IKM uke 33

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Da kjører jeg denne runden med ikm gruppe.
Lykke til alle sammen :)

Nick - PP - B? - EL - IKM


Mandag 13

Lillemy_._ - pp1, b3, El 1.-2.8

Purple- pp2-B2-EL 31.7

Tirsdag 14

Verri25 PP - 15 B - 1 EL - 30.07

Onsdag 15

Stargazing - PP4 - B2 - EL ca. 02.08

Hjerteknøtt - PP1 - B2 - EL 1/8

HåperPåEnSkatt - PP1 - B2 - EL ca 31/07

Torsdag 16

duria - PP4 (PP1 etter EXU) - EL 3/8?
Mikaela 89 - PP3 - B1 - EL ca. 01.08

Fredag 17

Lørdag 18

Vårspire - p.p2 - b3 - el. 04/08

Kalaya00 - pp10 - b1 - el 03.08

Bamsemums2019 - PP4 etter 2 MA og 1 SA - B1 - EL 04.08

Søndag 19

Oslo1989 - PP10 (pp3 etter MA) - B1 - EL 4/8
Lillespøn - pp13 - b1 - el ca 4/8

I løpet av uken:

Fjernkontroll - pp7 etter MA-pp11 totalt - EL ca 7.08

Gravid:smiley-bounce015

Vårspire
HåperPåEnSkatt
Stargazing
Mikaela 89
Oslo1989

Tr:smiley-angry016:

Kalaya00
Lillespøn
Duria
Fjernkontroll
Bamsemums2019
Verri25

Usikker:confused013
 
Last edited:
Hei! Tror jeg lander i denne IKM gruppa. Litt usikker pga. pågående SA, men var «bare» 5+2 så regner med det blir som en forsinket mens. Da blir det altså:

Bamsemums2019 - PP4 etter 2 MA og 1 SA - B1 - EL 04.08 - IKM 18.08
 
Hei! Tror jeg lander i denne IKM gruppa. Litt usikker pga. pågående SA, men var «bare» 5+2 så regner med det blir som en forsinket mens. Da blir det altså:

Bamsemums2019 - PP4 etter 2 MA og 1 SA - B1 - EL 04.08 - IKM 18.08
Håper det klaffer for dere denne gang og at det blir en termin spire.
 
duria - PP4 (PP1 etter EXU) -B1 - EL 3/8? - IKM ca 16/8.

Har hatt stabil syklus på 26/27 dager før, men pga EXU i juni er jeg usikker på syklus nå. Ferdig med TR i dag :) Dette blir spennende!
 
Last edited:
Har dere andre tenkt å gjøre noe ekstra eller noe annerledes denne pp for å få det til å klaffe?

Vi har ikke prøvd så veldig lenge, men utrolig hvor utolmodig en blir av dette!
 
Har dere andre tenkt å gjøre noe ekstra eller noe annerledes denne pp for å få det til å klaffe?

Vi har ikke prøvd så veldig lenge, men utrolig hvor utolmodig en blir av dette!

Vi har vært på Frøyaklinikken i Oslo denne gangen pga. 3 tap hittil i år. Har prøvd aktivt siden januar i år og blitt gravid hver pp. Prøver en del homeopatiske medisiner og vitaminer denne gangen samt akupunktur og fotsoneterapi.

I tillegg kommer jeg jo til å gå på Litinus og Abyl-E fra positiv test. Har time hos gyn. 15. august. Da kommer vi til å diskutere bruk av Fragminsprøyte, hcg-støtte og prednisolon. Abyl-E og Litinus var tydeligvis ikke nok. Gikk på det nå, men mistet likevel. Er «bare» 28 år og er utredet for habituell abort uten funn så er ingen som skjønner hvorfor jeg mister gang på gang. Her skal ingenting være uprøvd [emoji4]
 
Har dere andre tenkt å gjøre noe ekstra eller noe annerledes denne pp for å få det til å klaffe?

Vi har ikke prøvd så veldig lenge, men utrolig hvor utolmodig en blir av dette!

Kommer også til å bli sykemeldt fra positiv test denne gangen. Har en veldig stressende jobb med mye ansvar så nå vil gynekologen min også prøve sykemelding.
 
Har dere andre tenkt å gjøre noe ekstra eller noe annerledes denne pp for å få det til å klaffe?

Vi har ikke prøvd så veldig lenge, men utrolig hvor utolmodig en blir av dette!

Jeg tenkte å prøve å tempe denne pp :) Vi har prøvd i 9pp nå uten klaff, så tror det er beste måten å finne ut av om jeg har el når jeg tror jeg har det etc. :)
 
Har dere andre tenkt å gjøre noe ekstra eller noe annerledes denne pp for å få det til å klaffe?

Vi har ikke prøvd så veldig lenge, men utrolig hvor utolmodig en blir av dette!
Ikke denne pp. Men går det ikke denne gang så tror jeg at jeg prøver den progesteron kremen.
 
S
Vi har vært på Frøyaklinikken i Oslo denne gangen pga. 3 tap hittil i år. Har prøvd aktivt siden januar i år og blitt gravid hver pp. Prøver en del homeopatiske medisiner og vitaminer denne gangen samt akupunktur og fotsoneterapi.

I tillegg kommer jeg jo til å gå på Litinus og Abyl-E fra positiv test. Har time hos gyn. 15. august. Da kommer vi til å diskutere bruk av Fragminsprøyte, hcg-støtte og prednisolon. Abyl-E og Litinus var tydeligvis ikke nok. Gikk på det nå, men mistet likevel. Er «bare» 28 år og er utredet for habituell abort uten funn så er ingen som skjønner hvorfor jeg mister gang på gang. Her skal ingenting være uprøvd [emoji4]

Spennende! Håper det klaffer for dere og at alt er i orden, att dere bare har hatt uendelig mye uflaks hittil!
 
Jeg tenkte å prøve å tempe denne pp :) Vi har prøvd i 9pp nå uten klaff, så tror det er beste måten å finne ut av om jeg har el når jeg tror jeg har det etc. :)

Jeg temper også! Veldig fin måte å få bekreftet el, samt se om man treffer sånn noenlunde.
 
Jeg har bestilt digitale EL-tester denne gangen. Og en hel haug med andre tester for så vidt. Men håper å finne ut av hvor lang lutealfasen min er, da jeg ikke tror den samsvarer helt med EL-symptomene mine.

I tillegg skal vi faktisk prøve Concieve plus. Aner ikke om det har effekt, men prøver iaf.

Jeg håper jeg får eggløsning på venstre side, siden jeg mangler eggleder på høyre. Ut i fra smertene å dømme var den på høyre forrige måned, og det er litt demotiverende (da er sjansene den mnd betraktelig redusert).
 
Bomma med ei uke [emoji23]
 
Last edited:
Back
Topp