Noen som ikke skal vite kjønn?

Med første ville mannen vite og ikke jeg, han fikk velge. Så denne gangen får vel jeg sikkert siste ord om jeg absolutt vil ha det hemmelig :p Iom at denne lille blir født på en ganske annen årstid om alt går bra og det sånn sett trengs litt nye klær likevel, tenker jeg at det ikke er noe i veien for å ikke vite denne gangen, så får se om jeg klarer holde meg :)

Hadde vært morsomt om vi var flere kommende mai-mammaer som ikke vet før fødsel! Farger er farger for meg :p
 
Vi er begge enige om at vi ikke vil vite:p:Heartpink:Heartblue vi har en gutt fra før, da ville vi begge vite kjønnet:)

Så spennende! Det er en del underholdning i alle som spør hvordan man i alle dager klarer å ikke vite, og alle som skal gjette, hehe ;)
 
Vi skal ikke vite :) vi visste ikke kjønn på førstemann, og det er særdeles spennende å ikke vite på nr 2 heller :) jeg har egentlig veldig lyst til å vite, er mye mer nysgjerrig denne gangen enn sist gang, men mannen synes det er så spennende å få overraskelsen på fødestuen/operasjonssalen :)

Så kult at det er mannen som vil vente! Min vil egentlig gjerne vite, men det er ikke noe viktig. Fikk dere noen reaksjoner fra helsepersonell? På barsel fikk jeg besøk av en del som jobba der for de hadde vært så spent underveis på hva det ble :p (hadde kontroller på samme sted som jeg fødte)
 
Vi har jente fra før.. og visste i det første svangerskapet. var så nysgjerrig, og kommer nok til å ville vite det denne gangen også, pga nysgjerrighet. Men absolutt ikke for å kunne planlegge innkjøp. Her er hele familien pedagoger og veldig opptatt av å gi alle barn like muligheter uavhengig av kjønn. Så her blir det utstyr i alle mulige farger, både blå, rosa, rød, hvit, gul, grønn osv. Alle farger til alle barn. Så her vil lillebror/lillesøster bruke den gamle blå vognkalesjen, den rosa vognposen, den grønne regndressen og den gule lua etter lillesøster uansett.

Haha, sånn tenker vi også angående farger! Folk gjetter 40% av gangene feil på barnet vi har fra før. Er ikke så glad i rosa og lyseblått heller, og slapp unna det verste at kjønnstypisk stasj sist gang, trooooor jeg. Har uansett mulighet til å arve klær beregnet på det kjønnet vi ikke har fra før.
 
Hihi ja, det vil jeg tro!:D:D

Den eneste helsepersonell som gjetta riktig var hun som var med meg i pressfasen "Dette er garantert en gutt, det er typisk at de er så trege" Alle andre hadde gjetta jente pga hjerterytmen, magen, hvor lite jeg la på meg osv.
 
Vi viste ikke noe med førstemann og regner med vi bestemmer oss for å ikke vite noe nå heller. Synes det er noe spesielt å få vite det på fødestua egentlig. Også er det så morsomt med irritasjonen og alle spørsmålene fra folk rundt om kjønnet! Mamma var overbevist om at vi visste kjønnet siden vi omtalte babyen som "han" før hun kom ut.
 
Jeg er alt for nyskjerrig, så her skal kjønn vites så fort det går an!
 
Så kult at det er mannen som vil vente! Min vil egentlig gjerne vite, men det er ikke noe viktig. Fikk dere noen reaksjoner fra helsepersonell? På barsel fikk jeg besøk av en del som jobba der for de hadde vært så spent underveis på hva det ble :p (hadde kontroller på samme sted som jeg fødte)

Sist var d motsatt da, han ville vite og ikke jeg, da pressa jeg gjennom vaginastemmen min og bestemte at vi ikke skulle vite [emoji23] vi fikk himla mange morsomme og positive reaksjoner! Ingen var vant til at det var selvvalgt å ikke vite virka d til :)
 
Jeg er alt for nysgjerrig og glad i å planlegge, så jeg må vite :angelic:
 
Sist var d motsatt da, han ville vite og ikke jeg, da pressa jeg gjennom vaginastemmen min og bestemte at vi ikke skulle vite [emoji23] vi fikk himla mange morsomme og positive reaksjoner! Ingen var vant til at det var selvvalgt å ikke vite virka d til :)

Selvvalgt å ikke vite nei :) Det er ikke i alle vestlige land det er vanlig å vite faktisk, selv om man får inntrykk av det.
 
Me ska ikkje ;). Detta e 3 mann hos oss der me har ei jente og en gutt fra før... i tillegg så ska eg ha planlagt ks så då vet eg jo egentlig både dato og kl så kan jaffal kjønn vær ein overraskelse :laughing025:Heartbigred
 
Me ska ikkje ;). Detta e 3 mann hos oss der me har ei jente og en gutt fra før... i tillegg så ska eg ha planlagt ks så då vet eg jo egentlig både dato og kl så kan jaffal kjønn vær ein overraskelse :laughing025:Heartbigred

Hehe, lurt tenkt ;)

Jeg kjenner at det er virkelig ravende likegyldig hva slags kjønn det er.
 
Back
Topp