Sex i bytte mot nattevåk

Majja83

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har fått tilbud om avlastning på natta, mannen tar mini på 7 mnd x antall netter i uka i bytte mot sex minst en gang per uke.

Ville du gått med på en slik avtale? (
 
Har fått tilbud om avlastning på natta, mannen tar mini på 7 mnd x antall netter i uka i bytte mot sex minst en gang per uke.

Ville du gått med på en slik avtale? (

Jeg hadde ikke prostituert meg i mitt ekteskap nei, og hadde kastet ut mannen om han hadde gått helt fra forstanden og foreslått det. Han SKAL avlaste deg på natten, og sex skal skje kun når dere begge har lyst, aldri ellers, og aldri som en tjeneste i bytte mot noe. Kjære vene...
 
Det frister å kaste han på dør ja. Han har hatt så mange "påfunn" at jeg frykter vi aldri vil få et sunt sexliv. Men jeg må såfall pakke med meg mini og flytte, og står igjen med et veldig begrensa nettverk og en helse som kanskje ikke strekker til for en alenemor. Altså ikke bare enkelt.

Håper vi kan finne hjelp en plass, for jeg ønsker så inderlig at babyen min skal få vokse opp med begge foreldrene og ikke bli samværsbarn. Et sted går såklart grensen
 
Sånn kan vi si og, men det er ikke et problem her. Det er en dypere forståelse mellom oss. Det har hendt seg at sexen ikke skjedde, og det har aldri blitt tatt negativt. Det høres kanskje litt rart ut, men vi er begge komfortable med det og da er det greit. Hadde en av oss mislikt det så hadde det ikke blitt aktuelt å fortsette.
 
Høres veldig spesielt ut. Han er far og har et ansvar han også. Hadde kastet mannen ut på sofaen hadde han bare nevnt det. Nei fy altså, høres ut som skikkelig utpressing av deg.
 
Sånn kan vi si og, men det er ikke et problem her. Det er en dypere forståelse mellom oss. Det har hendt seg at sexen ikke skjedde, og det har aldri blitt tatt negativt. Det høres kanskje litt rart ut, men vi er begge komfortable med det og da er det greit. Hadde en av oss mislikt det så hadde det ikke blitt aktuelt å fortsette.
Om du ikke blir påminna at du må holde din del av avtalen så blir det jo litt annerledes. Så klart er sjansen for sex større om en er litt mer uthvilt.
 
Har fått tilbud om avlastning på natta, mannen tar mini på 7 mnd x antall netter i uka i bytte mot sex minst en gang per uke.

Ville du gått med på en slik avtale? (
Nei.

Vi prøver fortsatt på vår første, men dette har vi diskutert mange ganger..
Å være foreldre er et samarbeid og gubben vil ha like stor del i ansvaret som meg.
Den stakkars mannen min håper så inderlig at ungene våre vil ta flaske, så han kan FÅ LOV til å mate på natta han også..[emoji173]

Skjønner at å sitte i det er annerledes, men dette vitner jo om to veldig forskjellige syn på det å være pappa..
Gubben kunne sikkert funnet på å si noe ala " hyyyysj, nå lar vi mamma sove, så kanskje det blir noe på pappa seinere", men han ville aldri krevd å få gjengjeldt for å ta seg av ungen sin..

Vi er besøkshjem for et barn som gjerne står opp tidlig. Gubben er så B-menneske som det går ann, men han står opp kl 7 med ungen når det er hans "tur" [emoji4][emoji173]
 
Nei.

Vi prøver fortsatt på vår første, men dette har vi diskutert mange ganger..
Å være foreldre er et samarbeid og gubben vil ha like stor del i ansvaret som meg.
Den stakkars mannen min håper så inderlig at ungene våre vil ta flaske, så han kan FÅ LOV til å mate på natta han også..[emoji173]

Skjønner at å sitte i det er annerledes, men dette vitner jo om to veldig forskjellige syn på det å være pappa..
Gubben kunne sikkert funnet på å si noe ala " hyyyysj, nå lar vi mamma sove, så kanskje det blir noe på pappa seinere", men han ville aldri krevd å få gjengjeldt for å ta seg av ungen sin..

