Antall arbeidsdager igjen...

Ella30

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
Flere som enda jobber men begynner å slite med motivasjonen?

Har det veldig tilrettelagt og sånn og har nettopp gått fra 50% jobb til 30% som hjalp på litt, men jeg føler meg bare mer og mer utafor der... magen er stor og jeg får kommentarer, hver eneste arbeidsdag får jeg spørsmål om hvordan formen min er, sitte å jobbe er ubehagelig/vondt for ryggen, sliter med matlyst og blir kvalm fordi jeg ofte ikke orker å spise på jobb og selve arbeidsoppgavene er relativt enkle og få (=kjedelig, men jeg har heller ikke hjerne- og ryggkapasitet til å gjøre mine vanlige oppgaver)...

Så nå teller jeg ned antall dager for fullt [emoji28] Jobber tre halve dager i uka...

Hvor mange arbeidsdager har dere igjen før permisjonen?
 
Her har jeg nå 16 (halve) dager igjen før permisjonsstart 16. august!
 
Jeg er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning..
Har vært det siden 18. Juni. Skulle egentlig gå ut i ferie 25. Juni, men har vært sykmeldt hele ferien også. (Forsåvidt greit, og får igjen ferien i form av lengre permisjon).

Min permisjon begynner ikke før 13. September, og jeg kjenner det skal bli veldig langsomt å gå sykemeldt helt til da...
Har lyst til å prøve meg på jobb igjen i August hvis formen tilsier det, men vi får se.
 
Her har jeg vært sykemeldt helt siden januar :wideyed::wideyed: Ufattelig kjedelig, men prøver så godt jeg kan å nyte det/få gjort ting hjemme som bør gjøres. Men det er sannelig likeså lett. Merker at jeg ikke er så god på å være hjemmeværende :arghh::hilarious:
 
Gikk ut i ferie 22 juni når skolen sluttet. permisjonen min starter 12 august, 3 dager før jeg skulle ha begynt på jobb igjen :D
 
Har ferie nå frem til 6. aug, og skal i utgangspunktet jobbe 10 dager før permisjon 17. aug. Men jeg har hatt veldig mange kynnere og nedpress med en stressende arbeidshverdag, så jordmor sa det kanskje var nødvendig å sykemelde seg. Men jeg har veldig lyst å jobbe de siste ukene om formen tillater det :)
 
Egentlig 22 dager. Men var hos jordmor i går og fikk sterkt anbefalt 100% sykemelding. Så skal til legen i morgen og høre hva han sier.
 
Går i permisjon om 30 dager. Har ferie nå, men kjenner jeg gruer meg veldig til å komme tilbake på jobb de siste to ukene før permisjonen begynner. Er 50% sykemeldt, men vondt bekken, gravidplager og lite søvn gjorde arbeidsdagene veldig tunge før ferien. [emoji21] vil prøve så godt jeg kan å være i 50% jobb frem til permisjonsstart, så håper det går.
 
Går ut i ferie nå på fredag, så skal jeg ha 3 uker ferie[emoji4] skal så tilbake på jobb igjen i 3 uker før permisjonsstart[emoji3] jobber kun halve dager og synes det fungerer kjempe godt[emoji4]
 
Har bare en halv dag i uken, men sliter og med motivasjon. Oppgavene er så enkle at jeg kjeder meg selv om jeg vet det er viktige oppgaver så føles det så unødvendig når alle andre flyr rundt og stresser og jeg ikke kan hjelpe med de oppgavene. Nå har jeg i tillegg vært syk 2 av de 3 siste vaktene mine, vet ikke om kroppen sier fra eller om det et tilfeldig. Har i alle fall bare 7 vakter igjen (altså 7 uker) igjen til permisjon:)
 
Jeg er 100 % sykemeldt pga bekkenløsning..
Har vært det siden 18. Juni. Skulle egentlig gå ut i ferie 25. Juni, men har vært sykmeldt hele ferien også. (Forsåvidt greit, og får igjen ferien i form av lengre permisjon).

Min permisjon begynner ikke før 13. September, og jeg kjenner det skal bli veldig langsomt å gå sykemeldt helt til da...
Har lyst til å prøve meg på jobb igjen i August hvis formen tilsier det, men vi får se.
Greit å få igjen ferien da! Tiden går jo gjerne litt fortere når man jobber, kanskje du klarer en liten prosent evt [emoji846]
 
Her har jeg vært sykemeldt helt siden januar :wideyed::wideyed: Ufattelig kjedelig, men prøver så godt jeg kan å nyte det/få gjort ting hjemme som bør gjøres. Men det er sannelig likeså lett. Merker at jeg ikke er så god på å være hjemmeværende :arghh::hilarious:
Huff, skjønner godt at det er kjedelig ja... tiden går jo gjerne fortere når man kan jobbe litt...
 
Har ferie nå frem til 6. aug, og skal i utgangspunktet jobbe 10 dager før permisjon 17. aug. Men jeg har hatt veldig mange kynnere og nedpress med en stressende arbeidshverdag, så jordmor sa det kanskje var nødvendig å sykemelde seg. Men jeg har veldig lyst å jobbe de siste ukene om formen tillater det :)
Kanskje du kan få tilrettelagt litt sånn at jobben blir litt roligere den siste tiden? [emoji846]

Jeg valgte å ikke ta ut noe ferie nå før permisjonen for å heller spare den til å forlenge permisjonen.. angrer litt på det nå som samboer og barna har ferie i 3 uker, men vet det blir verdt det mtp at permisjonen min nå ser ut til å kunne strekke seg helt frem til juli 2019 [emoji846]
 
Går i permisjon om 30 dager. Har ferie nå, men kjenner jeg gruer meg veldig til å komme tilbake på jobb de siste to ukene før permisjonen begynner. Er 50% sykemeldt, men vondt bekken, gravidplager og lite søvn gjorde arbeidsdagene veldig tunge før ferien. [emoji21] vil prøve så godt jeg kan å være i 50% jobb frem til permisjonsstart, så håper det går.
Det skjønner jeg godt... og det at man gjerne vil prøve å holde ut! Selv føler jeg at jeg gjør så lite når jeg er på jobb at det nesten blir meningsløst, da er det ekstra slitsomt og demotiverende, så føler 30% jobb er det som funker nå for meg. Får gjort omtrent like mye jobb som i 50% så [emoji23]
 
Har bare en halv dag i uken, men sliter og med motivasjon. Oppgavene er så enkle at jeg kjeder meg selv om jeg vet det er viktige oppgaver så føles det så unødvendig når alle andre flyr rundt og stresser og jeg ikke kan hjelpe med de oppgavene. Nå har jeg i tillegg vært syk 2 av de 3 siste vaktene mine, vet ikke om kroppen sier fra eller om det et tilfeldig. Har i alle fall bare 7 vakter igjen (altså 7 uker) igjen til permisjon:)
Kjenner meg igjen i dette ja... godt med bare 7 vakter igjen da, bedre å telle vakter/dager enn uker når man ikke jobber så mye hver uke [emoji5]
 
Det skjønner jeg godt... og det at man gjerne vil prøve å holde ut! Selv føler jeg at jeg gjør så lite når jeg er på jobb at det nesten blir meningsløst, da er det ekstra slitsomt og demotiverende, så føler 30% jobb er det som funker nå for meg. Får gjort omtrent like mye jobb som i 50% så [emoji23]

Har samme følelsen når jeg er på jobb [emoji23] satser på at tida fram mot permisjon går raskt for oss begge [emoji1305]
 
Back
Topp