Usikker på betydning

Shithap1

Blir kjent med forumet
Noen som vet hva dette er for en strek ? Negativ ?Skyggestrek? Hmm

IMG_3319.JPG
 
Jeg er så usikker ! Tester igjen om ett par dager. Krysser fingrene [emoji4]
 
Ville prøvd en annen test. Jeg stoler ikke helt på de. Syns jeg fikk svake streket på de fleste. Var ikke gravid. Men har jo vært litt usikker på om jeg hadde en kjemisk, da jeg hadde litt skygge på noen andre og. Men det vet jeg ikke. Så kan jo hende det ikke gjelder deg[emoji846] Krysser fingrene for at det ikke gjelder deg[emoji846]
 
Jeg synes det ser ut som en babystrek [emoji119] Hvor mange DPO er du? [emoji5]
 
Noen som vet hva dette er for en strek ? Negativ ?Skyggestrek? Hmm

Vis vedlegget 266731


Jeg selv begynner å forundre når jeg fikk enda tynnere strek en det :oops: var så vidt man så det, men vet ikke om det er øynene mine som lurer meg ? :hilarious: Får ikke tatt et bilde som det tynne tynne streken synes, men er det noen som kan svare på dette? teste igjen etter helgen eller ikke? :rolleyes:


Ser at du har sånn skyggestrek / en svak strek :):Heartred
 
Jeg synes det ser ut som en babystrek [emoji119] Hvor mange DPO er du? [emoji5]

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har p stav og skal egentlig ta den ut til uka fordi vi har lyst på en til. Jeg har vært uggen og utrolig sliten den siste uka, har kun hatt den i i 3 mnd.. så derfor ble jeg ganske paff når dette synet møtte meg.. har tatt flere av strimlene med samme resultat, så vil vente litt til og heller ta en digital test :)
 
Jeg selv begynner å forundre når jeg fikk enda tynnere strek en det :oops: var så vidt man så det, men vet ikke om det er øynene mine som lurer meg ? :hilarious: Får ikke tatt et bilde som det tynne tynne streken synes, men er det noen som kan svare på dette? teste igjen etter helgen eller ikke? :rolleyes:


Ser at du har sånn skyggestrek / en svak strek :):Heartred

Ja jeg syntes det er vanskelig å se... hmm
 
Jeg ser de såvidt, veldig svakt..
Har nok et velutviklet streksyn tror jeg :knegg:
er ihvertfall gravid, testet positivt 3 dager etter de to testene over her.


Kan være jeg som ikke har så godt streksyn :hilarious::hilarious: Føler ofte øya mine lurer meg :p Når jeg selv tok testen føler jeg ser noe selv om det kanskje ikke er det :(

Da kan du prøve å tyde mine tester hvis du ønsker :)
 
Kan være jeg som ikke har så godt streksyn :hilarious::hilarious: Føler ofte øya mine lurer meg :p Når jeg selv tok testen føler jeg ser noe selv om det kanskje ikke er det :(

Da kan du prøve å tyde mine tester hvis du ønsker :)

Ja det er en sak man blir vant til når man har holdt på en stund [emoji28]
Det er jo så spennede også [emoji1]
 
Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har p stav og skal egentlig ta den ut til uka fordi vi har lyst på en til. Jeg har vært uggen og utrolig sliten den siste uka, har kun hatt den i i 3 mnd.. så derfor ble jeg ganske paff når dette synet møtte meg.. har tatt flere av strimlene med samme resultat, så vil vente litt til og heller ta en digital test :)

Høres ut som en bra plan [emoji108] Lykke til!
 
Ja det er en sak man blir vant til når man har holdt på en stund [emoji28]
Det er jo så spennede også [emoji1]


Du får se hva du syns :hilarious: du som er strek eksperten :p
 

Vedlegg

  • T1F13J18.png
    T1F13J18.png
    101 KB · Visninger: 76
  • T2F13J18.png
    T2F13J18.png
    154,4 KB · Visninger: 83
Du får se hva du syns :hilarious: du som er strek eksperten :p

Absolutt ikke noe strek ekspert altså [emoji28] syntes det var veldig vanskelig å tyde [emoji848]
 
Back
Topp