Kan jeg få litt hjelp?

desember2012

Glad i forumet
Junibarna 2019
Septemberlykke 2021
Dersom man tar en clearblue digital eggløsningstest og den er negativ. Kan det regnes som man ikke er gravid da? :anyoneNoen som vil forklare meg hvordan dette funker? Tok en clearblue graviditetstest som jeg ser et svaaakt kryss på, dog sterkere en i går. I samme urin tok jeg en clearblue digital eggløsningstest som var så negativ som man kan få den. Har hørt at man skal få positiv eggløsningstest dersom man er gravid? :arghh:
 
Dersom man tar en clearblue digital eggløsningstest og den er negativ. Kan det regnes som man ikke er gravid da? :anyoneNoen som vil forklare meg hvordan dette funker? Tok en clearblue graviditetstest som jeg ser et svaaakt kryss på, dog sterkere en i går. I samme urin tok jeg en clearblue digital eggløsningstest som var så negativ som man kan få den. Har hørt at man skal få positiv eggløsningstest dersom man er gravid? :arghh:

Ville ikke stolt på eggløsningstest for å teste etter graviditet. Ville heller stolt på graviditetstesten :) Mange får positiv El-test i det TR kommer også. Har du bilde av g-testen?
 
Ville ikke stolt på eggløsningstest for å teste etter graviditet. Ville heller stolt på graviditetstesten :) Mange får positiv El-test i det TR kommer også. Har du bilde av g-testen?
Dersom jeg kjøper en clearblue early, vil det vises bedre på den?
 

Vedlegg

  • IMG_20180713_110551.jpg
    IMG_20180713_110551.jpg
    698,8 KB · Visninger: 109
Hvorfor tester du med eggløsningstest for graviditet ? Virker som du stoler mer på den enn gtest?
Kjøp en digital gtest du :)
 
Ikke ta de vanlige clearblue graviditetstestene, ta digital. Den er mer følsom og mye mer pålitelig. Disse tulletestene fra clearblue har blåaktig strek uansett hva man gjør.
 
Hvorfor tester du med eggløsningstest for graviditet ? Virker som du stoler mer på den enn gtest?
Kjøp en digital gtest du :)
Grunnen til jeg gjorde det er fordi jeg helt seriøst ikke Aner om jeg har hatt eggløsning eller noe. Eneste jeg vet er at jeg tok ut p stav for litt over 6 uker siden å ikke fått mensen. Eneste grunnen til jeg testet med eggløsningstest var for å se hvordan det lå an. Å grunnen til jeg tok graviditetstest fordi jeg regner med ut fra ca hvor lenge det er siden sammleie å om jeg kunne ha blitt gravid fra gang til gang. Tok forøvrig en clearblue early, legger ved bilde. Så tar jeg den siste vanlige clearblue i morgentidlig
 

Vedlegg

  • IMG_20180713_182407.jpg
    IMG_20180713_182407.jpg
    646,4 KB · Visninger: 87
Grunnen til jeg gjorde det er fordi jeg helt seriøst ikke Aner om jeg har hatt eggløsning eller noe. Eneste jeg vet er at jeg tok ut p stav for litt over 6 uker siden å ikke fått mensen. Eneste grunnen til jeg testet med eggløsningstest var for å se hvordan det lå an. Å grunnen til jeg tok graviditetstest fordi jeg regner med ut fra ca hvor lenge det er siden sammleie å om jeg kunne ha blitt gravid fra gang til gang. Tok forøvrig en clearblue early, legger ved bilde. Så tar jeg den siste vanlige clearblue i morgentidlig
Ser ut som babystRek :)
 
Grunnen til jeg gjorde det er fordi jeg helt seriøst ikke Aner om jeg har hatt eggløsning eller noe. Eneste jeg vet er at jeg tok ut p stav for litt over 6 uker siden å ikke fått mensen. Eneste grunnen til jeg testet med eggløsningstest var for å se hvordan det lå an. Å grunnen til jeg tok graviditetstest fordi jeg regner med ut fra ca hvor lenge det er siden sammleie å om jeg kunne ha blitt gravid fra gang til gang. Tok forøvrig en clearblue early, legger ved bilde. Så tar jeg den siste vanlige clearblue i morgentidlig

Du er nok gravid, gratulerer[emoji173]️
 
Grunnen til jeg gjorde det er fordi jeg helt seriøst ikke Aner om jeg har hatt eggløsning eller noe. Eneste jeg vet er at jeg tok ut p stav for litt over 6 uker siden å ikke fått mensen. Eneste grunnen til jeg testet med eggløsningstest var for å se hvordan det lå an. Å grunnen til jeg tok graviditetstest fordi jeg regner med ut fra ca hvor lenge det er siden sammleie å om jeg kunne ha blitt gravid fra gang til gang. Tok forøvrig en clearblue early, legger ved bilde. Så tar jeg den siste vanlige clearblue i morgentidlig

Denne er positiv, tydelig blå strek. Gratulerer:Heartred
 
Gratulerer den ser positiv ut ja.
Jeg tok og en veldig negativ eggløsningstest for to dager siden og testet positivt på graviditetstest i dag. Så det er ihvertfall ikke helt sikkert at man trenger positiv eggløsningstest når man er gravid ;)
 
LH-tester krever mer hcg for å bli positive enn hcg-tester gjør. Når du har nok hcg vil lh-test også bli positiv.

IMG_0823.JPG
 
Jeg hadde visst ikke fler clearblue så jeg fikk ikke tatt idag :facepalm: men tok en eggløsningstest å den hadde smilefjes. Så jeg skjønner ingenting:happy090
 
Jeg synes graviditetstesten din ser positiv ut [emoji5] Hadde jeg fått en slik hadde jeg nok sluppet jubelen løs [emoji6] Kanskje er LHtest positiv idag grunnet hcgstigning fra igår og du er gravid [emoji5] Krysser fingrene for deg!
 
Back
Topp