Skravletråd Juli

Mente på.det sterkeste att det mange aktiviterer der som passer alle aldere. Men har ikke vært der på en stund så ting kan jo ha forandret seg. Lilleputthammer har jeg nesten ikke vært i og føler det ikke ser så stort ut.
Der er mye for de fleste aldre ja. Yngstemor på 2,5 år og 86 cm er gratis å ta med inn. For henne er der ikke så mye. For henne er der ifølge det jeg ser på nett mer på lilleputthammer og derfor har jeg litt lyst dit med henne. Jeg var nemlig i hunderfossen med de to eldste det året mellomste (dengang yngste) var 2,5 og det var ingen høydare for henne. Gammel nok til å skjønne at de andre gjør gøye ting, og for liten til å være med. Lillemor har vært der 0,5 & 1,5 år gammel også uten å få gjøre så mye men da skjønte hun ikke så mye av det heller.
 
Der er mye for de fleste aldre ja. Yngstemor på 2,5 år og 86 cm er gratis å ta med inn. For henne er der ikke så mye. For henne er der ifølge det jeg ser på nett mer på lilleputthammer og derfor har jeg litt lyst dit med henne. Jeg var nemlig i hunderfossen med de to eldste det året mellomste (dengang yngste) var 2,5 og det var ingen høydare for henne. Gammel nok til å skjønne at de andre gjør gøye ting, og for liten til å være med. Lillemor har vært der 0,5 & 1,5 år gammel også uten å få gjøre så mye men da skjønte hun ikke så mye av det heller.

Føler selv at i Lilleputthammer er dt mer for de minste når det gjelder aktiviteter enn det det er i Hunderfossen. For når jeg var der sist gang så hadde det blitt flere aktiviteter/ attraksjoner ved vannet som var for de eldre / ikke for de minste. Men som sagt mye kan ha forandret seg siden da til nå :):) men skjønner jo att du dra på noe annet hvis dere hver gang har reist på samme sted / plass:smug::smug::smug:
 
Baker boller. Shit så genialt med sånn 1-2-3-pakke!
 
Det tror jeg aldri har prøvd :hilarious::hilarious: Jeg er mer sånn att når jeg lager noe mat eller bakst så vil jeg helst lage det i fra bunnen :joyful:
Jeg og. Egentlig.
Slækker litt på krava når jeg er høygravid :D
Men de bollene ER gode altså!
 
Ligger og slapper av. Ungene leker i hagen til svigermor, mannen jobber
 
Føler selv at i Lilleputthammer er dt mer for de minste når det gjelder aktiviteter enn det det er i Hunderfossen. For når jeg var der sist gang så hadde det blitt flere aktiviteter/ attraksjoner ved vannet som var for de eldre / ikke for de minste. Men som sagt mye kan ha forandret seg siden da til nå :):) men skjønner jo att du dra på noe annet hvis dere hver gang har reist på samme sted / plass:smug::smug::smug:
Vi skal uansett i hunderfossen, men vi skal trolig i begge. Siden vi har unger i sprikende alder fra 2 til 10
 
Jada.

Hunderfossen blir sammen med svigerfar og hans to yngste, altså ungenes tante og onkel på snart 9 og snart 11
Og oss med unger på 2,5, 7,5 og snart 10

Så en roligere dag dagen før eller etter med bare oss i lilleputthammer tenker jeg kan være bra
Blir jo koselig uansett hvor dere reiser da :):)
 
Hei hei dere :)
Det ble plutselig ny mobil her, så det har vært lite bv på meg i det siste.
Jeg ligger i senga med lillejenta på puppen og hører på at noen klipper gress i det fjerne. Det er liksom gressklipping som får meg til å virkelig tenke på sommer. I går badet jeg for første gang i sommer :D
Sist gang jeg brukte badedrakten var jeg høygravid, og nå henger den stygt på kroppen. Det er risikosport å bade i den, for ting holder seg ikke på plass kan du si :hilarious:
 
Hei hei dere :)
Det ble plutselig ny mobil her, så det har vært lite bv på meg i det siste.
Jeg ligger i senga med lillejenta på puppen og hører på at noen klipper gress i det fjerne. Det er liksom gressklipping som får meg til å virkelig tenke på sommer. I går badet jeg for første gang i sommer :D
Sist gang jeg brukte badedrakten var jeg høygravid, og nå henger den stygt på kroppen. Det er risikosport å bade i den, for ting holder seg ikke på plass kan du si :hilarious:
Så gøy med ny mobil, hva ble det?
Det minner du meg på at jeg bør klippe gresset selv.
Jeg ga min "gravid-badedrakt" til mamma jeg når hun klagde på at hennes hadde krympet og vi skulle til Lalandia i fjor, den passet perfekt :p
 
Hei hei dere :)
Det ble plutselig ny mobil her, så det har vært lite bv på meg i det siste.
Jeg ligger i senga med lillejenta på puppen og hører på at noen klipper gress i det fjerne. Det er liksom gressklipping som får meg til å virkelig tenke på sommer. I går badet jeg for første gang i sommer :D
Sist gang jeg brukte badedrakten var jeg høygravid, og nå henger den stygt på kroppen. Det er risikosport å bade i den, for ting holder seg ikke på plass kan du si :hilarious:


Ja, gress lukten også er sånn "nå er det sommer" :hilarious::) Det er bra det at den badedrakten passet når hun trengte å bruke det
 
Så gøy med ny mobil, hva ble det?
Det minner du meg på at jeg bør klippe gresset selv.
Jeg ga min "gravid-badedrakt" til mamma jeg når hun klagde på at hennes hadde krympet og vi skulle til Lalandia i fjor, den passet perfekt :p
Det ble en ny Sony. Elsker Sony :D
Min er jo ikke for gravide sånn egentlig, men jeg har vel krympet litt siden den passet sist. Jeg bare sliter sånn med å se det selv.
 
Det ble en ny Sony. Elsker Sony :D
Min er jo ikke for gravide sånn egentlig, men jeg har vel krympet litt siden den passet sist. Jeg bare sliter sånn med å se det selv.
Liker Sony jeg også, men trives også med min mine huawei
 
Jeg har for det meste hatt Samsung og veldig fornøyd med de telefonene :) Men kanskje neste telefon skal være noe annet enn Samsung :hilarious:
 
Back
Topp