Du vet du er gravid når.....

Du har lyst å sjekke truseinnlegget når du sitter i bilen
 
Når du er utrolig sulten, og venter på at maten skal bli ferdig. Når maten er ferdig, orker du ikke.
 
Skvetter hver gang du er på do å ser rosa på papiret, før du innser at det er de jævla blomstene på dasspapiret! Jeg får seriøst et lite infarkt hver gang. Hva er det med gamle mennesker å blomstrete dopapir? Gleder meg til å komme hjem til mitt hvite så jeg slipper å dø hver gang! :hilarious:

Måtte le litt av denne, for hadde så sånn selv forrige gang, og endte opp med å skvette og le hver gang, og love meg selv at nå måtte jeg huske det til neste gang, men det skjedde jo ikke. Til slutt måtte vi kjøpe annet dopapir:p
 
Måtte le litt av denne, for hadde så sånn selv forrige gang, og endte opp med å skvette og le hver gang, og love meg selv at nå måtte jeg huske det til neste gang, men det skjedde jo ikke. Til slutt måtte vi kjøpe annet dopapir:p

Her er alle butikker stengt til i morgen, me. Vi reiser snart hjem :p var like stress rundt juletider sist med de jæskla nissene, som er røde attpåtil:hilarious: da var jeg 6 mnd på vei, men like ekkelt:p
 
Når du er i familieselskap og får en stikkende følelse i puppen, slik at du må legge armene i kors for å diskret klemme mot puppen :oops:
 
Når du våkner av at det romler i magen, slik at du må stå opp og få i deg noe mat NUH! :hungry::hilarious:
 
Når du kjører hjem og først møter på tre hjort, der to løper over veien og den andre blir skremt og snur. Ble så lei meg for den ene stakkarsen som plutselig var aleine!

Og pinnsvinet rett før hjemme som gikk over veien og jeg tenkte at «herlighet, den er jo alene! Stakkars»
 
..når mannen drikker grapefruktjuice og sier "litt spesielt det med bitter frukt. De smaker bittert for å signalisere at de er farlige å spise som en overlevelsesmekanisme". Og når du spørr "Vil ikke grapefrukten dø" begynner du å tåre før han rekker å svare ja :facepalm:
 
Når du ser «Ramm, ferdig, gå», hvor Oliver Solberg råkjører med Nicolay Ramm for å se når han spyr, og du blir dårlig sjæl :yuck:
 
..når du blir sint på motvinden når du går tur
 
Når alt eller ingenting frister av mat
 
... er så opplåst at du nesten trenger anker!
 
Du spyr og etterpå spiser frokost
 
... du har vært på do 4 ganger fra du stod opp og til lunsjtider. :rolleyes:
 
Når du legger deg før ungene og sovner kl 19...
 
Når du konstant sjekker om det er kommet en liten bul på magen...
 
Når du trykker deg inn på «november 2019», og begynner å svare på en tråd. Surrehue :schocked028:laughing002
 
Kebab og røyk frister
 
Back
Topp