
5 uker Jeg er kjempetrøtt og må tisse en del i løpet av dagen. Ellers merker jeg litt oppblåst mage.
 
jeg er 4+3, så ikke så veldig langt på vei, men har vært bitte litt småkvalm i helga, og reagerte veldig på metallsmak når jeg fikk servert cola hos svigers. Måtte spørre kællen om brusen smakte rart for han også.. det gjorde den ikke! hehe:) ellers har jeg vært veldig trøtt, men de siste dagene har jeg ikke vært kvalm og hatt mer energi enn jeg har til vanlig! Litt små bekymret for det, men jeg har ME og har lest at mange blir bedre når de går gravid.....

I dag har jeg merket at puppene har blitt "anderledes". Blir litt små uggen hvis jeg tenker på godteri - uansett salt, surt osv...
 
Jeg er veldig trøtt, små kvalm av og til. Takler i skorpene på skivene lenger så dem går i bosset. Murringer og stikkinger og oppblåst
 
Back
Topp