Letrozol hjelp

Verri29

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Hei! I dag er det 3 dagen med mye spotting.. Typ rosa brunt.. Føles ikke ut som mensen.. Litt kramper men det kan like gjerne være treg mage.. Jeg er idag på CD 37 og 17 dpo.. Jeg skjønner ikke hva dette er da testene er negative også :(

Problemet mitt er at jeg skal starte på letrozol kur på cd 3 og er veldig usikker på om dette ER syklus dag 3 eller ikke.. Har ikke vært noe frisk blødning og renner ikke ut når jeg sitter på do som det alltid gjør med mensen.. Skal jeg alikevel ta kuren idag eller må jeg vente?

Send melding til gynekologen min, men hun har ferie så derfor jeg spør her [emoji173]️[emoji120]
 
Ville ventet til frisk blødning, dag tre. Mange som spotter før den ordentlige mensen kommer[emoji4]
Okei, men mørkerødt er heller ikke innafor? Jeg har aldri spottet i 3 dager før.. Har alltid spottet samme dag eller dagen før bare.. :s hmm
 
Jeg fikk beskjed av klinikken min at jeg skulle regne 1.dagen med rødt blod som cd1. Spotting osv teller ikke.
 
Men rødt blod, mener du friskt rødt eller er mørke rødt også greit? Dette er så vanskelig :(
Friskt rødt. Men mørkt rødt er jo bare tjukkere og på forstadiet til koagulert. Hvis det er mye av det kan du sikkert regne det som cd1 når det kom
 
Vent til frisk rød blod, altså virkelig blødning. Den kan ikke forveksles med spotting. Man bommer da vel maks med 12 timer i overgangen fra spotting til mens.
 
Friskt rødt. Men mørkt rødt er jo bare tjukkere og på forstadiet til koagulert. Hvis det er mye av det kan du sikkert regne det som cd1 når det kom
Okei :) ikke veldig veldig mye, men nok til at jeg bruker ob.. Men kommer ikke ut når jeg tisser.. Kun på ob og når jeg tørker meg.. :eek:
 
Vent til frisk rød blod, altså virkelig blødning. Den kan ikke forveksles med spotting. Man bommer da vel maks med 12 timer i overgangen fra spotting til mens.
Hmm veldig rart hvis jeg plutselig våkner med ordneltig blødning imorgen da jeg aldri har spottet sånn som dette i 3 dager på rad :s nå er det snart 15 mnd siden jeg sluttet på pilla liksom, så nå burde denne kroppen snart stabilisere seg? [emoji85]
 
En enkel kur på 5 tabletter skulle til for at jeg skulle få en spire i magen :) nå håper jeg den holder seg der ❤️ får vite det idag pga blodprøver :)
 
En enkel kur på 5 tabletter skulle til for at jeg skulle få en spire i magen :) nå håper jeg den holder seg der ❤️ får vite det idag pga blodprøver :)
Fantastisk dette sier jeg seks år etterpå haha. Men tok du kuren med spotting? Jeg er i samme situasjon nå.. Skal på Letrozol og spotter, ikke blør.
 
Back
Topp