Viser dere stolt frem gravidmagen i varmen eller gjemmer dere den?

M

Moderator Eve

Guest
Dere herlige gravide damer:

Strutter dere med gravid magen i stolthet eller skjuler dere den heller litt?
 
Jeg er viser den mye hjemme, men merker jeg ikke er helt komfortabel med den offentlig. Trodde ikke det skulle bli et problem, men føler meg ikke så veldig flott. Å da hjelper det ikke når alle glor sånn å følger med på magen heller Magen er den delen jeg er minst fornøyd med fra før av
 
3EC1ED97-C420-4172-884F-411B822C1524.jpeg Viser den uten tvil. Synes den er kjempefin og føler meg faktisk veldig bra. :D

Synes alle gravide burde være stolte av å vise fram magen sin. Det er jo et under!
At folk kommer å klår på den er et annet tema, det liker jeg ikke.

Slenger med et bilde av min tvillingmage, 35+1 :)
 
Jeg liker også å vise den fram :) Var ekstra hyggelig når jeg fikk en gratulasjon av en fremmed dame på stranda her om dagen.

Kjæresten min synes også at det er litt stas. Får av og til forespørsel av han om å ta på meg strammere t-skjorter for å vise magen mer fram når vi er ute og finner på ting sammen. Han er også veldig stolt :)
 
Viser den gledelig fram [emoji1]
Men ikke så komfortabel med å gå å bikini med den, så har for første gang i mitt voksne liv kjøpt meg badedrakt!
 
Viser den gjerne frem:) det er jo sååå koslig med babykulen som endelig har kommet.

Greia er vell heller det at jeg er litt lite ute for tiden:) føler meg skikkelig handicappet med den teite bekkenløsningen for tiden så trives best hjemme nå:)
 
Sett så mange fine gravidmager de siste dagene [emoji7]Kommenterte det til mannen istad, jeg var ikke så fin [emoji57]
 
Jeg er viser den mye hjemme, men merker jeg ikke er helt komfortabel med den offentlig. Trodde ikke det skulle bli et problem, men føler meg ikke så veldig flott. Å da hjelper det ikke når alle glor sånn å følger med på magen heller Magen er den delen jeg er minst fornøyd med fra før av
Jeg har det akkurat likt. Veldig overrasket over det egentlig.
 
Nå «gjemmes» den.. ser fortsatt små feit ut, til tross 18+2 i dag..

Så på bilder fra forrige svangerskap. Da hadde jeg fin gravid mage da jeg var like langt [emoji15] men ikke nå. Så med andre ord var jeg større med nr 1, enn nr 2 [emoji85][emoji85]
 
Jeg er viser den mye hjemme, men merker jeg ikke er helt komfortabel med den offentlig. Trodde ikke det skulle bli et problem, men føler meg ikke så veldig flott. Å da hjelper det ikke når alle glor sånn å følger med på magen heller Magen er den delen jeg er minst fornøyd med fra før av
Selv om du ikke føler deg flott så er jeg sikker på at du ser flott ut allikevel ;) Alle gravide ser flotte ut :D
 
Ikke så mye mage foreløpig, men gjemmer den ikke og gleder meg til den blir større :)
 
Vel haha ikke alle har tydelig struttende gravidemage på sommeren, noen se bare halvfeite ut
 
Jeg viser den stolt frem:)
 
Back
Topp