*** IKM uke 42! ***

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Mandag 14. oktober
Foreløpig litt anonym


Tirsdag 15. oktober
PiluttaPilutta
Loca79
Mammatilen<3, pp 1



Onsdag 16. oktober
FruUndercover, pp 4
Bensa
Bkno9494762
Kaktus_86



Torsdag 17. oktober
Lykkeliten_86, pp 4
Kjærlighetsbarn*, pp 4
ABMS
Pinkey, pp 1



Fredag 18. oktober
Emilie, pp 4
Tesro, pp 2
BabyLykke2014
Bella75, pp 3
Frisøren87
liljis
pregnito, pp 2



Lørdag 19. oktober
M24?, pp 5
Drømmeren, pp 1
trulte
Ringen av lykke <3 / Alle gode ting er 4?
Lillemille<3, pp 3



Søndag 20. oktober
Mommo :)
Lanterne, pp 2
Ønskedrøm, pp 2





:love7 GRAVID :love7
Loca79
Ringen av lykke <3 / Alle gode ting er 4?
FruUndercover, pp 4
M24?, pp 5
Pinkey, pp 1
Bkno9494762 – etter 5 års prøving, GRATULERER!
Bruker09ce
pregnito, pp 2
Frisøren87
Mammatilen<3, pp 1
Tesro, pp 2
Mommo :)





:angryfire Tante rød :angryfire
Lanterne, pp 2
Bella75, pp 3
Bensa
Foreløpig litt anonym
liljis
Lykkeliten_86, pp 4
Drømmeren, pp 1
Kaktus_86
Kjærlighetsbarn*, pp 4
Emilie, pp 4
Lillemille<3, pp 3
Ønskedrøm, pp 2
PiluttaPilutta
trulte
ABMS





:confused004 Ikke oppdatert :confused004
BabyLykke2014
 
Last edited:
Ikm 17. Oktober!
Blir vel pp 4 :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Oppdatert! :)
 
Ikm tirsdag 15. okt. Pp2 :)
 
Hurra! Da har tanten dratt igjen. Tak og lov for at hun ikke ble så lenge denne gangen :)
 
Onsdag 16 har jeg ikm.
Pp4

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
 
Er egentlig ikke sikker på om jeg burde ha skrevet meg opp her.
Har egentlig ingen tro på denne PP'en
Sitter nå med høy feber og knasker antibiotika 1,5 uker før EL, og skal fortsette med antibiotikaen ca 1 uke til.

Ikke det beste utgangspunktet...
 
Er egentlig ikke sikker på om jeg burde ha skrevet meg opp her.
Har egentlig ingen tro på denne PP'en
Sitter nå med høy feber og knasker antibiotika 1,5 uker før EL, og skal fortsette med antibiotikaen ca 1 uke til.

Ikke det beste utgangspunktet...

Fikk du hørt med legen din om hvordan det er med antibiotika og det at du prøver å bli gravid?
 
Oppdatert :)

Hvis du skal slutte med antibiotika en halv uke før EL så går det vel greit? :)
 
Fikk du hørt med legen din om hvordan det er med antibiotika og det at du prøver å bli gravid?

Nei, har ikke vært hos legen siden jeg fikk medisinene.
Tenker at så lenge det er før EL kan det ikke være farlig for et eventuelt foster, i verste tilfelle vil jeg bare bruke 1 pp lengre tid.
Jeg er temmelig syk, og etter hva jeg forstod av legen var det kun denne typen som hjalp på dette.
Har lungebetennelse.
 
Nei, har ikke vært hos legen siden jeg fikk medisinene.
Tenker at så lenge det er før EL kan det ikke være farlig for et eventuelt foster, i verste tilfelle vil jeg bare bruke 1 pp lengre tid.
Jeg er temmelig syk, og etter hva jeg forstod av legen var det kun denne typen som hjalp på dette.
Har lungebetennelse.

Da går det sikkert bra :) Du er jo ferdig med antibiotika før el, så bare å gå for fullt denne mnd også!
 
Dere som har prøvd noen måneder; tar dere folat hver dag?

Jeg er litt sånn at jeg begynner på igjen hver måned rundt EL, men det er vell anbefalt å ta de fra en mnd før man blir gravid?
 
Nei, har ikke vært hos legen siden jeg fikk medisinene.
Tenker at så lenge det er før EL kan det ikke være farlig for et eventuelt foster, i verste tilfelle vil jeg bare bruke 1 pp lengre tid.
Jeg er temmelig syk, og etter hva jeg forstod av legen var det kun denne typen som hjalp på dette.
Har lungebetennelse.

Uff god bedring! Jeg hadde lungebetennelse 2 ganger etterhverandre i vinter. Det er så ille å ha lungebetennelse:( ta det med ro :):)
 
Dere som har prøvd noen måneder; tar dere folat hver dag?

Jeg er litt sånn at jeg begynner på igjen hver måned rundt EL, men det er vell anbefalt å ta de fra en mnd før man blir gravid?

Jeg begynte å ta folat i juli, en mnd før p-pilleslutt, og har tatt hver dag siden. Er bare i min 2. pp, men kommer til å ta det frem til jeg blir gravid, uansett hvor lang tid det tar.

Nå tar jeg også omega 3-tabletter, så når folatboksen står ved siden av disse, glemmer jeg ikke å ta dem.
 
Dere som har prøvd noen måneder; tar dere folat hver dag?

Jeg er litt sånn at jeg begynner på igjen hver måned rundt EL, men det er vell anbefalt å ta de fra en mnd før man blir gravid?

Folat er anbefalt fra 1 måned før befruktning og til og med slutten av første trimester, og egentlig kan man fortsette med halv dose resten av svangerskapet og så lenge man ammer. Jeg begynte med folat for lenge siden og kommer sikkert til å ta det i flere år nå, som prøver, gravid, ammende og prøver igjen. :p
 
Back
Topp