❤️ IKM uke 19 ❤️

Krokanrull - 36 - b2 - pp1 - EL 25.04 - IKM 09.05

Endelig fått tilbake syklus etter fødsel i fjor sommer, så da går vi rett i gang med å prøve på nr 2. Lille er 8 mnd, så vi håper på to tette❤️ Aner ikke hvordan syklusen min blir, så datoene er ren gjetning basert på hvordan syklusen var før forrige graviditet. Ammer enda mye, så det kan sikkert tulle til systemet litt. Vi får se. Begynner EL-testing til helgen :D
Åhhh, så koselig :love7
Nei, er vanskelig å forutsi syklus etter fødsel, men som du sier må man jo bare begynne et sted ;)
Håper du kommer fort inn i den gamle syklusen din så det blir lettere å «planlegge» ;)
 
Jeg tenker for første gang droppe EL-testing denne syklusen, siden den har vært stabil på CD 17-19, og greit å spare de pengene. Så satser på at det ikke er noe unntak nå! Og så temper jeg, så time will tell :excited001
Burde sikkert gått for det samme, men er alt for nysgjerrig :hilarious: Må uansett få brukt opp batchen med EL tester jeg har fra siste bestilling. Men kjenner jeg meg selv rett blir det nok sendt ny dersom vi ikke lyktes før det blir tomt ;)
 
Krokanrull - 36 - b2 - pp1 - EL 25.04 - IKM 09.05

Endelig fått tilbake syklus etter fødsel i fjor sommer, så da går vi rett i gang med å prøve på nr 2. Lille er 8 mnd, så vi håper på to tette❤️ Aner ikke hvordan syklusen min blir, så datoene er ren gjetning basert på hvordan syklusen var før forrige graviditet. Ammer enda mye, så det kan sikkert tulle til systemet litt. Vi får se. Begynner EL-testing til helgen :D
Sniker. Jeg fødte i juni i fjor, jeg fikk også nettopp syklus tilbake, hatt laaange sykluser, eggløsning på CD22 og CD26 :dead: Jeg ammer også, bare 2-3 ganger i døgnet da, men ja det er ikke unormalt om du får veldig sen eggløsning, men det er skikkelig kjedelig :hilarious:❤️ Du visste kanskje dette, men tenkte bare å si det i tilfelle du ikke visste det! Jeg forventa liksom eggløsning på CD12-14 så ble veldig skuffa begge gangene :laughing021
 
Åhhh, så koselig :love7
Nei, er vanskelig å forutsi syklus etter fødsel, men som du sier må man jo bare begynne et sted ;)
Håper du kommer fort inn i den gamle syklusen din så det blir lettere å «planlegge» ;)
Ja, håper jeg er en av de heldige som går rett inn i normal syklus :)

Sniker. Jeg fødte i juni i fjor, jeg fikk også nettopp syklus tilbake, hatt laaange sykluser, eggløsning på CD22 og CD26 :dead: Jeg ammer også, bare 2-3 ganger i døgnet da, men ja det er ikke unormalt om du får veldig sen eggløsning, men det er skikkelig kjedelig :hilarious:❤️ Du visste kanskje dette, men tenkte bare å si det i tilfelle du ikke visste det! Jeg forventa liksom eggløsning på CD12-14 så ble veldig skuffa begge gangene :laughing021

Takk for at du deler❤️. Ja, det blir spennende å se hvordan det blir. Hører folk opplever det forskjellig. Noen som deg og noen som går rett inn i normal syklus. Håper jeg hører til sistnevnte :laughing002 Jeg ammer fortsatt 5-6 ganger i døgnet, så prøver å forberede meg mentalt på at det kan gjøre at kroppen tuller litt. Har heldigvis EL-tester sånn at jeg kan følge litt med. Dumt å satse alt på EL cd 14, og så kommer den ikke før cd 24:facepalm::laughing002
 
Ja, håper jeg er en av de heldige som går rett inn i normal syklus :)



Takk for at du deler❤️. Ja, det blir spennende å se hvordan det blir. Hører folk opplever det forskjellig. Noen som deg og noen som går rett inn i normal syklus. Håper jeg hører til sistnevnte :laughing002 Jeg ammer fortsatt 5-6 ganger i døgnet, så prøver å forberede meg mentalt på at det kan gjøre at kroppen tuller litt. Har heldigvis EL-tester sånn at jeg kan følge litt med. Dumt å satse alt på EL cd 14, og så kommer den ikke før cd 24:facepalm::laughing002
Krysser fingrene for deg.
Jeg hadde veldig merkelige sykluser (testet ikke etter EL da) i begynnelsen etter fødsel i januar 2023. De første 4 syklusene etter TR melde ankomst var på 14, 10, 73 :oops: og så 30 dager. Etter dette stabiliserte den seg på 26-30 dager.
Da jeg hadde syklus på 73 dager begynte jeg å tro jeg kunne være gravid (dette var før vi startet prøvingen). Så kan være nokså uforutsigbar i begynnelsen, dessverre :shy:
 
