Skravletråd Juli

Det jeg har kjøpt på Google play er neppe registrert i iTunes? Men jeg vil ikke ha iPhone uansett så samme kan det være.

Android på hele familien, familiekonto på Google play og familiekalender på Google, vi er en Google-familie og Android.

Min bror derimot, de har iPhone og ipad og epleklokke. Våre barn har Android nettbrett også. Koblet mot familiekonto på play


Mente ikke du måtte få Iohone, bare skrev det jeg trodde :)
 
Vet du? Det gjorde faktisk det. Aldri laga den varianten før. Sånn er det når han finnet oppskrifter han syns ser gode ut. Men de slo ann da [emoji7] Så sier meg fornøyd [emoji169]

Så gøy da[emoji16] bare å spare den oppskriften!
 
Haha den er lei. Jeg fikk hentemld på tlf og henta. Var allerede i bilen og når jeg kom hjem hadde ungen henta posten og der var det jo også en hentemld for en annen pakke. [emoji849][emoji23] Utgjort liksom
Hehe typisk
 
He he ja :hilarious::hilarious: inviter Hellstrøm eller Gorden Ramsi så ser vi hva dem syns også i samme slengen vi er i gang med maten :hilarious::hilarious:
Tror ikke jeg har lyst på dem på besøk jeg :p
 
God morgen og god fredag[emoji16]
Til optiker idag siden mellomste må starte med briller[emoji4]
Og kun to dager igjen til avreise!![emoji16][emoji16]
 
God morgen og god fredag[emoji16]
Til optiker idag siden mellomste må starte med briller[emoji4]
Og kun to dager igjen til avreise!![emoji16][emoji16]

God morgen :smiley-bounce012
Er han spent ell hva tenker han siden han skal begynne med briller?:rolleyes: hvor skal dere på tur?:)
 
Mente ikke du måtte få Iohone, bare skrev det jeg trodde :)
Skriver bare det jeg tror/lurer på jeg også. Jeg skal uansett ikke ha noe iPhone.

Ungene får ipad etthvert da. Men det er skolens så der har vi ikke noe valg og det skal gå helt fint, vi har hatt en ipad en gang før for noen år siden også.
 
Back
Topp