Murringer

Alma<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberfest 2024 ❤️
Har sååå mye murringer i mage og rygg i dag, 15+2, leste at det kunne være livmoren som vokser da fosteret dobler seg i størrelse denne uken.

Håper det bare er det og ikke noe annet skummelt som ulmer.

Noen flere som har murringer nå?
 
Jeg har murringer hele tiden, typ hver dag, verre når jeg er sliten. Har fått beskjed om at sånn er det bare for noen, uten at det hjelper meg noe særlig haha:rolleyes:
 
Har hatt hele veien i rykk og napp jeg også - nesten daglig. Verre når jeg har gjort mye og presset meg mer enkelte dager.
 
Jeg er 15+5 og merker så lite til murringer osv at jeg blir litt bekymret Satser på at alt er bra. Noen andre som har det slik?
 
Jeg har murringer hele tiden, typ hver dag, verre når jeg er sliten. Har fått beskjed om at sånn er det bare for noen, uten at det hjelper meg noe særlig haha:rolleyes:
Ja det var jo ikke en så veldig hjelpsom beskjed å få :hilarious: høres slitsomt ut ❤️
 
Godt å høre at jeg ikke er alene ❤️ høres ut som det er ganske normalt. Og at det kan komme og gå litt... Noen dager har jeg ingenting og nå føles det som om mensen er rett rundt hjørnet lissom :smiley-ashamed004
 
Hadde masse murringer fra uke 10 til 18/19! Helt vanlig fikk jeg beskjed om :Heartred Er 30+4 i dag.
 
Ja tenk det! Føler jeg fant ut at jeg var gravid i går, men samtidig føles det ut som om jeg har vært gravid i årevis :knegg: :Heartred
Jeg føler også at det var i går jeg fulgte med på når du fikk positiv test :hilarious: med over 30 uker på vei så skjønner jeg du begynner å merke det ja :laughing002:Heartred
 
Jeg føler også at det var i går jeg fulgte med på når du fikk positiv test :hilarious: med over 30 uker på vei så skjønner jeg du begynner å merke det ja :laughing002:Heartred
Verste er at 3. trimester er bedre enn 2. (så langt, blir nok ille etterhvert). Er først nå jeg begynner å like å være gravid haha :knegg: Har dager jeg er veldig utålmodig og vil møte henne, men trives faktisk nå! Blitt litt stor, som er upraktisk, og diverse plager, men er ganske lykkelig! :knegg::Heartred Det er litt av en reise å være gravid!
 
Verste er at 3. trimester er bedre enn 2. (så langt, blir nok ille etterhvert). Er først nå jeg begynner å like å være gravid haha :knegg: Har dager jeg er veldig utålmodig og vil møte henne, men trives faktisk nå! Blitt litt stor, som er upraktisk, og diverse plager, men er ganske lykkelig! :knegg::Heartred Det er litt av en reise å være gravid!
Så godt å høre at du synes det er bedre ❤️ jeg elsket 3. trimester (på tross av at det var tungt og bekkenet kranglet). Den stooore tydelige gravidmagen elsket jeg. Litt av en reise å være gravid ja! Du får nyte det nå ❤️ vi er så heldige som får oppleve dette :love017 :joyful: tenk at om ikke altfor lenge så får du møte henne :woot:
 
Så godt å høre at du synes det er bedre ❤️ jeg elsket 3. trimester (på tross av at det var tungt og bekkenet kranglet). Den stooore tydelige gravidmagen elsket jeg. Litt av en reise å være gravid ja! Du får nyte det nå ❤️ vi er så heldige som får oppleve dette :love017 :joyful: tenk at om ikke altfor lenge så får du møte henne :woot:
Gøy å høre! Er så mange som klager over 3. trimester og sier at 2. trimester var fantastisk :knegg:

Ja vi er heldige! :love017 Masse lykke til!! Følger deg jevnlig i dagboken, så skal få med meg din reise frem til du får møte lille i oktober også :Heartred
 
Gøy å høre! Er så mange som klager over 3. trimester og sier at 2. trimester var fantastisk :knegg:

Ja vi er heldige! :love017 Masse lykke til!! Følger deg jevnlig i dagboken, så skal få med meg din reise frem til du får møte lille i oktober også :Heartred
Hehe 2. trimester er nok det med minst plager, men jeg likte godt 3. også :joyful:

Så koselig, masse lykke til selv!!! ❤️☺️
 
Vet ikke helt om jeg kan kalle det murring, men er så støl og virker som livmora strekker seg noe ekstremt for tiden, har litt problemer med å sitte siden det blir så ubehagelig...:shifty:
 
Synes igrunn jeg har ubehag i hele magen om dagen. :rolleyes: Regner med det er pga at livmora vokser og dytter litt på ting der inne, samtidig som buksene (t.o.m. den ene gravidbuksa) blir trangere og presser litt på magen.
 
Fikk beskjed i dag av legen når hun tok ultralyd at nå når livmora mi helt opp til navlen :eek: kanskje ikke så rart det har murret og vært vondt si...
 
Jeg har noe som kjennes ut som mensensmerter i korsryggen av og til! Det startet i går (17+3).
 
Last edited:
Fikk beskjed i dag av legen når hun tok ultralyd at nå når livmora mi helt opp til navlen :eek: kanskje ikke så rart det har murret og vært vondt si...
Hvor lenge har murringene dine vart…? Jeg fikk murringer i går, dvs fredag ettermiddag, som fortsatt pågår nå, lørdag morgen. Kjenner jeg er litt bekymret… Har ikke hatt murringer som har vart så lenge før. Er 16 uker i morgen.
 
Back
Topp