IKM uke 34 ny tråd

trulte

Elsker diskusjoner
Oktoberskatter 2014
:binkybaby Gravid. :binkybaby


Kjærlighetsbarnet 2014?​
a1989 PP 2
Håpfull​
Brukern 96tu
Chubchubs PP2



TR

Amazing G
prøverPåNr3
Trulte
lykkeliten_
Novembergull
Sab3ltann
Mommo
Sara​
Emilie
Nocturne82 PP3


:dontknowPassert IKM


Glory​
M24? PP3
 
Så bra du laget ny tråd. :D

Den gamle var ikke helt oppdatert så det mangler (så vidt jeg kan se):

a1989 - 25.8, pp2
Amazing G - 24.8
mamihe - 22.8
Emilie - 23.8 eller 25.8
Chubchubs - 24.8, pp2
M24? - 23.8, pp3
Nocturne82 - 23.8, pp3

Jeg er på pp2. :)
 
Fant to el-tester liggende i en skuff så jeg skal bruke dem to opp denne prøve perioden for å finne ut ca når el er. Jeg trodde sist PP at jeg hadde full kontroll på hvordan kroppen min var under el, men nei da.
 
:laughing002 Nå håper jeg tr kan gi seg snart er så klar for ny prøveperiode :laughing002
Bare "synd" vi er på ferie med Svigers i samme leilighet i min gode periode, men godt vi har vært vårt rom :blob7
 
:laughing002 Nå håper jeg tr kan gi seg snart er så klar for ny prøveperiode :laughing002
Bare "synd" vi er på ferie med Svigers i samme leilighet i min gode periode, men godt vi har vært vårt rom :blob7
Det fikser dere nok helt bra. Må utnytte situasjonene hvor enn en er.
 
Då begynner TR å forlate huset, så da er det å lade opp til el dager. Er spent
 
På mine EL-tester står det at jeg skal begynne å teste på dag 11 når jeg har 29 dagers syklus. Så da blir det EL-testing fra fredag av. Jeg tror det er for tidlig for forrige pp hadde jeg EL på dag 19. Jaja.. Bra det var billig med tester. :)
 
skader nå ikke å teste et par dager for tidlig når det er billig tester, bedre å være sikker på at en ikke hopper over dagen.
 
Enda en uke til el! Og deretter to uker å vente på ikm! *venteventevente*
 
skader nå ikke å teste et par dager for tidlig når det er billig tester, bedre å være sikker på at en ikke hopper over dagen.

Jepp, jeg tenkte at jeg skal bruke de første syklusene på å få oversikt så da ville det vært dumt å spare på tester akkurat nå. :) Jeg begynner med EL-testene på fredag. Greit å ha et prosjekt, synes all ventingen er dritkjedelig. :p
 
Eggløsning om 6 dager her. Begynner å teste den 3 tenker jeg, for som regel er eggløsningen min litt senere enn forventet :p
 
Jeg forventer eggløsning den 8 har bare to tester liggende så jeg tester 6 og 7 og håper på det beste.
 
Endelig august hvert fall. :) Nå får dagene værsågod og gå fort. Skikkelig kjedelig med all ventinga.
 
Vi passet på en baby i dag kjenner jeg ble babysyk da, så mannen også ble det. Nå er det bare en uke til vi kan begynne å teste for eggløsning. Bestemte meg for å prøve å teste denne mnd siden jeg har noen tester liggende. Synes det er så lenge å vente. TR varte også lengre denne perioden en hva den pleier, men nå er det ferdig.
 
Back
Topp