Krysser fingrene for deg.
Jeg hadde veldig merkelige sykluser (testet ikke etter EL da) i begynnelsen etter fødsel i januar 2023. De første 4 syklusene etter TR melde ankomst var på 14, 10, 73 :oops: og så 30 dager. Etter dette stabiliserte den seg på 26-30 dager.
Da jeg hadde syklus på 73 dager begynte jeg å tro jeg kunne være gravid (dette var før vi startet prøvingen). Så kan være nokså uforutsigbar i begynnelsen, dessverre :shy:
Ai, 73 dager er laaang syklus :oops: Håper jeg slipper det, men får nok bare vente i spenning. Føler alt kan skje nå i starten:laughing002
 
Klarte ikke vente lenger enn til cd 6 med å starte testingen :excited001
Kanskje jeg får tidlig EL denne pp’en:
IMG_0802.jpeg
 
Last edited:
Første el test blir nok i morgen. Håper ikke jeg har tidligere EL enn jeg pleier (CD15-19) ettersom aksjelegging ikke begynner før tidligst CD13. Jeg har time på sykehuset denne uken ettersom det kan hende jeg må ha hjerteoperasjon. Jeg har blitt anbefalt å vente med å bli gravid til vi vet litt mer status i forhold til egen helse. Jeg håper så inderlig at operasjon kan utsettes noen år og at vi får «grønt» lyst til å prøve videre (og eventuelt til å gå gjennom IVF). Har veldig lite lyst å måtte utsette babydrømmen enda lengre:rolleyes: :nailbiting:
 
Ny runde med EL testing her (cd 7) :p
Virker ganske lik den jeg tok i går (muligens en tanke sterkere). Øverste test i dag, nederste test fra i går:
IMG_0804.jpeg

IMG_0802.jpeg
 
Begynner ikke EL testing før CD 14-15, hvis jeg i det hele tatt skal teste.
Det blir ikke noe ultralyd på CD 12 med Ovitrelle senere den uken likevel, for mannen har fått ny utreise til jobb.
Kjedelig, men samtidig greit. Så da utgår prøving nå i april, mai og kanskje juni også. Krysser fingrene for at spiren sitter i løpet av sommerferien ❤️

Blir værende her for å følge med på om jeg får EL av Letrozol :) mulig jeg tar en pause fra letrozol også for å få litt pause, så kan vi heller starte opp igjen når det nærmer seg.
 
Fikk mensen i dag, og da blir ny eggløsning sannsynligvis enten 27. eller 28. april. Hvis det blir den 27., blir IKM søndag i uke 19, mens hvis det blir 28., blir IKM mandag i uke 20. Jeg akter ikke å vente til etter eggløsning med å melde meg inn i en IKM-gruppe, for det er jeg altfor utålmodig til :hilarious:. Så siden denne IKM-gruppa allerede er opprettet, tar jeg utgangspunkt i tidlig eggløsning og melder meg inn her, og så får jeg heller bytte gruppe senere hvis det skulle vise seg at eggløsningen lar vente på seg.

Irrgrønn - 39 - B1 - PP25 - EL 27.04 - IKM 12.05
 
Last edited:
CD 9 og testinga er allerede igang :laughing021Jeg spotter normalt litt lyserosa blod dagen før EL, men idag kom det litt blod?

Kan det bety noe, når det kommer så mange dager før? :bored:
 

Vedlegg

  • IMG_3987.jpeg
    IMG_3987.jpeg
    207,4 KB · Visninger: 20
Fikk mensen i dag, og da blir ny eggløsning sannsynligvis enten 27. eller 28. april. Hvis det blir den 27., blir IKM søndag i uke 19, mens hvis det blir 28., blir IKM mandag i uke 20. Jeg akter ikke å vente til etter eggløsning med å melde meg inn i en IKM-gruppe, for det er jeg altfor utålmodig til :hilarious:. Så siden denne IKM-gruppa allerede er opprettet, tar jeg utgangspunkt i tidlig eggløsning og melder meg inn her, og så får jeg heller bytte gruppe senere hvis det skulle vise seg at eggløsningen lar vente på seg.

Irrgrønn - 39 - B1 - PP25 - EL 27.04 - IKM 12.05
Velkommen skal du være :love7
Krysser fingrene for at gullegget slippes denne pp’en (for oss alle) :binkybaby
 
Frustrerende at testene ikke blir sterkere :bored: Mulig kroppen prøver å slippe egget, men ikke får helt til.
Blir så utålmodig :shifty:
IMG_0809.jpeg
 
Back
Topp