Hunder eller nakne barn på stranden, hva er verst?

Ingen av delene, så lenge man tar hensyn. Tenker da på hundene feks. At de ikke blir for varme, men og at eierne passer på så de ikke er overalt Og rister sand på alle andre.
 
Nei, det synes jeg ikke er det samme i det hele tatt. Hvis jeg ber venner på lunsj regner jeg med at de har med barna, men jeg synes ikke det er greit hvis de har med hunden. Mennesker og dyr er ikke det samme. At dyr er viktig for noen endrer ikke på det.

Bikkjer er mye hyggeligere enn veldig mange unger da. Så bare fordi du ikke liker bikkjer så mener du at de skal Hilde seg hjemme? Jeg liker ikke unger, og syns heller bikkjene er hyggelige.

Selv foretrekker jeg å ha med ponniene ;) ingen her som reagerer på at jeg kommer med ponnier til badeplassen i elva :D
 
Har ikke noe imot verken hund eller nakne barn.
Så lenge hensyn blir tatt selvsagt. (Skygge, vann, ikke løse hunder, og er de løse, forventer jeg de har god kontroll over de).
Selv har jeg ikke hatt nakne barn på stranda da, men i hagen har de løpt nakne da [emoji5]
 
Jeg er enig.
Hunden ville jeg prioriter heime da.
Ungen ville jeg ha truse , bikini el badedrakt. Veit aldri om der sitter ein drittsekk og koser seg med kamera.
 
Ingen av delene. Så lenge hunden har det bra og og eieren har kontroll. Min treåring er alltid naken på stranda, han hater å ha på badetøy. Og det skjønner jeg, tenk så myr deiligere å bade naken!
 
Jeg synes hverken hunder eller nakne barn er ille.
Men mine barn er vant med at er vi på offentlig strand/basseng ++ bruker vi badetøy. Hjemme har de kunnet velge, men fortsatt hatt på seg badetøy fordi de har ønsket det selv.
 
Er det noe jeg virkelig misliker på stranden på er det hunder og nakne barn!! Stakkars hunder har ikke noe på en varm strand .er masse folk å gjøre. Og naken kan man være på sin egen eiendom.
Hva sytes du er verst?
Nakne barn? Det er vel ikke noe ille?
 
Ingen av delene. Hunder har vel så mye på en strand å gjøre som vi, så lenge været er greit. Og jeg lot definivt ungene bade nakne i stedenfor å pakke på de badetøy(i år blir det badebukser til både frøkna og lillebror for å unngå sand i alle kriker og kroker :p)
Det jeg derimot har noe i mot er hundeeiere som ikke plukker opp etter hundene sine, røykere/snusere som etterlater seg sneip og mer, godt voksne mennesker som drikker seg dritings og er ubehagelig midt på dagen bare fordi været er fint og generelt forsøpling.

Kunne ramset opp mere, men pointet er at det finnes mye mere unødvendige ting som gjøres på stranda enn barn og hunder som koser seg.
Men skal nevne at jeg hadde ikke vært komfortabel med å la barna mine leke eller bade naken på en strand proppa med mennesker. Der vi har badet, har det vært minimalt med folk :)
 
I dag har jeg vært på strand med både hund og toåringen var naken :p Ekstremt spontan strandtur mens vi var ute på noe annet, vi koste oss alle sammen med god samvittighet :) hunden lå i skyggen og tittet på livet og toåringen plaske og herjet med de jevngamle barna til venninnene mine :)
 
Back
Topp