Små gutter og kjole

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg har en liten gutt som ble 3 år nå i mars.
Han har fått det for seg at det fins ikke noe bedre å gå i i denne varmen enn kjoler.
Jeg har funnet frem noen kjoler i riktig størrelse etter storesøsteren og lagt i posen med utkledningsklær som henger i stuen og nå går han konstant i kjole.

Skal vi i butikken eller lignende nekter han å skifte, og jeg tenker det ikke skader noen så lar han gå i den.

Ville dere latt deres små gutter gå i kjole utenfor hjemmet dersom de insisterer på å gjøre det?
 
Ja, hadde han ville hatt det, så får han det :) han har sånne fe vinger som han flyr rundt med, og om han vil ha dem på på butikken, så får han det.
Han er 4 år og er ikke noe interessert i kjoler ol, men ja, vil han ha, så får han det og han får bruke det akkurat når og hvor han vil
 
Ja, det ville jeg. :) Min har perioder hvor han SÅ gjerne vil ha spenner og neglelakk, og det får han.
 
Har ikke gutt selv men om jeg hadde hatt det hadde han fått det :)


Min eldre bror som vokste opp på sent 70/tidlig 80 tall pleide å gjemme seg unna for å leke med dukker i 4-5 års alderen. Synd at han følte han mått gjemme seg, nå ser jeg stadig små gutter som dilter etter mamma og vogn med egen dukkevogn <3
 
Ja, min treåring hadde en lang periode han elsket å være prinsesse ( som storesøster), så han hadde tyllskjørt eller prinsessekjole i BHG stadig vekk. Nå er det lenge siden, men han hadde fått lov om han ville nå også.
 
Nei, det hadde jeg ikke latt ham.
 
Jeg liker å tro at jeg hadde latt han, uten at jeg kommer til å oppleve det selv.
 
Jeg har en liten gutt som ble 3 år nå i mars.
Han har fått det for seg at det fins ikke noe bedre å gå i i denne varmen enn kjoler.
Jeg har funnet frem noen kjoler i riktig størrelse etter storesøsteren og lagt i posen med utkledningsklær som henger i stuen og nå går han konstant i kjole.

Skal vi i butikken eller lignende nekter han å skifte, og jeg tenker det ikke skader noen så lar han gå i den.

Ville dere latt deres små gutter gå i kjole utenfor hjemmet dersom de insisterer på å gjøre det?
La han gå i kjole. Det går sikkert over. Og om det ikke gjør det så gjør det ikke det :p det er bare et klesplagg :)
 
Jeg har en liten gutt som ble 3 år nå i mars.
Han har fått det for seg at det fins ikke noe bedre å gå i i denne varmen enn kjoler.
Jeg har funnet frem noen kjoler i riktig størrelse etter storesøsteren og lagt i posen med utkledningsklær som henger i stuen og nå går han konstant i kjole.

Skal vi i butikken eller lignende nekter han å skifte, og jeg tenker det ikke skader noen så lar han gå i den.

Ville dere latt deres små gutter gå i kjole utenfor hjemmet dersom de insisterer på å gjøre det?

Ser ikke helt problemet. La gutten gå i kjole om han vil det. Det er jo bare utkledning, og ingen vil reagere på det. Og skulle det vise seg å være mer enn bare utkledning, så er ikke det krise heller? Da er det bedre at han vet han kan gå i kjole helt åpent i stedet for å gjemme seg. La han være stolt av den han er uansett hvordan han er! [emoji6][emoji304]
Nå har ikke jeg gutt, men jente, og om jeg hadde gutt, så hadde jeg latt han gjøre som han ville på det området. Jeg stusser ikke over at jenta mi elsker å leke med biler.
 
Vår har ikke uttrykket et ønske om å gå i kjole enda, men hadde han gjort det så hadde han selvfølgelig fått lov. Det er jo behagelig i varmen å gå med kjole [emoji295]️
 
Ser ikke helt problemet. La gutten gå i kjole om han vil det. Det er jo bare utkledning, og ingen vil reagere på det. Og skulle det vise seg å være mer enn bare utkledning, så er ikke det krise heller? Da er det bedre at han vet han kan gå i kjole helt åpent i stedet for å gjemme seg. La han være stolt av den han er uansett hvordan han er! [emoji6][emoji304]
Nå har ikke jeg gutt, men jente, og om jeg hadde gutt, så hadde jeg latt han gjøre som han ville på det området. Jeg stusser ikke over at jenta mi elsker å leke med biler.
Ta det med ro, gutten min får helt fint lov til å gå i kjole, hadde den på seg både når vi var på McDonalds og når vi handlet i dag.
Kjenner også enkelte voksne menn som tidvis liker å kle seg i kvinneklær
 
Har heller ikke gutt da, men ser for meg jeg hadde latt en eventuell sønn gått i kjole. Ser nevøene mine har gått i prinsessekjolene til mine jenter når de er her og det syns de har vært så stas når de var mindre hvertfall [emoji1]
 
Back
Topp