IKM uke 30

Er såå kvalm, og generelt i dårlig form! Idag kom sommeren til øst-finnmark, å fytti katta så varmt! Helt jævlig faktisk! Greit jeg vil ha sommer, men det er endten 10 gr eller 30, aldri noe i mellom... blir absolutt ingen aksjer idag, så håper det holder med de som er inne.
 
Er såå kvalm, og generelt i dårlig form! Idag kom sommeren til øst-finnmark, å fytti katta så varmt! Helt jævlig faktisk! Greit jeg vil ha sommer, men det er endten 10 gr eller 30, aldri noe i mellom... blir absolutt ingen aksjer idag, så håper det holder med de som er inne.
I feel you. Vi hadde en fin soldag i forrige uke da vi var på hytta der. Een hel! Hurra! :rolleyes:
Varm kvalm hver gang jeg la meg i sengen, fordi det var så varmt og lommert.
Vi har også sommer på andre siden, mannen kom gjennomsvett hjem fra jobb i dag, første han gjorde var å vrenge av seg alle klærne :p
 
I feel you. Vi hadde en fin soldag i forrige uke da vi var på hytta der. Een hel! Hurra! :rolleyes:
Varm kvalm hver gang jeg la meg i sengen, fordi det var så varmt og lommert.
Vi har også sommer på andre siden, mannen kom gjennomsvett hjem fra jobb i dag, første han gjorde var å vrenge av seg alle klærne :p
Hadde jeg turt å gå uten klær så hadde jeg gjort det [emoji14] men har en militærstasjon som nærmeste nabo, så har ikke så lyst på så mange tilskuere [emoji23]vært 29 gr her idag, helt grusomt når man ikke er vandt til det.
Hvor har dere hytta? [emoji4]
 
72EDCB6B-3C8D-4C74-8A09-BED8BB8E486F.jpeg

Testen blir positiv barre ved og komne i kontakt med urin
29EBDCAA-0654-49C7-98C5-C15CEABDD8F9.jpeg

Får ikkje større sjanse en 4,4 %. Så det er barre og håpe.
El testane er på topp no så aksjer i kveld.
 
Kjenner til den:rolleyes:
Har kanskje blitt ca annenhver dag her søtpå pga varmen, sikker på at det har vært oppimot 27 varmegrader på soverommet og enda varmere generelt i huset. Krysser fingrene for deg:love7
 
CD10 idag og fortsatt lav på monitoren, skulle tro jeg skulle få høy nå? [emoji848][emoji848][emoji848] blir spennende å følge med fremover! Fikk feil på testen på søndag, så mulig det derfor
 
Sd 12 i dag
IMG_0186.JPG
nærmer seg. Men å få lagt inn aksjer med to små svært aktive rakkere mens vi er på ferie.. Nja det spørs[emoji28]
 
Isis - pp1 etter sa i april - b2 - el ? - ikm ?

Tror kanskje jeg skal være være her, men hvem vet. CD 29 i dag. Første el etter sa kom på CD 34 som nå vil være på søndag. Håper den kommer litt tidligere. Hadde lange nok perioder på 37-40 dager om det ikke skal være på 47 som etter sa-en.
 
сd13 og negativ test. Er redd jeg må over på ikm uke 31...
 
CD 13 og negativ test her og, men sterkere enn de andre dagene så håper den blir positiv snart[emoji5] IKM fredag 27.7, men fikk eeeendelig alle testene jeg hadde bestilt så er klar for å teste med en gang[emoji1][emoji85] prøve å holde meg til 9dpo hvertfall[emoji85]
Hvor lang syklus har du da Symaskin siden du tror du må over i uke 31?
 
CD 14 og temp litt opp. Negative EL tester i dag. Da er me i gang i dpo land. Godt detta styret med EL er over. Meir styr med det en vanlig G tester.
 
Back
Topp