Har noen tips til dette?

Prøvernr2

Andre møte med forumet
[emoji254] Noen her som har gått på p-piller, og har slitt med å bli gravid? Evt hvor lang tid har det gått, og har dere tatt noen tilskudd for å bli lettere gravid? Og om det tok lang tid før syklusen ble «stabil»? [emoji4]»
 
Jeg har gått på P-ring. Sluttet i april. Har ikke blitt gravid enda [emoji25]. Forrige gang ble jeg gravid på første forsøk, og da sluttet jeg i oktober. Så da tenker jeg at kroppen kanskje var sjakk igjen etter et halvt år.
 
Jeg gikk på p-piller fra 2009 til 2016. Ble gravid i februar 2018, men mistet i april. Syklusen min er ikke stabil, men jeg har pcos, så det er grunnen.
 
Gikk på p-piller i 10 år, sluttet i januar og ble gravid i februar, men mistet i april. Trodde jeg var på vei til å få stabil syklus, men teller CD38 i dag og ingen tegn til tr. Får også negative gtester.. Har ikke brukt noen tilskudd.
 
[emoji254] Noen her som har gått på p-piller, og har slitt med å bli gravid? Evt hvor lang tid har det gått, og har dere tatt noen tilskudd for å bli lettere gravid? Og om det tok lang tid før syklusen ble «stabil»? [emoji4]»

Sluttet i august 2017 etter 10 år med p-piller og gikk rett inn i en 28/29-dagers syklus! Tempet ikke, men tok EL-teste rog fant EL hver mnd. Ble gravid i PP7 men mistet i MA i uke 11+3 i mai, ikke gravid igjen ennå!

Lykke til :)
 
Back
Topp