Vi er besøkshjem for et barn som gjerne står opp tidlig. Gubben er så B-menneske som det går ann, men han står opp kl 7 med ungen når det er hans "tur" [emoji4][emoji173]
Ta godt vare på han [emoji6][emoji177]

Min lova å ta alt av nattevåk med byssing, raping, bleier etc. Ble ikke slik gitt.
 
Ta godt vare på han [emoji6][emoji177]

Min lova å ta alt av nattevåk med byssing, raping, bleier etc. Ble ikke slik gitt.
Ååh jada, denna forsvinner nok ikke [emoji6]

Vi har vært sammen i 11år til høsten, 3år som prøvere, to senabort og en sa, han er fortsatt her [emoji4]

Gubben er eldst av 5 søsken, ble storebror som 16 og 20åring, tok del i alt da (så lenge han bodde hjemme), så her stoler jeg på at det blir som han har lovt [emoji23]
I tillegg har HAN masa om barn i 9år nå [emoji14]

Jeg håper det ordner seg for deg/dere.
Du må jo selv finne ut om du aksepterer dette, og gjør du ikke det ville jeg satt meg ned og snakket med karen om hvordan en sånn uttalelse får deg til å føle deg [emoji173]
Lykke til [emoji173][emoji173]
 
Ååh jada, denna forsvinner nok ikke [emoji6]

Vi har vært sammen i 11år til høsten, 3år som prøvere, to senabort og en sa, han er fortsatt her [emoji4]

Gubben er eldst av 5 søsken, ble storebror som 16 og 20åring, tok del i alt da (så lenge han bodde hjemme), så her stoler jeg på at det blir som han har lovt [emoji23]
I tillegg har HAN masa om barn i 9år nå [emoji14]

Jeg håper det ordner seg for deg/dere.
Du må jo selv finne ut om du aksepterer dette, og gjør du ikke det ville jeg satt meg ned og snakket med karen om hvordan en sånn uttalelse får deg til å føle deg [emoji173]
Lykke til [emoji173][emoji173]

Bra det da. Håper dere får oppleve lykken det er å få barn sammen!


Takk

Vi har snakka og snakka... og må nok snakke litt mer. Vet bare ikke hvordan jeg skal nå frem.
 
Bra det da. Håper dere får oppleve lykken det er å få barn sammen!


Takk

Vi har snakka og snakka... og må nok snakke litt mer. Vet bare ikke hvordan jeg skal nå frem.

Kanskje få litt hjelp?
Mange kommuner har tilbud til foreldre, samtaleterapeuter man kan gå til som par.
Kanskje kontakte helsestasjon og få litt hjelp av de?

Kan jo hende det hjelper å ha med noen andre i samtalen også [emoji4]
 
Om du ikke blir påminna at du må holde din del av avtalen så blir det jo litt annerledes. Så klart er sjansen for sex større om en er litt mer uthvilt.

Kan det fikses mellom dere? Er han urimelig fordi han er sånn, eller er det bare vanskelig å se hverandre i hverdagen slik den har blitt?
 
Kanskje få litt hjelp?
Mange kommuner har tilbud til foreldre, samtaleterapeuter man kan gå til som par.
Kanskje kontakte helsestasjon og få litt hjelp av de?

Kan jo hende det hjelper å ha med noen andre i samtalen også [emoji4]

Jeg tror det er eneste mulige utvei, å ha med noen. Mannen vil ikke få hjelp lokalt fordi alle kjenner han, og vi har ikke tid/råd til å reise for å få hjelp. Håper han kan sette stoltheten tilside. Om ikke så flytter jeg nok så snart jeg finner et annet sted å bo.
 
Jeg tror det er eneste mulige utvei, å ha med noen. Mannen vil ikke få hjelp lokalt fordi alle kjenner han, og vi har ikke tid/råd til å reise for å få hjelp. Håper han kan sette stoltheten tilside. Om ikke så flytter jeg nok så snart jeg finner et annet sted å bo.
Da ville jeg nok ha sagt det!
Så kanskje han skjønner alvoret i det. De dere kan få hjelp av lokalt har taushetsplikt, så uansett om de kjenner han så skal ikke det påvirke samtalene [emoji4]
 
Back
Topp