IKM UKE 28 - 2018

Ja er liksom 16 dpo [emoji14] blir litt forvirret her. Testet positiv 3 eller 3,5 uke etter ikm sist men da hadde jeg exu og da kan jo hcg nivået gå veldig opp og ned. Får bare vente og se!
Siden det er strek på strimmelen, så tror jeg du får strek på rfsu og om du tar nå [emoji4]
 
Tok bilde av testen for hadde ikke kastet den enda, streken kom etter noen minutter. Men spørs om dere klarer å se den på bildet når den er så svak
Ser godt[emoji7]
 
Det står de skal være 25 ml/u
De rfsu tidlig er vel 10mlu, er det strek på 25mlu så er det vel strek på rfsu også[emoji28] Guri så spennende[emoji1]
 
Det står de skal være 25 ml/u
De rfsu tidlig er vel 10mlu, er det strek på 25mlu så er det vel strek på rfsu også[emoji28] Guri så spennende[emoji1]
 
Det står de skal være 25 ml/u
De rfsu tidlig er vel 10mlu, er det strek på 25mlu så er det vel strek på rfsu også[emoji28] Guri så spennende[emoji1]
 
De ser veldig negative ut ja :/ jeg krysser fingrene for at du har litt treg hcg-produksjon!
Blenda! Og det ble den idag tidlig også, merka jeg ble skikkelig deppa selv om jeg ikke hadde troa denne runden og det er bare 2pp. Da kjører vi på tredje PP. Den som har gjort barn på meg før jaja kan iallefall ta en cider eller to til kampen i kveld med god samvittighet lykke til alle dere andre!
 
Blenda! Og det ble den idag tidlig også, merka jeg ble skikkelig deppa selv om jeg ikke hadde troa denne runden og det er bare 2pp. Da kjører vi på tredje PP. Den som har gjort barn på meg før jaja kan iallefall ta en cider eller to til kampen i kveld med god samvittighet lykke til alle dere andre!

Ja, det er ikke noe gøy selv om en er ny i "gamet". Merket selv skuffelsen når testen nok en gang var negativ i dag. En bygger jo opp forventningene! Tenkte å ta noe trøste-drikk til kampen kveld jeg også :) og så har jeg tenkt å prøve å kose meg med neste prøveperiode sammen med kjæresten, og glede meg over spenningen det medfører. Er i allefall verdt et forsøk ;)
 
De rfsu tidlig er vel 10mlu, er det strek på 25mlu så er det vel strek på rfsu også[emoji28] Guri så spennende[emoji1]

Egentlig helt idiotisk av meg å ta den nå for urinen var ikke konsentrert i det heeeele tatt, men det er strek!
 

Vedlegg

  • ADA4246C-40DB-4C2E-AFB3-E3EE42FB75CD.jpeg
    ADA4246C-40DB-4C2E-AFB3-E3EE42FB75CD.jpeg
    343,4 KB · Visninger: 127
Da har jeg oppdatert listen :) Gi en lyd hvis jeg har glemt noen.

Til alle dere som har fått TR: Lykke til i neste pp :Heartred

Til alle dere med positiv test: Gratulerer så mye :happy093
 
Ja, det er ikke noe gøy selv om en er ny i "gamet". Merket selv skuffelsen når testen nok en gang var negativ i dag. En bygger jo opp forventningene! Tenkte å ta noe trøste-drikk til kampen kveld jeg også :) og så har jeg tenkt å prøve å kose meg med neste prøveperiode sammen med kjæresten, og glede meg over spenningen det medfører. Er i allefall verdt et forsøk ;)
Ja, nå er det bare å riste det av seg, nyte noe godt å drikke og så blir det vel så spennende neste periode
 
IKM i dag men tr har ikke dukka opp enda... men har sykluser innimellom på opp til 32 dager så kommer nok snart
 
Gratulerer <3 har så lyst å ta en sånn en. Har to stk, så hadde lyst å vente litt så jeg først fikk 2-3 på den ene og så 3+ på den andre. Hvor mange dpo er du nå? :)

Jeg er 14dpo, etter når jeg tror EL fant sted [emoji2] utrolig spennende dette her asså! Gleder meg til tiden som kommer nå [emoji2]
 
Fikk ett innfall og tok en test før legging som var blenda så bare å vente på tr som sikkert kommer litt forsinket før helga [emoji13]
 
Back
Topp