Kjendisparty

3 snart 4

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Har bursdag nå skal og skal lage kjendisparty der vi må kle oss ut som en kjendis.
Skal ha rød løper og en sånn vegg der vi tar bilde av de som kommer.
Og så står det helt stille... tips til ting man kan gjøre? Leker, pynting, et eller annet.
 
Pynting med sånne stjerner som jeg ikke akkurat nå huska hva de heter [emoji85] de som er på en lang rekke på bakken i usa.

Eller spottere på gulvet som lyser oppover

Bilder på veggen av de forskjellige kjendisene de forskjellige er kledd ut som
 
Pynting med sånne stjerner som jeg ikke akkurat nå huska hva de heter [emoji85] de som er på en lang rekke på bakken i usa.

Eller spottere på gulvet som lyser oppover

Bilder på veggen av de forskjellige kjendisene de forskjellige er kledd ut som

Ja! De stjernene var lurt da. Jeg har ikke peil på hva de andre skal kle seg ut som, så blir vanskelig å henge opp bilde av de. Kan jo bli samme problemet med stjernene, men er jo ikke på langt nær alle kjendiser som har stjerne heller.
Takk for tips! :D
 
Blunkeleken/morderen? :) Morsomt med kjendiser som detter om på gulvet:p

Ellers er det vel rød løper og glam som teller? Spørs om du skal ha "klassisk" med hvite duker og høye stearinlys, eller mer moderne :) Selfiehjørne bør du uansett ha:D
 
Blunkeleken/morderen? :) Morsomt med kjendiser som detter om på gulvet:p

Ellers er det vel rød løper og glam som teller? Spørs om du skal ha "klassisk" med hvite duker og høye stearinlys, eller mer moderne :) Selfiehjørne bør du uansett ha:D

Bir mer moderne :) Rød løper skal det bli, og en vegg der vi skal ta bilder når de kommer. Hvordan tenker du selfiehjørne?
 
Bir mer moderne :) Rød løper skal det bli, og en vegg der vi skal ta bilder når de kommer. Hvordan tenker du selfiehjørne?
En plass der folk kan ta bilder:happy: Gjerne med rekvisitter (stol, lampe, plasseringsbord, bakgrunn, osv.).
 
Ja! De stjernene var lurt da. Jeg har ikke peil på hva de andre skal kle seg ut som, så blir vanskelig å henge opp bilde av de. Kan jo bli samme problemet med stjernene, men er jo ikke på langt nær alle kjendiser som har stjerne heller.
Takk for tips! :D

Da ble det noe annet når du ikke vet hva de kler seg ut som. Du kan jo spørre dem da så kunne du gått ut i fra det :hilarious:
Eller så får du bare finne tilfeldige stjerner og bilder :)

Eller så du kunne ha festet lamper med at du ikke skrur lyspærene helt inn så dem blinker så ser det ut som dem blir tatt bilde av:)
Trenger jo ikke være mange lyspærer, men kan bruke de du har tilgjengelig :)
 
Back
Topp