Er det ok økning??

Ville ikke lagt så mye i økningen på strektester jeg. For det er så stor variasjon på test til test mtp fargestoff osv [emoji847] Syns det er fine streker.
 
Synes det ser bra ut jeg også, det er stor forskjell på testene som lillefrokentrille sier.
Mine var ikke så stor forskjell på heller ;)

Prøv og nyt og slapp av :)
 
Synes det ser bra ut jeg også, det er stor forskjell på testene som lillefrokentrille sier.
Mine var ikke så stor forskjell på heller ;)

Prøv og nyt og slapp av :)
Ville ikke lagt så mye i økningen på strektester jeg. For det er så stor variasjon på test til test mtp fargestoff osv [emoji847] Syns det er fine streker.

Stresser så fælt med tanke på hcg bare var på 14 på 14dpo.. ska måle hcg på fredag igjen..
 
4C0CECEB-C82C-409A-A616-85C53DAB71C9.jpeg

Ser jo større forskjell nå når den fra idag har tørka å, da er jo begge tørket! :) jeg stresser for mye! :shy:
 
Vis vedlegget 266412

Ser jo større forskjell nå når den fra idag har tørka å, da er jo begge tørket! :) jeg stresser for mye! :shy:

Skjønner du er bekymret, men økningen ser fin ut :)
Det er ikke mange dagene mellom og hCG øker annenhvert døgn ca, men man ser jo lett at fargen er sterkere :)
 
Det er jo helt klart strek, det er det ingen tvil om. Ift hvor langt du er kommet vil jeg generelt si den ser noe svak ut, men nå får du et mer konkret svar på fredag.
Jeg har hatt flere kjemiske graviditeter (miste før uke 5) og det er ikke for å være kjip jeg sier det, men det kan være ganske likt. Siden du spør så håper jeg du vil ha ærlig svar. Håper du har fått kontakt med behandler også. Krysser uansett det som er for at det er en late bloomer og at alt er bra! [emoji173]️
 
0AF20CD2-49DB-4A8D-BE4D-1C1506492E86.jpeg
Det er jo helt klart strek, det er det ingen tvil om. Ift hvor langt du er kommet vil jeg generelt si den ser noe svak ut, men nå får du et mer konkret svar på fredag.
Jeg har hatt flere kjemiske graviditeter (miste før uke 5) og det er ikke for å være kjip jeg sier det, men det kan være ganske likt. Siden du spør så håper jeg du vil ha ærlig svar. Håper du har fått kontakt med behandler også. Krysser uansett det som er for at det er en late bloomer og at alt er bra! [emoji173]️

Håper ikke det er kjemisk, aldri hatt det..

Her er testene litt forstørret, og der er jo økning..
 
Og så kan det legges til at det er 2 timers urin.. midt på dagen. Ikke morgen urin! Skal ta test imorra tidlig å håper på fin strek da :)

Lykke til, sikker på at den blir sterkere da :)
Håper du kan roe deg ned med svaret og slappe av :Heartred
 
Last edited:
Vis vedlegget 266505

Her er dagen, babyplan har sensitivitet på 10 og cb har på 25... jeg er ikke så veldig imponert over babyplan og burde igrunn slutte bekymre meg..

Her skjer det ting ja. Virker som babyplan ikke er så sensitiv som den lover ja. Aldri brukt de før denne omgangen. Likte gode gamle wondfo bedre! Men gratulerer med helt tydelig stigning. Det blir nok et positivt resultat på blodprøven også! [emoji1303][emoji1319]
 
Her skjer det ting ja. Virker som babyplan ikke er så sensitiv som den lover ja. Aldri brukt de før denne omgangen. Likte gode gamle wondfo bedre! Men gratulerer med helt tydelig stigning. Det blir nok et positivt resultat på blodprøven også! [emoji1303][emoji1319]

Takk, blei veldig beroligad av denne her! :)
 
Back
Topp