Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Herlighet! 35 uker alt! Føles som bare noen uker siden du fikk positiv test jo :wideyed: Men så deilig å snart være i mål! Herlig å tenke på at du snart har et ferskt lite nurk i armene tenker jeg❤️
 
Gratulerer med 35 uker, herlighet du er jo snart i mål!!! Nydelig mage også :Heartred
Kjenner meg sykt igjen i den tett nese-greia altså, har vært sånn siden tidlig i andre trimester tror jeg og er sååå lei av akkurat det :yuck: Men godt å høre at lillebror og du ellers har det greit, selv om det er slitsomt nå på slutten!

tusen takk fine du❤️ Ja, den nesa gis snart bort, kostnadsfritt:yuck:
 
Hurra for 35 uker!! :Heartred Det har jo gått sykt fort! Så bra at formen er ganske fin. Men kan tenke meg at omgangssyken var ganske slitsomt. Ja, merker selv at man er mer avslappet med nr. 2, har jo nesten ikke tid til å tenke på den lille i magen. Har du kjøpt søskenvogn?

veldig mye mer avslappet nå:angelic::angelic: alt bra med deg? Hvor langt har du kommet nå? Vi har ordnet oss en søskenvogn ja! Ga 500 for den! Aner ikke merke, og ikke allverdens kvalitet! Men ser ikke for meg at den blir så mye brukt annet enn litt i helger og i sommerferien egentlig! Skal dere ha søskenvogn?
 
Ja, det er noe ganske annet og være gravid når man har barn fra før, både mtp form og hvor fort tiden går! Og ikke minst hvor mye mindre stressa man er. Det var ganske deilig, synes jeg, og føle seg tryggere :) Godt og høre at alt er bra!

Med meg går det bra :) Lillesøster ble født den 20., så hun er bare 4 dager. Fødselen gikk fint og alt er bra med alle ❤️

ååh, gratulerer så mye❤️ Godt å høre alt står bra til!!
 
Herlighet! 35 uker alt! Føles som bare noen uker siden du fikk positiv test jo :wideyed: Men så deilig å snart være i mål! Herlig å tenke på at du snart har et ferskt lite nurk i armene tenker jeg❤️

oh yes!! Tiden flyr helt sykt, og helt enig, kjennes ut som noen uker siden jeg sto og hylte på badet med tre positive tester!! Masse lykke til med forsøk nå❤️ Synes du kan få ta over stafettpinnen etter meg nå!
 
Fant deg! For en herlig historie :) Og du er hele 37 uker på vei! Holy! Ser jeg har gått glipp av ca alt her :O Skal følge med nå. Bedre sent enn aldri ❤️
 
Fant deg! For en herlig historie :) Og du er hele 37 uker på vei! Holy! Ser jeg har gått glipp av ca alt her :O Skal følge med nå. Bedre sent enn aldri ❤️

her er jeg vettu!;) Valgte å beholde den gamle dagboken, den er jo en viktig del av vår vei! Men ja, her sitter jeg da! Megagravid og lei! Ikke så mye oppdateringer jeg kommer med, men skal prøve å bli litt flinkere fremover nå! Nå orker jeg ikke gjøre så mye annet enn å skappe av:facepalm:
 
37+1 - innenfor termin❤️

Nå regnes ikke mini lenger som prematur og jeg er innenfor termin! Nå kan han bare komme, for nå er det tungt! Kynnere fra helvete og sykt nedpress bare jeg er i litt aktivitet! På kontroll 36+4 lå han langt ned og godt festa, så ingen grunn til at han ikke kan komme ut nå!! Alt er klart her hjemme og bagene er pakket❤️


CE7F7D94-7027-4D5A-B937-35A295831293.jpeg



5EC75117-9FD1-4351-AC17-92C5A3157109.jpeg
 
Lykke til med siste innspurt
 
Skjønner det er tungt nå på slutten. Masse lykke til med innspurten❤️
 
Back
Topp