Får vi det til? (Ja! Det gjør vi!!) Gravid med nr.2 ❤️

Lykke til i dag <3
 
12+0

Vis vedlegget 431636
Selvom ikke alle gode ting er tre, eller at på det fjerde skal det skje, så kan vi si at på det femte smeller det :hilarious: :p her er vi tilbake på barnerimene. Neida, men tenk, endelig over 12+0 for første gang siden svangerskapet med datteren min :woot::eek::Heartred:wav:love017
Jeg er overlykkelig!!! Det føles stort å komme hit!!!

Formen er ellers lik som før, veldig kvalm på tross av kvalmestillende, sliter med å få i meg mat for brekker meg av synet og lukten av det meste. Kastet nesten opp på butikken her om dagen fordi vi gikk forbi fiskedisken :hilarious: men samtidig er kvalmen et godt tegn!! Håper den roer seg snart ❤️

Magen vokser og vokser, tross at vekta er den samme som start, gikk litt ned og så litt opp igjen. Har ikke før-bilde men den var nesten flat, og allerede i uke 3 hadde den blåst seg opp. Men at den vokser er kjærkomment, jeg elsker det pga det det betyr - at et lite gull vokser inni der :love017:woot:. og gleder meg til å få en stor fin babymage!
Vis vedlegget 431643

I morgen er det tid for (første) TOUL. Gleder meg og er veldig spent :nailbiting::love017 Håper alt står bra til ❤️
Åh gratulerer med enorm milepæl:smiley-bounce016
12 uker allerede❤️ Og så nydelig mage da:love017
Kvalmen gav seg rundt uke 15 for meg, håper du slipper å vente så lenge. Er ikke gøy å bli uvel av alt og ingenting.

Lykke til med OTUL❤️
 
12+1 OTUL (nummer 1)

Åååå jeg er overlykkelig nå!! :excited001 :happy093 :wav:Heartbigred
Alt så bra ut, som det skulle! Nakkefold på maks 1,5 mm, noe som er veldig bra. 2 armer og 2 ben, og en liten sprellende knopp der inne :love017

Målt til å være 12+1 eller 12+2, så jeg fortsetter med tellingen som før.

Gynekologen gjettet med 80% sikkerhet på at det er en liten gutt :woot::Heartblue:hello2
1000046478.jpg
1000046476.jpg


*Edit:
Og hun sa at morkaken var festet i toppen/litt bak så denne gangen er det stor sannsynlighet for at jeg kjenner mer spark :love017 (i første svangerskap hadde jeg den på fremre vegg og det dempet mye)
 
Last edited:
12+1 OTUL (nummer 1)

Åååå jeg er overlykkelig nå!! :excited001 :happy093 :wav:Heartbigred
Alt så bra ut, som det skulle! Nakkefold på maks 1,5 mm, noe som er veldig bra. 2 armer og 2 ben, og en liten sprellende knopp der inne :love017

Målt til å være 12+1 eller 12+2, så jeg fortsetter med tellingen som før.

Gynekologen gjettet med 80% sikkerhet på at det er en liten gutt :woot::Heartblue:hello2
Vis vedlegget 431709Vis vedlegget 431710

Åhhhh, noe så fantastisk ❤️❤️❤️ lille bebisen! Og tenkt, sansynligvis en lillebror!! Gratulerer :Heartblue
 
Så herlig, fantastisk oppdatering av lille skatten :Heartred :Heartred :Heartred Og så stas, tenk om det er en gutt da!:Heartblue
 
Et ultragigamegastort HURRAAAA :talk017 Så glad på dine vegne, kjære du! Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og sannsynligvis en liten gutt i magen ❤️ Stor klem til deg!
 
Jaaaa!!!❤️❤️❤️ så utrolig glad på dine vegne❤️ tenk en liten bror :love017 :Heartblue
 
Så glad jeg ble nå, har gledet meg til oppdatering :love2 :happy093Tenk om det er en liten lillebror da, så stas :Heartblue fine lille bebisen :Heartblue
Søt du er :love2Jeg blir glad uansett hva det er, er bare så glad for at det ser ut som det BLIR baby hihi :love017 men også veldig gøy om det blir en liten lillebror ☺️:Heartblue
 
Et ultragigamegastort HURRAAAA :talk017 Så glad på dine vegne, kjære du! Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og sannsynligvis en liten gutt i magen ❤️ Stor klem til deg!
Tusen takk kjære du!! ❤️ Jeg er så glad nå, nå begynner det å gå opp for meg at det skal bli en liten en til på oss :happy093:love017 stor klem tilbake hihi ❤️
 
Jippi!! Så utrolig glad på dine vegne!! :) Skikkelig milepæl som er passert og alt står bra til!
Tusen takk fina!! ❤️ Ja NÅ kan jeg endelig puste, disse ukene har virkelig sneglet seg forbi. Tenk at jeg endelig er over den milepælen, og at det ser ut som det går bra denne gangen :eek::Heartred
 
12+1 OTUL (nummer 1)

Åååå jeg er overlykkelig nå!! :excited001 :happy093 :wav:Heartbigred
Alt så bra ut, som det skulle! Nakkefold på maks 1,5 mm, noe som er veldig bra. 2 armer og 2 ben, og en liten sprellende knopp der inne :love017

Målt til å være 12+1 eller 12+2, så jeg fortsetter med tellingen som før.

Gynekologen gjettet med 80% sikkerhet på at det er en liten gutt :woot::Heartblue:hello2
Vis vedlegget 431709Vis vedlegget 431710

*Edit:
Og hun sa at morkaken var festet i toppen/litt bak så denne gangen er det stor sannsynlighet for at jeg kjenner mer spark :love017 (i første svangerskap hadde jeg den på fremre vegg og det dempet mye)
Et stort hurra for vellykket toul! :love017 Og gratulerer med lillebror!! Så stas!!!:Heartblue
 
Back
Topp