Oss testetøser imellom

Bare spørsmål av nysgjerrighet. Ville dere ha tatt test hjemme eller ville dere gått hos legen for å ta blodprøve å teste på den måten? Skal til legen i morgen og er litt usikker på om jeg skal teste der og da hos legen eller kjøpe test og teste hjemme :oops:
 
7F2690F8-E366-4C1B-8F69-1BBF35554141.jpeg


Her er dagens tester, babyplan med sensitivitet på 10 og cb med sensitivitet på 25... trur jeg skal slutte bekymre meg egentlig jeg..
 
Bare spørsmål av nysgjerrighet. Ville dere ha tatt test hjemme eller ville dere gått hos legen for å ta blodprøve å teste på den måten? Skal til legen i morgen og er litt usikker på om jeg skal teste der og da hos legen eller kjøpe test og teste hjemme :oops:
Ta med urinprøve og få dem til å teste :)
 
Får se om jeg kjøper tester eller om jeg gjør det hos legen :) litt nervepirrende føler jeg nå siden jeg ikke vet om det er positivt eller ikke :shy:
Har du noen følelse på om du er gravid da? :)
Det er bare å ta med prøve og levere i skranken og be dem om å ta en test. Trenger ikke ha opplyst om det på forhånd :)
 
Har du noen følelse på om du er gravid da? :)
Det er bare å ta med prøve og levere i skranken og be dem om å ta en test. Trenger ikke ha opplyst om det på forhånd :)
Har du noen følelse på om du er gravid da? :)
Det er bare å ta med prøve og levere i skranken og be dem om å ta en test. Trenger ikke ha opplyst om det på forhånd :)


Vet ikke, men føler det er noe siden jeg har vært kvalm ca 1 uke, stikkninger i nedre magedel. Vet ikke om dette tyder på noe jeg? :angelic:
 
Synes den er bittelitt sterkere i dag enn i går, men sykt vanskelig å få med på bilde da - IKM om 6-7 dager, så er vel kanskje litt tidlig enda [emoji848]
ac2b50f6f3dded1d33b7607df8d11ee3.jpg
 
Synes den er bittelitt sterkere i dag enn i går, men sykt vanskelig å få med på bilde da - IKM om 6-7 dager, så er vel kanskje litt tidlig enda [emoji848]
ac2b50f6f3dded1d33b7607df8d11ee3.jpg
Prøvde meg på et negativ bilde - tror ikke jeg installerte den rette appen, men streken vises jo![emoji4] eller er det bare jeg som ser?[emoji28] streksyn[emoji85][emoji85]
1c91a70330c72113c509a38911b4b75f.jpg
 
Fikk resept på Femar i dag , som er letrozol . Noen som har prøvd det å at det klaffet ?? Skal man teste for EL når man tar de bare for å være sikker ?
 
Back
Topp