Shoppingtråd!

Alt jeg har kjøpt er garn til et babyteppe. Har alt etter storebror enda, bortsett fra bilstol. Venter med å kjøpe noe til vi vet kjønn [emoji28] Greit å vite om vi må kjøpe ny garderobe eller ikke først[emoji86]
 
Har kjøpt gravidpute, tenkte det kunne være nyttig i kvalmeperioden og ikke bare når magen vokser. Det stemte bra [emoji4]
 
Åhh den kili zebra senga Lr hva den heter? Den er sååå fin :)

Det synes jeg og! Har kjøpt sengekant og sengetøy fra Garbo&Friends i det mønsteret på bilde. Synes grønntoner passer til både jente og gutt. Er ikke så veldig rosa av meg [emoji28]
Tror hvertfall det blir veldig fint [emoji5]

IMG_3391.jpg
 
Det aller siste jeg kjøpte var vitamin- og kosttilskudd for gravide.

Men har også kjøpt et sett med 2 hvite bodyer, en giraffrangle og smokker! Brukte det til å fortelle barnefar den store nyheten på fredag! [emoji16] [emoji1]
En sånn pakke med «alt i ett»?Begynner du å ta det med en gamg?Tenkte også jeg skulle gjøre det. Hvor kjøpte du?:happy:
 
Her ble det litt småtteri fra primark i dag, kunne ikke dy meg enda en gang.. :hilarious:

Sparkebukse, bodyer, gulpekluter (som jeg elsket sist) og et håndkle.. Hadde blitt mer om jeg hadde visst kjønn, men fant litt fine ting i gråtoner.
 
Jeg vet det er tidlig, men i dag kjøpte vi vogn :Heartred
Det var 20 % på Emmaljunga sine 2018 modeller så da slo vi til ( mamma og pappa betalte :love7)

Emmaljunga Nitro city i lysgrå :Heartred
 

Vedlegg

  • 20180710_223513-COLLAGE.jpg
    20180710_223513-COLLAGE.jpg
    230,8 KB · Visninger: 69
Jeg vet det er tidlig, men i dag kjøpte vi vogn :Heartred
Det var 20 % på Emmaljunga sine 2018 modeller så da slo vi til ( mamma og pappa betalte :love7)

Emmaljunga Nitro city i lysgrå :Heartred

Så fin vogn [emoji173]️ skjønner deg godt med det salget som er nå !
 
Så fin vogn [emoji173]️ skjønner deg godt med det salget som er nå !

Tusen takk :Heartred
Ja, jeg klarte ikke la vær, det er jo så dyrt til vanlig.
Dyrt nok med tilbud også, men man sparer litt i alle fall :)
 
Med forrige kjøpte jeg vogn tidlig, og koste meg hver dag med å forestille meg den lille opp i der [emoji173]️
 
Jeg jobber i klesbutikk for barn og baby, så jeg har litt klær[emoji85] Kjøpt noen gode pysjer i bambus blant annet. Mitt siste innkjøp var bbhugme [emoji7]
 
Jeg vet det er tidlig, men i dag kjøpte vi vogn [emoji813]red
Det var 20 % på Emmaljunga sine 2018 modeller så da slo vi til ( mamma og pappa betalte :love7)

Emmaljunga Nitro city i lysgrå [emoji813]red
Ååå den var bra fin[emoji7]
 
Back
Topp