IKM uke 50

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Mandag 9. desember

LeneB
Bubbly, pp11
lilletupp, pp2


Tirsdag 10. desember

Lanterne, pp4
BabyCoco, pp15
Maian, pp3
SakIra
2014, pp3
Bkno1577562


Onsdag 11. desember
Piluttapilutta, pp3
Evita, pp7


Torsdag 12. desember
Ønskedrøm, pp4
ØnskerLilleOlleBolle, pp2
Lykkeliten_86, pp6


Fredag 13. desember
håperpåetmirakel, pp16
Mrs Sookie
Stolt Mamma, pp1
Kiwii, pp1

Lørdag 14. desember
Ønsker lite mirakel <3, pp1


Søndag 15. desember
MyName, pp1
Baby2014?, pp2
Lillelykke0, pp1
Ettønske1, pp1
Helle, pp9
Tonjemor_85
Foreløpig litt anonym
Babysjuk992


Gravid:
SakIra
Bkno1577562
Maian
Lilletupp
2 små og en huleboer (Foreløpig litt anonym)
Ønskedrøm
Lykkeliten_86
ØnskerLilleOlleBolle
Ønsker lite mirakel <3

TR:
2014
Lanterne
PiluttaPilutta
Bubbly
BabyCoco
Håperpåettmirakel
MrsSookie
Helle
Tonjemor_85
Evita
Stolt Mamma

Passert IKM:
LeneB

Er det noen flere med IKM uke 50? Skriv deg opp, gjerne også hvilken pp:)
 
Last edited:
Ikm 12.12 her Dette blir pp4 :) Krysser fingrene for en førjulsgave ♥♥
 
Ikm 12.12 her Dette blir pp4 :) Krysser fingrene for en førjulsgave ♥♥

Da er du ført opp! Lik pp og nesten lik ikm på oss, her :) Jeg krysser fingrene for oss begge!
 
Tirsdag 10 på meg. PP 15.

♥ fra min elskede duppedings ♥
 
Min ikm er mandag 9 des :) dette blir siste innspurt før jeg begynner på medisiner i januar :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Ikm 13.des tror jeg, har plutselig fått lengre syklus. Dette er vår 16 og siste pp. Så nå håper jeg virkelig spiren sitter, selv om jeg ikke helt har troen på det.. Har gitt opp litt egentlig og vet ikke helt om jeg skal teste etter el og slik, eller om vi bare skal kose og teste når tr er forsinket..
 
I følge womanslog er jeg ikm den 10 des :) setter du meg opp? 3 pp
 
Ikm 13.des tror jeg, har plutselig fått lengre syklus. Dette er vår 16 og siste pp. Så nå håper jeg virkelig spiren sitter, selv om jeg ikke helt har troen på det.. Har gitt opp litt egentlig og vet ikke helt om jeg skal teste etter el og slik, eller om vi bare skal kose og teste når tr er forsinket..

off 16 pp? du har ikke vurdert å gå til legen å få litt hjelp? Håper spiren sitter denne gangen da, krysser fingrene for deg. Jeg ville tatt det med ro og prøvd å kose meg skikkelig, men følg alle kjerringråd kanskje? :)
 
Da har jeg ført dere opp! Må vente litt med deg, håperpåetmirakel, da app'en ikke lar meg bla lenger ned enn til den 11.

Putter deg inn når jeg har kommet hjem og kan gå inn via pc:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kommer inn til dere jeg:). Hadde SA forrige uke, så noe usikker på eksakt dag, men tror IKM kan bli rundt 12.desember:).
Dette blir vår 3 pp:).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :)

IKM 15. desember. Offisielt pp 1, men har ikke brukt prevensjon på over et år (har pcos).
 
Ikm 11 desember.. 3 pp..
Mannen har bursdag 9 desember, så det hadde jo vært en fin bursdagsgave hvis filletanta holdt seg borte;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :)

IKM 15. desember. Offisielt pp 1, men har ikke brukt prevensjon på over et år (har pcos).

Ser på signaturen din at du har fått TR tilbake. Har du begynt å få stabile sykluser, eller er ting fortsatt litt krøllete ennå?
 
off 16 pp? du har ikke vurdert å gå til legen å få litt hjelp? Håper spiren sitter denne gangen da, krysser fingrene for deg. Jeg ville tatt det med ro og prøvd å kose meg skikkelig, men følg alle kjerringråd kanskje? :)
gikk til legen etter ett år, han henviste meg til gyn. Har fått time nå i des.
 
Melder meg inn her jeg, siden ikm uke 51 ikke er opprettet enda. Dersom jeg legger en 28dagers syklus til grunn har jeg ikm 15.des (egentlig har jeg som regel 30dagers sykluser, men er ganske ustabil). Siden dette blir pp2 etter utskrapning pga MA er det enda vanskeligere å forutsi sykluslengde.. Så da satser jeg på 28dager jeg, vil jo ha kortest mulig syklus for å bli fortest mulig gravid ;)

Håper på verdens beste førjulsgave til oss alle sammen! <3<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Melder meg inn her jeg, siden ikm uke 51 ikke er opprettet enda. Dersom jeg legger en 28dagers syklus til grunn har jeg ikm 15.des (egentlig har jeg som regel 30dagers sykluser, men er ganske ustabil). Siden dette blir pp2 etter utskrapning pga MA er det enda vanskeligere å forutsi sykluslengde.. Så da satser jeg på 28dager jeg, vil jo ha kortest mulig syklus for å bli fortest mulig gravid ;)

Håper på verdens beste førjulsgave til oss alle sammen! <3<3


Sent from my iPhone using BV Forum

Da er du på plass på listen!
Trist at du mistet, så håper at du snart er på plass i et nytt terminforum :)
 
Back
Topp