Vi som tafser!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg vet ikke om det er noen tråd for oss, så jeg lager en :p

Jeg har blitt en skikkelig tappe tafser og for meg er dette en flott måte å følge med på EL og når jeg er dpo :)

Akkurat nå er den fortsatt åpen og myk. Så ikke noe dpo land ennå :) kroppen prøver tydeligvis hardt denne pp :p
 
Nå må du opplyse meg litt. Dette har jeg aldri hørt om, så forklar gjerne. Kjenner dere på livmortappen? Eller missforstår jeg? Å hvis det er det dere gjør, hvordan i all verden får dere til det?
 
Hive meg på denne eg. Begynte å kjenne på tappen for noen måneder siden. Masse eg ikke forstår ennå, men den hjelpe å finne el og når den er over ihvertfall. Lest en masse og lært at konsistens har mer å si enn stillinger på den he he

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå må du opplyse meg litt. Dette har jeg aldri hørt om, så forklar gjerne. Kjenner dere på livmortappen? Eller missforstår jeg? Å hvis det er det dere gjør, hvordan i all verden får dere til det?
Jeg skal prøve så godt jeg kan :D

Ja vi kjenner på livmor tappen :p og nå skal jeg være veldig direkte i form av en forklaring på hvordan man gjør det.

Du sitter på toalettet eller med et bein opp på do. Uannsett er det en fordel med fri bane:p
Sørg også for at du er ren på fingerne før du utfører denne handlingen .P
Så stikker du en finger opp i dåsa helt til du kjenner en sånn tapp. Du vet når du har treft den :p

på denne linken er det masse info :) http://forum.babyverden.no/threads/livmortappen-fra-pernille-info-sin-side.1590097/
 
Hive meg på denne eg. Begynte å kjenne på tappen for noen måneder siden. Masse eg ikke forstår ennå, men den hjelpe å finne el og når den er over ihvertfall. Lest en masse og lært at konsistens har mer å si enn stillinger på den he he

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Der kan du se :D vi trenger en sånn tråd :p
 
Jeg skal prøve så godt jeg kan :D

Ja vi kjenner på livmor tappen :p og nå skal jeg være veldig direkte i form av en forklaring på hvordan man gjør det.

Du sitter på toalettet eller med et bein opp på do. Uannsett er det en fordel med fri bane:p
Sørg også for at du er ren på fingerne før du utfører denne handlingen .P
Så stikker du en finger opp i dåsa helt til du kjenner en sånn tapp. Du vet når du har treft den :p

på denne linken er det masse info :) http://forum.babyverden.no/threads/livmortappen-fra-pernille-info-sin-side.1590097/
Ok, takk for oppklarende svar:)
 
I fare for å virke dom hvor er tappen ?? mener dere med at den er lukka å åpen hvordan kjenne det ? :p
 
I fare for å virke dom hvor er tappen ?? mener dere med at den er lukka å åpen hvordan kjenne det ? :p
For å gjøre det veldig direkte og enkelt :) Gå inn på badet, vaske hendene dine og (sorry at jeg sier det) spre beina dine på en behagelig måte og stikk en finger opp i *kremt* du VET når du treffer den :p den er åpen under EL å sperm skal komme til og lukket etter EL om du er gravid vil den forbli lukket frem til rett før fødsel og om du ikke er gravid vil den åpne seg igjen rett før mens :)
 
Merket de to gangene at jeg var gravid ut ifra hvordan tappen var før IKM :) Hard inne og fløyelsmyk utenpå, og selvsagt lukket, da har det vært scoore! :p (mellomlavt/høyt plassert)
 
Merket de to gangene at jeg var gravid ut ifra hvordan tappen var før IKM :) Hard inne og fløyelsmyk utenpå, og selvsagt lukket, da har det vært scoore! :p (mellomlavt/høyt plassert)
Flott :D helt utrolig hvordan man kan vite at man er gravid uten testen :p
 
Er 8dpo. I kveld er tappen myk rynst men hard inni på en måte. Ligger vel midt mellom helt bak og lavt på en måte. Hehe

★Snuppe født 25.09.2010★
♥Vil ha 2014 baby♥

Fra appen såklart;-)
 
Jeg ble nysgjerrig på dette etter å ha lest denne tråden, og fant tappen med en gang jeg prøvde.
Ser dere skiller mellom "utenpå" og "inni", men hvis den er lukket får man vel ikke kjent inni?? Eller misforstår jeg begrepene?
Tappen min er bare en-to cm inn, og kjennes lukket ut; Dvs jeg får ikke fingertuppen inn, men kjenner hvor åpningen er.
Den kjennes både hard og myk ut.

Noen som har et klokt svar?
 
Jeg har også lav tapp. Den går opp ved el og sikkert ved graviditet da. Den vil være lukket frem til evt mens.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg ble nysgjerrig på dette etter å ha lest denne tråden, og fant tappen med en gang jeg prøvde.
Ser dere skiller mellom "utenpå" og "inni", men hvis den er lukket får man vel ikke kjent inni?? Eller misforstår jeg begrepene?
Tappen min er bare en-to cm inn, og kjennes lukket ut; Dvs jeg får ikke fingertuppen inn, men kjenner hvor åpningen er.
Den kjennes både hard og myk ut.

Noen som har et klokt svar?

Hvis ikke du får inn fingertuppen din da er den lukket :) Også skal den åpne seg igjen ved eventuell kommende mens eler EL :)

Man får vel egentlig aldri kjent "inni" man får heller bare inn fingertuppen :)
 
Hvis ikke du får inn fingertuppen din da er den lukket :) Også skal den åpne seg igjen ved eventuell kommende mens eler EL :)

Man får vel egentlig aldri kjent "inni" man får heller bare inn fingertuppen :)

Tusen takk for svar!!! :)
Jeg skulle hatt mens i går, men tester negativt. Men tappen er altså lukket...
Og magen murrer som på første mensdag.
 
Oii så spennende :D
Hvis den er hard og "tørr" kan dette vre gode tegn vd siden av at den er lukket :)
Fortsett å tafse og teste :D
 
Back
Topp