Bading med barnehagen? Er jeg hønemor?

Hadde ikke hatt noe problem med det.
 
Hadde ikke hatt problem med det. Her har de på seg redningsvest når de drar og bader.. =)
 
Ja! Syns du er hønemor. La nå ungene dra å bade, sikkert knallmorro for de.
 
Hadde ikke hatt noen problemer med det. Jeg stoler helt og fullt på barnehagen og de ansatte [emoji4]
 
Hadde sendt med enten redningsvest eller armringer - alt etter alder på barnet!

Frøkna her var med på bading med bhagen, det gikk kjempe fint og stor koste seg! Der måtte dog alle ha med redningsvest [emoji4]
 
Du fylte ikke ut skjema når barnet startet i barnehage? Og hva svarte du i så fall da? Regner med minst en av de ansatte som blir med har livredningskurs, hvis ikke hadde de nok ikke dratt.
sto ikke noe om bading der.
 
Jeg hadde sendt med redningsvest eller baderinger, spørs hvor vant barnet er med bading:)
 
Holdt du barnet hjemme uten å ha sett snakket meg bhg først? Ja da syns jeg du er hønemor! Tenk så kjekt barnet ditt hadde hatt det med de andre barna da....
 
Avdelingen til seksåringen var på bading i går i et vann ikke lagt unna. Hadde ingen tvil om å la henne dra for jeg stoler helt på de ansatte.

Syns du er hønemor som holder barnet hjemme uten å i det hele tatt spørre barnehagen om kurs.
 
Her bader de fast i basseng med bhg fra 3-4 år, så hadde ikke sagt nei til en tur på stranda ;)
 
Enig med de andre her, du frarøver ditt barn opplevelser og jeg tror barn blir svært redde og fulle av angst om foreldrene ikke slipper litt opp. Ditt barn går i denne barnehagen hver dag, du stoler på de der men ikke ved vannet?
Du vet at det skjer ulykker overalt, hvorfor stoler du mer på de når de er inne for gjerder?
 
Jeg hadde sendt uansett jeg å uten noe utstyr, er ikke sånn at en person drar med seg20 barn så de har nok kontroll
 
Jeg jobber i barnehage og vi har ikke lov å ta med barna for å bade. Vi har kun førstehjelpskurs ikke livredning i vann.

Selv druknet jeg nesten i basseng på tur med barnehage når jeg selv var barn. De voksne var ikke i bassenget en gang så hun måtte hoppe utti med klærne på, dette var på 90 tallet da så det er nok mye strengere nå.

Skjønner godt at du er bekymra men ville forhørt meg om de er med barna utti og om de har fått kurs først. Aner ikke hvor mange barn de skal ha med seg og hvor små de er, plutselig hopper noen utti uten at man følger med i to sekunder. Ville vært litt skeptisk selv. Vann er ingen spøk og jeg syns man skal ha mye respekt for det.
 
Der jeg jobbet før var det kun krav om livredningskurs bestemt av ledelsen. Privat barnehage. Mulig kommunen hadde krav om det.

Selv om de fleste av oss hadde livredningskurs i vann måtte alle ungene ha på redningsvest, om de så bare vasset på grunna. Barnehagen hadde vester.

Antall barn og voksne og hvordan de organsiserer hele badingen synes jeg er viktigst.
 
Back
Topp