Skravletråd Juli

Kjedelig når man akkurat har hentet pakke så kommer ny hentemelding rett etter man har kommet inn døren . Skjedde tidligere i dag :p
 
Jeg bruker One-note for da bruker du e-post til å logge på så får du de notatene du har skrevet uansett hvilken enhet du bruker om det er pc eller mobil. Når det gjelder apper man har lastet ned så tviler jeg på at man må kjøpe kjøpte apper på nytt når det skal vell være registrert.
Det jeg har kjøpt på Google play er neppe registrert i iTunes? Men jeg vil ikke ha iPhone uansett så samme kan det være.

Android på hele familien, familiekonto på Google play og familiekalender på Google, vi er en Google-familie og Android.

Min bror derimot, de har iPhone og ipad og epleklokke. Våre barn har Android nettbrett også. Koblet mot familiekonto på play
 
Hørtes nydelig ut spør du meg[emoji16] håper det smakte!
Vet du? Det gjorde faktisk det. Aldri laga den varianten før. Sånn er det når han finnet oppskrifter han syns ser gode ut. Men de slo ann da [emoji7] Så sier meg fornøyd [emoji169]
 
Kjedelig når man akkurat har hentet pakke så kommer ny hentemelding rett etter man har kommet inn døren . Skjedde tidligere i dag :p
Haha den er lei. Jeg fikk hentemld på tlf og henta. Var allerede i bilen og når jeg kom hjem hadde ungen henta posten og der var det jo også en hentemld for en annen pakke. [emoji849][emoji23] Utgjort liksom
 
Back
Topp