Hvor går grensa på lite liv i magen?

Hei damer:Heartbigred verdens vakreste jente kom til verden 11:02 i dag den 07.07! Hun veide 3500g og var 49cm! selve fødselen har jeg fått litt traumer fra faktisk, det var det verste jeg har vert med på i hele mitt liv! Men nå er alt verdt det. Hun hadde ingen overtidstegn (litt lange negler bare). Vi fikk beskjed om at hun var minst 4100g ved TERMIN den 30, men neida, det stemte fint lite! Hehe :) vi er så lykkelig nå! Tusen takk til dere som har vert en stooooor støtte spiller for meg her inne! Nå må jeg bare finne på en enda mer interessant tråd dere kan henge dere på:notworthy dere er best <3

Så trist at du har fåt traumer (men du minnet mye om meg selv under min første fødsel :( Det positive er at det kan bli mye bedre ved neste fødsel om du får flere, om det skulle være en oppmuntring. Det ble det hos meg, men det krevde mange ukers jobbing før fødsel).
Så godt at du er ferdig <3 Og gratulerer så mye :D
 
Hei damer:Heartbigred verdens vakreste jente kom til verden 11:02 i dag den 07.07! Hun veide 3500g og var 49cm! selve fødselen har jeg fått litt traumer fra faktisk, det var det verste jeg har vert med på i hele mitt liv! Men nå er alt verdt det. Hun hadde ingen overtidstegn (litt lange negler bare). Vi fikk beskjed om at hun var minst 4100g ved TERMIN den 30, men neida, det stemte fint lite! Hehe :) vi er så lykkelig nå! Tusen takk til dere som har vert en stooooor støtte spiller for meg her inne! Nå må jeg bare finne på en enda mer interessant tråd dere kan henge dere på:notworthy dere er best <3

Gratulerer så mye :D:Heartred
 
Hei damer:Heartbigred verdens vakreste jente kom til verden 11:02 i dag den 07.07! Hun veide 3500g og var 49cm! selve fødselen har jeg fått litt traumer fra faktisk, det var det verste jeg har vert med på i hele mitt liv! Men nå er alt verdt det. Hun hadde ingen overtidstegn (litt lange negler bare). Vi fikk beskjed om at hun var minst 4100g ved TERMIN den 30, men neida, det stemte fint lite! Hehe :) vi er så lykkelig nå! Tusen takk til dere som har vert en stooooor støtte spiller for meg her inne! Nå må jeg bare finne på en enda mer interessant tråd dere kan henge dere på:notworthy dere er best <3

Ååå!! Nå ble jeg så glad at jeg felte en liten gledeståre her.
GRATULERER så mye med jenta!!
Så glad for at du ikke trengte den timen på sykehuset den 9!!! :p
Kos dere mye!
 
Gratulerer så mye! Nyt denne tiden! [emoji813]️
 
Gratulerer såå mye! :love7 sier som flere, krev en ordentlig samtale/gjennomgang av fødselen din før du drar hjem. En debrief kan gjøre underverker på å få lagt det litt til side og bli "ferdig".

Håper du koser deg masse med babyen i armene dine nå, og at det står bra til :happy:
 
Hei damer[emoji813]bigred verdens vakreste jente kom til verden 11:02 i dag den 07.07! Hun veide 3500g og var 49cm! selve fødselen har jeg fått litt traumer fra faktisk, det var det verste jeg har vert med på i hele mitt liv! Men nå er alt verdt det. Hun hadde ingen overtidstegn (litt lange negler bare). Vi fikk beskjed om at hun var minst 4100g ved TERMIN den 30, men neida, det stemte fint lite! Hehe :) vi er så lykkelig nå! Tusen takk til dere som har vert en stooooor støtte spiller for meg her inne! Nå må jeg bare finne på en enda mer interessant tråd dere kan henge dere på:notworthy dere er best <3

Så fantastisk!! Gratulerer så mye! [emoji173]

Emosjonell berg- og dalbane å lede posten din. Veldig leit å høre at du får traumer av fødselen, men samtidig så fantastisk at alt er verdt det [emoji4] Fødselen er over og du skal aldri gjennom den noen gang igjen, men verdens vakreste jente har du resten av livet [emoji173]
 
Gratulerer [emoji813]️
 
gratulerer så mye

Ift vektestimering mener jeg ha hørt at de til termin har 500g slingringsmonn begge veier...
 
gratulerer så mye

Ift vektestimering mener jeg ha hørt at de til termin har 500g slingringsmonn begge veier...
Ja, visste at de hadde litt slingringsrom. men var så gøy fordi jordmor sa hun aldri hadde tatt feil med mer enn 100g! og hun sa 4100-4200g, hehe :-D
 
forresten, deilig å være hjemme. vert noen tøffe dager, da mini sliter med mageknip og luft. men forhåpentligvis så kommer det seg <3
 
forresten, deilig å være hjemme. vert noen tøffe dager, da mini sliter med mageknip og luft. men forhåpentligvis så kommer det seg <3

Vis hun sliter med mageknip og luft, prøv gjerne kiropraktor elle manuell terapeut. Kan være låsninger, vis hun er veldig plagte. Hjalp godt på Odin her
 
Vis hun sliter med mageknip og luft, prøv gjerne kiropraktor elle manuell terapeut. Kan være låsninger, vis hun er veldig plagte. Hjalp godt på Odin her
takk for tips! :) hun har hylt i ett sett siden vi kom hjem omtrent, nesten ikke sovet.. men i dag så prøvde jeg litt maltekstrakt i melken, og vipps så kom det både bæsj og søvn :)
 
takk for tips! :) hun har hylt i ett sett siden vi kom hjem omtrent, nesten ikke sovet.. men i dag så prøvde jeg litt maltekstrakt i melken, og vipps så kom det både bæsj og søvn :)

Så deilig da.
Ingenting er bedre en at de er fornøyde og de slipper smerte og at de får søvn
 
takk for tips! :) hun har hylt i ett sett siden vi kom hjem omtrent, nesten ikke sovet.. men i dag så prøvde jeg litt maltekstrakt i melken, og vipps så kom det både bæsj og søvn :)
Så bra det slapp litt. Husk at om det fortsetter er det hjelp å få, ikke gå for lenge med å tenke at det "det er bare slik babyer er" :)
 
for en gøy tråd å lese på :hilarious: minnene kommer hylende tilbake! men gud for noen damer dere er som heiet meg fram til siste slutt!!
 
He
for en gøy tråd å lese på :hilarious: minnene kommer hylende tilbake! men gud for noen damer dere er som heiet meg fram til siste slutt!!

Heisann,

Her sitter jeg i godstolen min og har lest meg gjennom hele historien din ❤
Fy flate for en historie
Her sitter jeg og håper på at jeg er gravid selv nå, med nr 3. Men blir som førstegangsfødende igjen pga min "minste" er nå 14 år
Hvordan er det med deg nå? Har du lyst på flere barn frem i tid?
 
Back
Topp