Tidlig ultraly

Bkno2262672

Flørter med forumet
Noen som har hatt ultralyd i uke 8-9?
Var dere fornøyd, hva kunne de se ?

Har ultralyd akkurat på dagen i uke 8 el 9 alt etter hvilken app jeg bruker til å regne ut termin
 
Du ser ikke så siiiinnsykt mye [emoji28]
Dette er fra uke 8 eller 9 (ble straks litt usikker) med vesla.
Var på tul i uke 11 med siste og da så man tydelig hodet som formet seg, og bittesmå hender og føtter som padla rundt [emoji7]

Sørg for å dra til noen som har bra utstyr [emoji4]
Screenshot_20180708-141121_Gallery.jpg
 
Ikke mye å se, må kun være av medisinske årsaker og evt for å se bankende hjerte isåfall. Er ganske kjedelig dessverre. Ville ventet til etter uke 11 [emoji4][emoji4]
 
Jeg gikk bare for å vite at det var liv inni der. Hadde ingen symptomer. Så noe som lignet på en peanøtt med skall, to små bulker på siden som skulle bli til armer, og et hjerte som slo.

Jeg synes det var en veldig fin opplevelse. Fikk lite info fra legen min, ingen jordmortime før i uke 25 og det føltes som en evighet å vente til uke 12 for å se mer.
 
Fikk se at hjertet slo, og om lengden på fosteret tilsvarte ca lengden på svangerskapet
 
Ikke mye å se, må kun være av medisinske årsaker og evt for å se bankende hjerte isåfall. Er ganske kjedelig dessverre. Ville ventet til etter uke 11 [emoji4][emoji4]

Fryktet det
Men jeg går for å se etter ett bankende hjerte heller pga mye mage vondt er d kanskje godt med en betryggelse ,selv om jeg har vurdert å vente til etter uke 11,men ukene går såå sakte
 
Du ser ikke så siiiinnsykt mye [emoji28]
Dette er fra uke 8 eller 9 (ble straks litt usikker) med vesla.
Var på tul i uke 11 med siste og da så man tydelig hodet som formet seg, og bittesmå hender og føtter som padla rundt [emoji7]

Sørg for å dra til noen som har bra utstyr [emoji4]
Vis vedlegget 266577

Takk for svar ☺ ska bli koselig å se til den lille ❤ hehe jeg har booket ultralydundersøkelse i hu å hast uteen å sjekke så mye om de så får bare krysse fingrene for at det er bra utstyr der, men mener d sto de hadde nytt topp moderne utstyr booket å time før jeg var helt sikker på om jeg var inna for grensa for å ta tul
 
Jeg gikk bare for å vite at det var liv inni der. Hadde ingen symptomer. Så noe som lignet på en peanøtt med skall, to små bulker på siden som skulle bli til armer, og et hjerte som slo.

Jeg synes det var en veldig fin opplevelse. Fikk lite info fra legen min, ingen jordmortime før i uke 25 og det føltes som en evighet å vente til uke 12 for å se mer.
Takk for svar ☺
Jeg går og bare for å sjekke at det er liv siden jeg har hatt ganske mye magevondt.
Jordmor ga meg ikke time før 31.07 når jeg var hos henne i forrige uke. Så ikke noe beroligende ord fra henne gitt å da har fantasien løpt løpsk

Har en unge fra før å kan ikke minnes å ha kjent slik vondt da. Blir hvis enda mer hysterisk med nummer tohvem hadde trudd
 
Hadde to spontanabort.Jeg gikk til tidlig ultralyd for å sjekke om det gikk bra denne gangen. Vi fikk se liten embryo/foster og fikk høre hjertelyd. Hadde ikke så mye symptomer og trodde at jeg var 7 uker men det var tydeligvis 8+6[emoji4]. Er nå 16+1 ifølge tidlig ultralyd. Jeg gikk til privat gynekolog. Gikk igjen i uke 11 gjennom fastlegen. Fikk se foster men var ikke så tydelig som privat gynekolog da.

Håper det kommer til å gå bra med deg og ønsker deg masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️
 
Takk for svar [emoji5] ska bli koselig å se til den lille [emoji173] hehe jeg har booket ultralydundersøkelse i hu å hast uteen å sjekke så mye om de så får bare krysse fingrene for at det er bra utstyr der, men mener d sto de hadde nytt topp moderne utstyr booket å time før jeg var helt sikker på om jeg var inna for grensa for å ta tul

Så tidlig går det jo først og fremst i å sjekke at det er liv [emoji4]
Både uke 11 og uke 13 var fin tid å ta ultralyd på syns jeg [emoji173]
 
Var i uke 9 og fikk se en liten bamsemums!! :-D var utrolig gøy å se :)
 
Var i uke 9 hos privat jordmortime da jeg ikke ante uke antallet og legen ikke ville hjelpe meg. God nyhet da jordmoren kunne si at jeg var i uke 9 og vi følte vi fikk se mye.. Hode knopper til armer og bein som bevegde seg og et fint lite bankende ♥ ble mye mer avslappet etter timen mtp sa
 
Uke 9 så hjerte slo, så det begynte å ligne en baby...
 
Jeg får tul på Riksen i uke 8 som en del av et forskningsprosjekt. Takk for at dere deler bilder!
 
Back
Topp