Symptomer

Nå har morgenkvalmen kommet Kaster ikke opp, men det gjør jeg aldri (sist var jeg 8 år). Er 6+1 i dag. Andre som er morgenkvalme og har noen supre tips[emoji4]

Jeg har vert morgen kvalm i ca en uke :hungover: Men kommer ikke opp noe, og det er jo det som jeg syns er irriterende for da fortsetter jo bare følelsen. Så vet ikke om kroppen prøver å fortelle noe eller ikke :rolleyes:
 
Får så stikninger i høyre lysk og ned i hele benet når jeg går. Noen flere som har det? Eller vet hvorfor man får det? :)
 
Kvalm, trøtt! Mer og mer for dag..

Og nå i sag ble det ubehagelig å få vann på øyne i dusj, akkurat som sist svangerskap. Altså når øynene er igjen.
 
Og der kan jeg kjenne antydning til symfyseløsning allerede, er i uke 5 i morgen. Var plaget med det gjennom hele forrige svangerskap og. Urk!
 
Kvalmen ser ut til og snike seg mer og mer innpå.

Ikke noe kjekt og plukke opp dritten til hunden lengre :hilarious:
 
Såå.. hvor trøtt er det mulig å være?!
Jeg er trøtt HELE tiden. Morgen, dag og kveld! Og puppene er så ømme.. det er mye sterkere symptomer enn forrige gang. [emoji30]
Jaja, gode tegn da, jeg vet. Men lite kult å sove hele dagen og å gjespe foran kunder i butikken.
 
Kvalmen kommer snikende hos meg også nå merker jeg. Ekstra ille når det er så varmt som det er nå om dagene.

Disse ligamentsmertene.. Hvor vonde kan de egentlig være? Reiste meg litt kjapt fra sofaen i går og det stakk skikkelig og jeg måtte bare sette meg ned igjen. Kjentes ut som jeg rev av ett eller annet inni der liksom [emoji21] Skulle ikke tro dette ble min nr 3, men det er 5 år siden sist så jeg husker tydeligvis ikke så mye [emoji23]
 
Fortsatt mageknip av og på hver dag. Lurer på om det er et dårlig tegn.. :sorry:
 
Kvalmen kommer snikende hos meg også nå merker jeg. Ekstra ille når det er så varmt som det er nå om dagene.

Disse ligamentsmertene.. Hvor vonde kan de egentlig være? Reiste meg litt kjapt fra sofaen i går og det stakk skikkelig og jeg måtte bare sette meg ned igjen. Kjentes ut som jeg rev av ett eller annet inni der liksom [emoji21] Skulle ikke tro dette ble min nr 3, men det er 5 år siden sist så jeg husker tydeligvis ikke så mye [emoji23]
Disse ligamentsmertene har jeg innimellom også.. Er så vondt å nyse, men er jo selvfølgelig så forkjølet at jeg må nyse..
 
Kvalmen kommer snikende hos meg også nå merker jeg. Ekstra ille når det er så varmt som det er nå om dagene.

Disse ligamentsmertene.. Hvor vonde kan de egentlig være? Reiste meg litt kjapt fra sofaen i går og det stakk skikkelig og jeg måtte bare sette meg ned igjen. Kjentes ut som jeg rev av ett eller annet inni der liksom [emoji21] Skulle ikke tro dette ble min nr 3, men det er 5 år siden sist så jeg husker tydeligvis ikke så mye [emoji23]
Ligamentsmertene du beskriver er likt det jeg selv kjenner innimellom. En litt brå bevegelse og det gjør sykt vondt!

Jeg hadde glemt det meste selv, 6 år siden sist.. [emoji55]
 
Jeg har også kjent ligamentsmerter (det stikker til hvis jeg reiser meg opp litt brått blant annet), og kvalmen har jeg allerede hatt et par uker snart :( Kvalmen er riktignok litt fra og til, men jevnt over går jeg og føler meg uggen... Og lite matlyst.
Mer ubehagelige symptomer denne gangen enn jeg kan huske fra forrige!
 
6+0 og jeg har kastet opp for første gang. Fy så kvalm jeg er i dag. Blir sitronvann, saltstenger og kavring til frokost[emoji38]Heldigvis er det ikke mange på jobb i dag, for det begynner å bli ganske åpenbart synes jeg[emoji23]Også flaks jeg kom meg hjem fra hytta i går, så ikke mamma så meg til morgenen. Ønsker å holde dette hemmelig litt til, men ikke lett når man er så kvalm.
 
Ømme bryst, veldig mye murring. Kjennes ut som ekstreme menssmerter og vondt i korsryggen.
I tillegg kjenner jeg en metallisk lukt noen ganger smak, noen som vet om det er normalt?
 
Ømme bryst, veldig mye murring. Kjennes ut som ekstreme menssmerter og vondt i korsryggen.
I tillegg kjenner jeg en metallisk lukt noen ganger smak, noen som vet om det er normalt?

Jeg får også sånn metallsmak i munnen av og til. Det er visst ganske vanlig. [emoji28]
 
Er så kvalm og trøtt, dette har pågått i snart 4 uker. I natt kom bekkensmertene og jeg er i dag 7+3.
 
Føler ikke jeg har så mange symptomer. Har veldig følsomme brystvorter og er trøtt, men håper jeg blir kjempekvalm snart. Har ikke vært kvalm i de forrige graviditetene og de har gått galt
 
Back
Topp