Endelig i mål! ❤

Det Sara skrev, var at hvis slimproppen går rundt termin, dannes den normalt ikke på nytt og man kan regne med fødsel innen en uke. Det er selvfølgelig ingen garanti, men det blir litt annerledes når proppen går såpass lang tid før termin som din :) Takk for det!
leste vel litt fort [emoji6] min kom aldri tilbake etter uke 35 heller faktisk... merkelig nok! men uansett.. du har jo passert termin så det er jo ikke sammenlignbart, og det er for din del uansett ikke lenge til baby! spennende [emoji108][emoji7]
 
leste vel litt fort [emoji6] min kom aldri tilbake etter uke 35 heller faktisk... merkelig nok! men uansett.. du har jo passert termin så det er jo ikke sammenlignbart, og det er for din del uansett ikke lenge til baby! spennende [emoji108][emoji7]
Fort gjort å ikke få med seg alle detaljene! :) Det blir spennende å se når denne rakkeren har tenkt å komme uansett, ja. *neglebiting*
 
Følger spent med her for tiden [emoji7] Gleder meg sånn over at du snart får møte gutten din [emoji7]
 
Følger spent med her for tiden [emoji7] Gleder meg sånn over at du snart får møte gutten din [emoji7]
Det er ganske magisk å tenke på [emoji173][emoji173]
 
Spennende[emoji4][emoji4]
 
Venter i spenning [emoji5][emoji92]
 
[emoji1319][emoji1319]
 
Spent på hva som skjer. Spent på dine vegne. Tenker på deg!
 
Oi oi, er det stille her fremdeles? Vant jeg på fredagen tro? [emoji7]
 
Fine snupper [emoji173] Det har gått litt i ett og alt er litt overveldende akkurat nå. Men vi ble endelig foreldre til vår lille Eivind i går kl. 16.16 :D 3420 g og 51 cm, og vi synes selvfølgelig han er helt perfekt. Alt er bra med alle tre! Jeg får komme tilbake til alle detaljene når jeg har fått landet litt, men gleder meg til å fortelle dere alle om fødselen! Jeg er endelig mamma [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Fine snupper [emoji173] Det har gått litt i ett og alt er litt overveldende akkurat nå. Men vi ble endelig foreldre til vår lille Eivind i går kl. 16.16 :D 3420 g og 51 cm, og vi synes selvfølgelig han er helt perfekt. Alt er bra med alle tre! Jeg får komme tilbake til alle detaljene når jeg har fått landet litt, men gleder meg til å fortelle dere alle om fødselen! Jeg er endelig mamma [emoji173][emoji173][emoji173]
Gratulerer så mye!!!!! [emoji7] Endelig!
 
Fine snupper [emoji173] Det har gått litt i ett og alt er litt overveldende akkurat nå. Men vi ble endelig foreldre til vår lille Eivind i går kl. 16.16 :D 3420 g og 51 cm, og vi synes selvfølgelig han er helt perfekt. Alt er bra med alle tre! Jeg får komme tilbake til alle detaljene når jeg har fått landet litt, men gleder meg til å fortelle dere alle om fødselen! Jeg er endelig mamma [emoji173][emoji173][emoji173]
Åh gratulerer så mye[emoji172][emoji170] Endelig kom han, nå er du i mål [emoji11][emoji173]
 
Back
Topp