Oss testetøser imellom

1AA227E5-210C-4903-A5F2-7B1F6573702A.jpeg


13 dpo på den øverste og 16 dpo på den nederste.. er det for lite økning?
 
Tester ut Ovitrellen, men øyner håp da streken har sluttet å bli svakere[emoji28]
20180712_084150.jpg
 
Last edited:
Syns du? Virker som at alle andre ikke syns det er bra nok.. er hos legeb og skal ta ny hcg måling så da får jeg svar imorgen og går se om der er noen stigning.. vill bare ha litt håp jeg.. :(
Synes dette ser lovende ut jeg.
Graviditetstester skal ikke brukes til å måle hcg/sjekke stigning. Så lenge du er over ikm og mensen holder seg unna, er det et godt tegn!

Krysser fingrene for at blodprøven hos legen viser stigning :)
 
IMG_3486.JPG


Se forskjellen på testene!! Den øverste er A1 på 25. Nederste er babyplan på 10. Er virkelig ikke imponert over babyplan-testene. De kan umulig være så følsomme som de skal være. På CB early som også har en følsomhet på 10 ser jeg streken 2 dager før jeg ser den på babyplan.
 
Vis vedlegget 266469

Se forskjellen på testene!! Den øverste er A1 på 25. Nederste er babyplan på 10. Er virkelig ikke imponert over babyplan-testene. De kan umulig være så følsomme som de skal være. På CB early som også har en følsomhet på 10 ser jeg streken 2 dager før jeg ser den på babyplan.
Samme sprik på 2streker(svake) og make sure(sterkere strek) sine også[emoji57]
Og one step er helt håpløse, selv om alle skal være 10mlu[emoji34]
 
Blir nok ikke med til mars-gjengen...
i dag kom tante rød, på CD 27, forrige syklus var på 44, normalt er den på ca 30...


Så mye sex som vi har, så er det rart vi bommer... [emoji848]
Det er vel komplisert å få alt til å klaffe, bra egg, oppgående sædcelle og gode forhold i slimhinnen. Svikter et ledd er vi like langt.
 
Vis vedlegget 266448

13 dpo på den øverste og 16 dpo på den nederste.. er det for lite økning?

Syns det ser veldig bra ut jeg! Mine så helt like ut, jeg tok en samme dag som IKM som så helt lik ut som din 13 dpo, og mine ble også bare biiiiiiittelitt sterkere. Nå er jeg 7+2:) var på ferie da jeg fant ut at jeg var gravid, og det hjalp veldig å tenke at så lenge man ikke blør masse og har smerter, så er alt som det skal være:) det er jo veldig stor sannsynlighet for at det går bra, og jeg er helt sikker på dette fører til en liten en for deg:)

Si ifra hva prøvene sier! :)
 
Dere behøver jo ikke bomme da. Det er jo ikke sånn at man 100% blir gravid når man har sex på rett tidspunkt. Det er fortsatt rundt 20-25% sjangse for å bli gravid selv når man treffer helt riktig på eggløsningen.
 
Back
Topp